וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צסק"א מוסקבה ניצחה 96:100 את אנאדולו אפס בטורקיה

הרוסים ניצחו בתום משחק ענק, פויגטמן להט עם 17 נק' , 9 ריב' ו-7 אס'. אולימפיאקוס ניצחה את ריאל. בלאט וזוסמן הפסידו

המחזור השני ביורוליג יינעל הערב (שישי) עם חמישה מפגשים מסקרנים, כאשר במוקד הצליחה צסק"א מוסקבה לנצח 96:100 את אנאדולו אפס בטורקיה. אולימפיאקוס גברה 68:74 על ריאל מדריד. אלבה ברלין שוב הפסידה 71:67 לווילרבאן.

יוהאנס פויגטמן שחקן צסק"א מוסקבה. GettyImages
כמעט קבע טריפל-דאבל, אבל בסוף הכי חשוב זה ניצחון החוץ המרשים. פויגטמן/GettyImages

אנאדולו אפס - צסק"א מוסקבה 100:96

המשחק המרכזי של המחזור הבטיח וקיים בענק. שתי אלופות אירופה האחרונות נפגשו באיסטנבול למפגש שעמד בסימן תצוגות התקפיות. מצד אחד, הרוסים קלעו לא פחות מ-79 בשלושה רבעים מול אלופת אירופה, אך הם בכל זאת נאלצו להזיע לאור העובדה שה-MVP המכהן של המפעל, ואסיליה מיציץ', להט עם 32 נקודות ושבע שלשות מ-11 ניסיונות.

האורחת חשבה שהיא משייטת לניצחון כשהובילה 80:93 ארבע דקות לבאזר, אך הטורקים נגסו ביתרון בזכות שלשות של מיציץ' ואדריאן מוארמן. עם זאת, דאנק של טורניקה שנגליה אחרי ריבאונד התקפה כחצי דקה לסיום הפך את הקאמבק לבלתי אפשרי, והגאורגי בעצמו סגר סיפור מקו העונשין. שנגליה הוביל את המנצחת לניצחונה הראשון העונה עם 23 נקודות, וויל קלייבורן הוסיף 18 בעוד יוהאנס פויגטמן כיכב עם 17 נקודות, 9 ריבאונדים, 7 אסיסטים ו-2 חטיפות ואיפה לונדברג תרם 17. פרט למיציץ', מוארמן בלט עם 14 משלו.

יובל זוסמן שחקן אלבה ברלין. רויטרס
לא ממש פגע מבחוץ. זוסמן/רויטרס

אלבה ברלין - וילרבאן 71:67

בנוסף לכך שהגרמנים נחלשו משמעותית מהעונה שעברה, הם גם סובלים מהמון פציעות בתחילת העונה, מה שבא לידי ביטוי כמובן גם בתוצאות. שני הנציגים הישראלים היו רחוקים מלהבריק כשתמיר בלאט קולע 5 נקודות ב-1 מ-5 מהשדה ומאבד 3 כדורים, יובל זוסמן קלע 6 ב-1 מ-7 לשלוש, מאודו לו הוביל את אלבה עם 22 נקודות, אוסקר דה סילבה קלע 14 וקלט 6 ריבאונדים. את המפסידה הוביל אקס מכבי תל אביב כריס ג'ונס עם 24 נקודות, אלי אוקובו קלע 13 והוסיף 7 ריבאונדים וגם 6 איבודים.

קוסטאס פפאניקולאו, אולימפיאקוס. GettyImages
ניצחון מרשים מאוד. פפאניקולאו/GettyImages

אולימפיאקוס - ריאל מדריד 68:74

היוונים עם ניצחון בית שני בשני משחקים וניצחון מרשים במיוחד על הבלאנקוס, שנותרו עם ניצחון והפסד. סשה וזנקוב הוביל את קלעי היוונים עם 16 נקודות ו-10 ריבאונדים, טיילר דורסי קלע 12, אצל המפסידה נייג'ל וויליאמס גוס קלע 16 ואדי טבארס קלע 15, קלט 6 ריבאונדים והוסיף 3 חסימות.

שחקן ריאל מדריד סרחיו יוי. Sonia Canada, GettyImages
ריאל עם ניצחון והפסד. יוי/GettyImages, Sonia Canada

קאזאן - מונאקו 88:80 (אחרי הארכה)

מייק ג'יימס אמנם החטיא זריקת עונשין, שהייתה יכולה לגמור את המשחק כבר ב-40 דקות, אבל לאחר מכן הוא לקח אחריות על המשחק של הקבוצה שלו והוביל אותה לניצחון שני בשני משחקים. הרכז האמריקאי קלע 14 נקודות והוסיף 7 ריבאונדים, דונטה הול הוביל את קלעי הצרפתים עם 16 ו-8 כדורים חוזרים, פריז לי קלע 12 וברוק מוטום הוסיף 11, דנילו אנג'ושיץ' קלע 10. אץ המפסידה, לה זה היה הפסד שני, הובילה מריו הזוניה עם 17 נקודות ו-5 ריבאונדים, ג'ון בראון קלע 14 והוסיף 7 ריבאונדים, לורנזו בראון קלע 13 וקלט 6 ריבאונדים, אייזאה קנאן ואנדריי וורונצביץ' תרמו 10 נקודות כל אחד.

שחקן מונאקו מייק ג'יימס. הטוויטר של מונאקו, אתר רשמי
היה שם כשהקבוצה הייתה זקוקה לו. ג'יימס/אתר רשמי, הטוויטר של מונאקו

באסקוניה - מילאנו 78:64

אחרי שניצחה את צסק"א במחזור הראשון ולפני שהיא מארחת את מכבי תל אביב, הצליחה הקבוצה של אטורה מסינה לשפר את מאזנה ל-0:2 עם ניצחון חוץ משכנע מול הבאסקים, שנותרו עם שני הפסדים וגם חזרתו והופעת הבכורה של ווייד בולדווין לא מנעה את זה מהם. מלקולם דילייני הוביל את קלעי מילאנו עם 13 נקודות, שבון שילדס קלע 12 והוסיף 10 ריבאונדים, דבון הול קלע 12, ניקולו מלי קלע 10 וקלט 5 ריבאונדים. את המפסידה הוביל סימונה פונטקיו עם 16 נקודות ו-6 ריבאונדים, רוקאס גידרייטיס ו-ווייד בולדווין תרמו 14 כל אחד.

מלקולם דילייני שחקן מילאנו. Quality Sport Images, GettyImages
מילאנו עם פתיחה טובה, עכשיו היא מחכה למכבי תל אביב. דילייני/GettyImages, Quality Sport Images

משחקי המחזור השלישי ביורוליג

שלישי:

אוניקס קאזאן - באיירן מינכן
צסק"א מוסקבה - זניט
וילרבאן - אנדולו אפס
אלבה ברלין - פנרבחצ'ה
באסקוניה - פנאתינייקוס
ארמאני מילאנו - מכבי תל אביב

רביעי:

הכוכב האדום בלגרד - ז'לגיריס קובנה
ריאל מדריד - מונאקו
ברצלונה - אולימפיאקוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully