וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הושפלה בביתה על ידי הכוכב האדום בלגרד

הצהובים הציגו משחק נוראי והתבזו בביתם עם הפסד 75:63 מול היריבה מסרביה, שקיבלה משחק נפלא מהאקס נייט וולטרס (17) וניקולה קאליניץ' (19). סקוטי ווילבקין שוב בלט אצל הקבוצה של יאניס ספרופולוס (18) אך הפעם לא הצליח למנוע הפסד ביתי

מכבי תל אביב קיוותה להיות עם מאזן מושלם בתום שני מחזורי הפתיחה של היורוליג, אך הקבוצה של יאניס ספרופולוס התבזתה הערב (חמישי) והפסידה בביתה 75:63 לכוכב האדום בלגרד. לאחר שבשבוע שעבר הצליחו הצהובים להיחלץ מהפסד ביתי מביך מול באיירן מינכן החסרה, הפעם לא הצליחו לחזור מול האורחת מסרביה, שהגיעה ללא מאיק צירבס וארון ווייט, אך עם האקס נייט וולטרס (17) שהיה פשוט נפלא והוליך את חבריו ליתרון דו ספרתי כבר ברבע הראשון.

סקוטי ווילבקין ואנג'לו קלויארו ניסו להחזיר את המארחת למשחק, אך מכבי תל אביב הציגה משחק נוראי, הרבתה לאבד והחטיאה ללא הפסקה. מנגד, הכוכב האדום שיחקה באופן מסודר ולא נבהלה כשהמארחת ניסתה לייצר רגעי מומנטום. יתרון האורחת טיפס ועבר כבר את רף ה-20 הפרש, כשחלק מההאוהדים המקומיים איבדו סבלנות, שרקו בוז ויצאו זמן ניכר לפני הסיום. ניקולה קאליניץ' (19 נקודות, 5 אסיסטים ו-5 ריבאונדים) היה מעל כולם על המגרש יחד עם וולטרס, והשניים סחפו את האורחת לניצחון חוץ לא צפוי.

ג'יילן ריינולדס שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
השפלה ביתית. ריינולדס/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

המארחת פתחה את המשחק בצורה מעט מנומנמת ואפשרה לסרבים לעלות ל-0:8, מה שגרם לספרופולוס להזעיק פסק זמן ראשון תוך פחות משלוש דקות. נאנלי קלע נקודות ראשונות עבור מכבי תל אביב, אך וולטרס שמר את היתרון אצל האורחת. ווילבקין התעורר וקלע שתי שלשות, אך משחק ההתקפה של המארחת המשיך להיות מפוזר. 10:20 מפתיע לכוכב האדום בסיום הרבע הראשון.

רבע 2:

המארחת המשיכה להציג משחק מפוזר בהתקפה, והסרבים ניצלו זאת כדי להגדיל את יתרונם. שלה של מרקו סימונוביץ' יחד עם חדירה באין מפריע של ניקולה איבאנוביץ' עד הטבעת קבעו יתרון שיא לאורחת, 13:28. אנג'לו קלויארו קלע תשע נקודות רצופות ללא מענה בצד השני והוריד לבדו את ההפרש למינוס שש בלבד. הכוכב ירדה לפסק זמן, והשיבה לעצמה את ההפרש הדו ספרתי הודות לאקס הצהובים, נייט וולטרס, שניצל את הרכות בהגנת המארחים. 27:35 לכוכב האדום בהפסקה.

נייט וולטרס שחקן הכוכב האדום בלגרד מול יפתח זיו שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
הצטיין מול האקסית. נייט וולטרס/דני מרון

רבע 3:

ג'יימס נאנלי הוריד את יתרון האורחת ל-37:32 בעזרת שלשה, אך שוב הסרבים לא נבהלו והמשיכו להוציא לפועל את תכנית המשחק שלהם בדרך לחזרה ליתרון דו ספרתי. שלשה של נייט וולטרס קבעה 37:51 לכוכב האדום, דקה לסיום הרבע השלישי, וספרופולוס הוריד את שחקניו לפסק זמן נוסף, ושטף אותם. את וולטרס הבעיות של האקסית לא עניינו, והוא תפר שלשה נוספת בדרך ל-37:54 בלתי נתפס לכוכב האדום בסיום הרבע השלישי.

רבע 4:

מתיאס לסור הצליח להוריד את ההפרש למינוס 14, אך וולטרס לא ריחם והמשיך לצלוף ולחלק אסיסטים לחבריו. שלשה של ניקולה קאליניץ' קבעה 46:67, ומאות מאוהדי הצהובים החלו לעזוב את האולם - מחזות שלא בדיוק היו שכיחים בתקופתו של יאניס. ריצת 0:8 מקומית הפיכה מעט תקוות בצהובים, אך האורחת סגרה עניין וחגגה עם 63:75 על הראש של מכבי תל אביב ההמומה.

ג'ון דיברתולומאו שחקן מכבי תל אביב עם סקוטי ווילבקין, אנג'לו קלויארו, ג'יילן ריינולדס. דני מרון
לא כך חשבו הצהובים שייגמר הערב/דני מרון

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: סקוטי ווילבקין 18 נקודות, מתיאס לסור 14, אנג'לו קלויארו 9, דרק וויליאמס 6, ג'יימס נאנלי 5 ו-5 ריבאונדים, עוז בלייזר 3, ג'ון דיברתולומאו, ג'יילן ריינולדס ורומן סורקין 2 כ"א, קינן אוואנס ויפתח זיו שותפו ולא קלעו.

קלעו לכוכב האדום בלגרד: ניקולה קאליניץ' (5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים) 19 נקודות, נייט וולטרס 17, לוקה מיטרוביץ' 12 ו-11 ריב', אוגניין דובריץ' 8,סטפן לזארביץ' ומרקו סימונוביץ' 6 כ"א, ניקולה איבנוביץ', דיאן דבידובאץ 2, אוגניין קוזמיץ' 1 ו-5 ריב'.

במחזור השלישי ביורוליג תצא מכבי תל אביב למשחק חוץ ראשון העונה, כאשר תתארח אצל מילאנו האיטלקית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully