וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה ומסי סחטו 0:0 בפרגוואי, מהפך לברזיל שנשארה מושלמת

הצלות של אמי מרטינס העמידו את האלביסלסטה על 23 משחקים רצופים ללא הפסד, הסלסאו מתרחקים אחרי 1:3 על ונצואלה ללא ניימאר. 0:0 מאכזב גם בין אורוגוואי לקולומביה

ארגנטינה סיימה ב-0:0 עם פרגוואי במוקדמות המונדיאל/ספורט1

אחרי שמשחקי מוקדמות המונדיאל בדרום אמריקה עלו לכותרות בגלל האירועים המביכים שגרמו לביטול המשחק בין נבחרות ברזיל וארגנטינה, ביבשת חזרו לשגרה ושבו להתעסק בכדורגל כשעשר הנבחרות המשיכו הלילה (בין חמישי לשישי) להיאבק על ארבעת המקומות הראשונים שמובילים לגביע העולמי. ברזיל פתחה פער בפסגת הבית עם ניצחון על ונצואלה לצד תיקו של ארגנטינה וליאו מסי, וזה לא הכל.

שחקן נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי מאוכזב, לצידו שחקן נבחרת פרגוואי אנטוניו סנאבריה. רויטרס
המשך ישיר לכושר הבינוני במדי פ.ס.ז'. מסי מתוסכל/רויטרס

פרגוואי - ארגנטינה 0:0

האלביסלסטה קיוו לקבל שוב את ליאו מסי במיטבו במדים הלאומיים כפי קרה לא פעם בתקופה האחרונה, אבל בסופו של דבר נעזרו בעיקר באמי מרטינס כדי לסחוט תיקו ולהעמיד את רצף המשחקים ללא הפסד על 23. כוכב פ.ס.ז' שנאלץ להסתדר בהתקפה ללא לאוטרו מרטינס שהתלונן על כאבים ונותר מחוץ לסגל, עוד סידר מצבי הבקעה לא רעים לאנחל די מריה ולאנרדו פארדס במחצית הראשונה, אבל הם לא הסתיימו בשערים ובמחצית השנייה הייתה זו בעיקר פרגוואי שיזמה. למזלה של ארגנטינה, שוער אסטון וילה ששומר על מעמדו כאחד מגיבורי הנבחרת היה שם כדי לסכל את ההזדמנויות הטובות של הביתיים ולסדר לה נקודה שמשאירה אותה ביתרון של שלוש נקודות על אקוודור שבמקום השלישי. המקום הראשון, לעומת זאת, הולך ומתרחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן נבחרת ברזיל גביגול חוגג. רויטרס
הסלסאו הראו אופי ללא ניימאר. גביגול חוגג/רויטרס

ונצואלה - ברזיל 3:1

מפגש הקצוות של הבית הדרום אמריקאי לא היה רחוק מלספק הפתעה גדולה: אריק רמירז נגח את ה-0:1 לזכות נועלת הבית בדקה ה-11, ושחקן בית"ר ירושלים ז'וסואה מחיאס שערך הופעת בכורה במדים הלאומיים עזר לשמור על היתרון עד שלהי המחצית השנייה, כשנראה שברזיל מתקשה להסתדר ללא ניימאר המוצהב. כשהסלסאו התעוררו, הגיע מהפך מהיר. זה החל עם נגיעה של מרקיניוס מבישול של ראפיניה (71), נמשך עם פנדל של גביגול שהשלים את המהפך בדקה ה-85, והסתיים עם דחיקה מקרוב של אנתוני מעוד בישול של ראפיניה, שקבעה את תוצאת המשחק בדקה ה-95. ברזיל נשארת מושלמת ופותחת פער על ארגנטינה בפסגה.

שחקן נבחרת קולומביה חואן קואדרדו מתקוטט עם שחקן נבחרת אורוגוואי דרווין נונייס. רויטרס
הרבה עצבים, מעט כדורגל. קואדרדו ודרווין נונייס מתקוטטים/רויטרס

אורוגוואי - קולומביה 0:0

גם הרכבים חזקים של שתיים ממאכזבות הקמפיין לא העיר אותם, והדו קרב במונטבידאו הסתיים בחלוקת נקודות. הקפטרוס עם רדאמל פלקאו וחואן קואדרדו ב-11 ידעו שהפסד ירחיק אותם מהרביעייה הראשונה ממנה עולים אוטומטית למונדיאל ועבדו קשה כדי לסחוט את הנקודה, כשמנגד לואיס סוארס שפתח בחוד ודרווין נונייס הלוהט שעלה מהספסל לא נותנים בשורה התקפית.

פרו - צ'ילה 0:2

ההתרסקות של צ'ילה נמשכת, והיא סופרת ניצחון אחד בלבד בתשעה משחקים ושלוש נקודות בלבד בשבעה משחקים. כריסטיאן קואבה (36) וסרג'יו פניה (64) העמיקו את המשבר של מרטין לסארטה והעניקו לפרואנים המתאוששים מפתיחת קמפיין איומה ניצחון שלישי רצוף.

משחק נוסף: אקוודור - בוליביה 0:3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully