וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא לה ליגה: "יכול להוכיח את ההונאה של פ.ס.ז' עם הפייר פליי"

עודכן לאחרונה: 7.10.2021 / 11:12

חאבייר טבאס שוב תוקף את הקבוצה הצרפתית: "איך יכול להיות שיש לה סגל של 600 מיליון יורו? זה פוגע בכל הכדורגל האירופי". וגם: הדאגה האמיתית מברצלונה

מסיבת העיתונאים בה הוצג ליאונל מסי כשחקן פריז סן ז'רמן/רויטרס

חאבייר טבאס, נשיא לה ליגה הספרדית, טוען בריאיון ל"ל'אקיפ" שפריז סן ז'רמן מתנהלת בצורה לא חוקית ושההתנהלות הפיננסית שלה מנוגדת לתקנות ומגבלות הפייר פליי. זו לא הפעם הראשונה שבה טבאס תוקף את האימפריה הצרפתית, שהקיץ צירפה את ליאו מסי, מי שהיה הנכס הגדול ביותר של הליגה הספרדית. בעבר הוא עשה זאת אחרי הניסיון להקים את הסופר ליג, וכעת הוא מסביר למה: "אני מבקר את פריז סן ז'רמן, כי היא לא מייצרת את הכסף שמצדיק את הסגל שיש לה" .

חאבייר טבאס, נשיא לה ליגה, הליגה הספרדית. GettyImages
"איך פ.ס.ז' הכניסה מחסויות 40 אחוז יותר מקבוצה כמו מנצ'סטר יונייטד?". טבאס/GettyImages

לדבריו, "הדבר הזה פוגע באיזון של הכדורגל האירופי והכלכלה של הענף. זה לא תואם לחסויות שהיא מקבלת. איך פ.ס.ז' יכולה להעמיד סגל של 600 מיליון יורו? אם אתה זוכה באליפות צרפת, אתה לא מקבל יותר מ-45 מיליון יורו. זה בלתי אפשרי. הזמנתי את נשיא פ.ס.ז' (נאסר אל חלאיפי) ואת נשיא הליגה הצרפתית (וינסנט לברון) להראות להם את המספרים. הם לא ענו לי. הם מיהרו לבקר אותי, לא לענות לי.

"אני יכול להראות, וזה מגובה על ידי מספרים, איך פריז סן ז'רמן הונתה את הפייר פליי הפיננסי. עוד לפני מסי, פ.ס.ז' הכניסה מחסויות 40 אחוז יותר מקבוצה כמו מנצ'סטר יונייטד. ויש את ערך השוק... לי לא אכפת שמסי וניימאר משחקים בפריז. זה פשוט פוגע בכל הכדורגל האירופי. אני לא היחיד שאומר את זה. פריז סן ז'רמן חמקה מסנקציות בגלל בעיה פרוצדורלית, לא בגלל הנתונים".

עוד בוואלה!

בועה של יופי: הריק מאחורי שער הבכורה של ליאו מסי בפריז

לכתבה המלאה
שחקני פריז סן ז'רמן ליאונל מסי, ניימאר, אידריסה גיי חוגגים שער. רויטרס
משהו לא הגיוני עם המספרים. מסי/רויטרס

האם הליגה הספרדית בדעיכה בלי כריסטיאנו רונאלדו, ליאו מסי וניימאר? טבאס: "כל השחקנים האלה עזבו, אבל הייתה לנו עלייה של 14-13 אחוז בזכויות הטלוויזיה שלנו ברחבי העולם. זו המציאות, עם מסי או בלעדיו. זה טוב שיש אותם, אבל האסטרטגיה שלנו לא תלויה בהם. ידענו שהם יעזבו מתישהו, בין אם בגלל הגיל או רק לקבוצה אחרת. בארה"ב קנו עכשיו את הזכויות ללה ליגה לשמונה שנים. מי יודע מי יהיה פה עוד חמש שנים? יש כאן עדיין הרבה שחקנים גדולים. לדעתי קארים בנזמה הוא החלוץ הטוב בעולם. אין שום סיבה להיות פסימי".

על ברצלונה: "יש לנו את המספרים שלה, ברצלונה לא הייתה קרובה להתפרק, אחרת היא לא הייתה יכולה לקבל הלואה של יותר מ-500 מיליון יורו. בברצלונה אני יותר מודאג מהמשבר המבני מאשר המצב הכלכלי שלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully