וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנצ'יני נגד בונוצ'י: "טעויות שלא מתאימות לרמה, היה צריך להימנע משני הצהובים"

מאמן איטליה כעס על ההרחקה של הבלם ב-2:1 מול ספרד, שקטע רצף של 37 משחקים ללא הפסד. קוקה: "זה לילה היסטורי ובלתי נשכח"

תקציר חצי גמר ליגת האומות: איטליה - ספרד 2:1/ספורט1

נבחרת ספרד עלתה היום (רביעי) לגמר ליגת האומות והשיגה סוג של נקמה קטנטנה באיטליה על ההפסד בחצי גמר היורו בוומבלי. לה רוחה ניצחה 1:2 בסן סירו ותפגוש בראשון הקרוב את המנצחת במפגש בין צרפת לבלגיה. פראן טורס כבש צמד במחצית הראשונה (17 ו-45+2), לאונרדו בונוצ'י הורחק בדקה ה-42 ולורנצו פלגריני רק צימק בדקה ה-83.

פראן טורס שחקן נבחרת ספרד. רויטרס
ממשיך ללהוט במדים הלאומיים. פראן טורס/רויטרס

מאמן איטליה רוברטו מאנצ'יני אמר אחרי המשחק: "לפעמים תקריות בודדות משנות משחקים מהסוג הזה. המחצית הראשונה הייתה יכולה בקלות להסתיים גם ב-1:1. ברור שספרד שמרה טוב על הכדור, אבל מאכזב להפסיד כך עם עשרה שחקנים. ביצענו טעות שאסור לנו לבצע ברמה כזו. לא ראיתי את הצהוב השני, אבל זו לא הנקודה. לאו (לאונרדו בונוצ'י) לא היה צריך לספוג כרטיס צהוב באף אחד מהמצבים. העובדה ששיחקנו כמו ששיחקנו, לא ספגנו עוד שערים ואפילו כבשנו אחרי שנשארנו בעשרה שחקנים, הייתה טובה".

איטליה השתפרה במחצית השנייה אחרי שמנואל לוקאטלי ולורנצו פלגריני נכנסו, מאנצ'יני אמר: "היינו צריכים רגליים טריות וזה עזר לנו אחרי שנשארנו עם עשרה שחקנים. יכולנו להשתמש בשחקנים צעירים יותר, אבל אני חושב שלמרות ההפסד, ההופעה הזו נתנה לנו כוח". מאנצ'יני התייחס לקריאות הבוז שספג ג'אנלואיג'י דונארומה באצטדיון הביתי שלו לשעבר, סן סירו, ואמר: "זה היה מאכזב, כן".

קשר רומא לורנצו פלגריני, שכבש את השער המצמק, אמר: "אנחנו מאוכזבים מאוד ומעל הכול מתחרטים כי יכולנו להצליח יותר, אבל האירועים הלכו נגדנו היום. זה היה אתגר לשחק בעשרה שחקנים משלב מוקדם, לפעמים השופט נותן על זה כרטיס, לפעמים רק עבירה, אבל אפילו בהפסד הוכחנו שאנחנו קבוצה נהדרת, משפחה אמיתית והמשכנו להאמין עד הסוף". על היריבה אמר פלגריני: "הם משחקים בסגנון הזה כבר הרבה שנים, אבל לא ראיתי ספרד שעליונה על איטליה הלילה. אפילו בעשרה שחקנים היה לנו מה לומר. ספרד טובה בלשמור על הכדור, אבל אני רואה עתיד ורוד ומלא בניצחונות לאיטליה. אני בטוח שנפגוש את ספרד שוב בקרוב ואני לא יכול לחכות".

עוד בוואלה!

ספרד עלתה לגמר ליגת האומות עם 1:2 מול איטליה

לכתבה המלאה
רוברטו מאנצ'יני מאמן נבחרת איטליה. רויטרס
לא אהב בכלל את ההרחקה של בונוצ'י. מאנצ'יני/רויטרס

מאמן ספרד לואיס אנריקה אמר: "זה היה משחק טוב מאוד. שתי היריבות השתמשו בכלים הכי חזקים שלהן. שוב הצלחנו להיות מסוכנים מאוד ולחצנו טוב. אני שמח. עם אימון וחצי זה קשה, אבל השחקנים הראו גישה נהדרת. תמיד אנחנו רוצים לשחק את המשחק שלנו ולא משנה נגד מי, מתי ואיפה. להגן על ידי לחץ, להיות אמיצים, לגלות גישה נכונה".

לואיס אנריקה החמיא לגאבי, שפתח בהרכב למרות גילו הצעיר (17), ואמר: "הוא יוצא מן הכלל ומשחק כאילו הוא בחצר של הבית שלו. תענוג לראות שחקן עם האיכות והאישיות שלו. הוא העתיד של הנבחרת כמו שחקנים רבים. פראן טורס ומיקל אויארסבאל היו נהדרים, מרכוס אלונסו גם כן". על השער שספגה הנבחרת שלו אמר המאמן: "זו לא תענוג של פאו טורס, זו תאונת שרשרת של הרבה שחקנים. היינו צריכים לגמור את המשחק לפני כן, הגיע לנו לכבוש את השלישי, קשה לנו לגמור משחקים. בסוף סבלנו ואנחנו מעריכים את זה יותר". על היריבה בגמר אמר: "אלה שתי נבחרות שזוכות בתארים. צרפת ובלגיה טובות מאוד. אנחנו הולכים לנסות לסבך את היריבה ולנסות לזכות בתואר".

מרכוס אלונסו אמר: "אני שמח מאוד. לנצח את איטליה עם הרצף שאיתו היא הגיעה. אני שמח מאוד בשביל הקבוצה. היינו עליונים עליהם, שלטנו במשחק, במיוחד במחצית הראשונה היינו עליונים עליהם בצורה משמעותית. לאחר מכן היינו קצת רגועים יותר ונאלצנו לסבול קצת, אבל הניצחון הוא מה שחשוב. אנחנו רגילים לספוג ביקורת, אבל ממשיכים בדרך שלנו כדי לשמח את האוהדים".

קוקה: "זה לילה היסטוריה, לנצח כאן אחרי הרצף הארוך של איטליה. זה לילה בלתי נשכח. הכול עבד לנו, אבל עבדנו קשה כדי שזה יקרה. המאמן מנסה לעזור לנו ואני חושב שהיום היה לנו משחק נהדר, במיוחד במחצית הראשונה". מיקל אויארסבאל, שבישל את שני השערים: "שמח, אבל חבל שסבלנו בסיום. היה לנו משחק נהדר, הגיע לנו לנצח. הכנו משהו שלא היה צפוי והצלחנו עם זה מאוד. הכול השתנה עם ההרחקה שלהם. עכשיו זה הרגע שלנו לשמוח וליהנות". החלוץ החמיא לגאבי: "אנחנו יודעים שהוא שחקן נהדר והוא הראה את זה היום. אני מקווה שהוא ימשיך לעבוד קשה כדי להמשיך לגדול ולהשיג דברים יפים".

לואיס אנריקה מאמן נבחרת ספרד. רויטרס
היה מרוצה מאוד. לואיס אנריקה/רויטרס

המספרים

* פראן טורס כבש 10 שערים ב-20 עבור נבחרת ספרד מאז 1 בספטמבר 2020, פי שתיים מאלברו מוראטה שמגיע אחריו (חמישה שערים).

* בנוסף, שש מתוך שבע הבעיטות האחרונות של חלוץ מנצ'סטר סיטי לעבר המסגרת במשחקי לה-רוחה נכנסו פנימה.

* זו הפעם הראשונה שנבחרת ספרד מבקיעה שני שערים מול נבחרת איטליה על אדמת ארץ המגף מאז נובמבר 1998, אז שתי הנבחרות נפרדו ב-2:2.

* שני המשחקים בהם נבחרת איטליה רשמה הכי פחות אחוזי החזקה בכדור היו מול ספרד. הראשון ביורו 2020 (29.8%) והשני אמש (25.2%).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully