וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מחפשת משחק מהיר נגד הכוכב האדום בלגרד

7.10.2021 / 6:32

אחרי הניצחון הדרמטי על באיירן, ובבכורה הצפויה של לסור, יקוו הצהובים לעבור את הסרבים. ווילבקין: "ננסה לייצר משחק מהיר"

יאניס ספרופולוס אחרי הניצחון של מכבי תל אביב על באיירן מינכן/צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

עונת היורוליג של מכבי תל אביב תימשך הערב (חמישי, 21:05) כשהצהובים יארחו ביד אליהו את הכוכב האדום בלגרד. הצהובים גברו במחזור הראשון על באיירן מינכן 68:69 במשחק דרמטי ואילו היריבה הסרבית יצאה עם הפסד 61:57 ממשחק חוץ נגד פנרבחצ'ה. בכניסה למשחק יאכפו את התו הירוק החדש על ידי סריקת קוד ה-QR המצורף לתו, ובמועדון מבקשים מהקהל להקדים ולהגיע לאזור ההיכל.

בכמה מילים: הניצחון על באיירן מינכן אמנם הוריד מעט ממפלס הלחץ אצל מכבי תל אביב, אך הצהובים מגיעים למשחק נגד הכוכב האדום בידיעה שכל תוצאה שהיא לא ניצחון, והם לא עמדו במשימה שעמדה בפניהם בשני משחקי הבית הראשונים של העונה. לרשותו של יאניס ספרופולוס יעמוד לראשונה העונה מתיאס לסור, שכזכור חתם על חוזה לחודשיים במקומו של אנטה ז'יז'יץ' הפצוע, והוא אמור לקבל דקות ראשונות בקו הקדמי. במקביל עוז בלייזר או ג'ייק כהן, כמו גם עודד ברנדווין, ישארו מחוץ לסגל, בשל העובדה שניתן לרשום 12 שחקנים למשחק ביורוליג.

בקבוצה עבדו הרבה במהלך השבוע האחרון על התיאום בין השחקנים בתקווה להציג יכולת טובה ממה שהוצג בניצחון הדחוק בשבוע שעבר. מספר שחקנים עדיין נמצאים בכושר משחק לא אופטימלי וזמן המשחק שלהם יהיה קצוב.

סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב עם דרק וויליאמס. דני מרון
"אנחנו לא רוצים להכניס את נייט וולטרס למשחק, אנחנו יודעים עד כמה טוב הוא משחק, וננסה לעצור אותו". ווילבקין/דני מרון

"אנחנו מנסים לתקוף את השחקנים הפחות טובים בהגנה, זה מה שהמאמנים עוברים עליו בסקאוטינג בתוכנית המשחק", אמר סקוטי ווילבקין לקראת המשחק, "אנחנו לא רוצים להכניס את נייט וולטרס למשחק, אנחנו יודעים עד כמה טוב הוא משחק, וננסה לעצור אותו. ננסה לייצר משחק מהיר. הם עשו עבודה טובה בהכנה ובמשחק הראשון כדי להאט את היריבות, אף קבוצה לא קלעה יותר מ-60 נקודות מולם, וננסה להאיץ את המשחק. שבוע האימונים היה טוב כדי להתחבר ביחד, ליצור המשכיות, להכניס תרגילים וימים טובים יותר כדי להיראות טוב יותר על הפרקט בסופו של דבר".

במוקד ההתמודדות: מתיאס לסור. כל אחד משחקני מכבי תל אביב הספיק כבר להציג את עצמו לקהל בגביע ווינר או במשחק היורוליג הראשון. הצרפתי יערוך את הבכורה, וינסה לתרום בעיקר בצד ההגנתי מול הקו הקדמי של הכוכב האדום, שם שיחק בעבר.

הנתונים: זהו המשחק ה-13 בין מכבי תל אביב לכוכב האדום בלגרד מאז הקמת היורוליג. המאזן: 6:6. ביד אליהו: 1:5 לצהובים, כשהניצחון היחיד של הסרבים היה בינואר 2017. שישה שחקנים של הכוכב האדום הערב שיחקו באותו ניצחון - נייט וולטרס, אוגניין קוזמיץ', מרקו סימונוביץ', ברנקו לאזיץ', אוגניין דובריץ' ולוקה מיטרוביץ'. גם המאמן דיאן ראדוניץ' היה שותף לאותו ניצחון.

עוד בוואלה!

יאניס ספרופולוס: "הקורונה עדיין משפיעה על חלק מהשחקנים"

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב נייט וולטרס מול מלקולם דילייני שחקן ברצלונה. דני מרון
פוגש את האקסית. וולטרס במדי מכבי תל אביב/דני מרון

מאזנה של מכבי תל אביב במחזור השני ביורוליג עומד על 9 ניצחונות ו-11 הפסדים, אלא שבשבעת המשחקים האחרונים שנערכו במחזור השני, ניצחו הצהובים רק פעם אחת. מנגד, במשחק הבית השני שלה ביורוליג היא במאזן טוב בהרבה - 15 ניצחונות מול חמישה הפסדים בלבד.

סקוטי ווילבקין קלע את 25 הזריקות האחרונות שלו מקו העונשין. ווילבקין גם חם מחוץ לקשת, ב-11 מ-12 המשחקים האחרונים בהם שותף הוא קלע לפחות שלשה אחת. מי שחם ממנו הוא אוגניין דובריץ', שקלע לפחות שלשה אחת ב-17 מ-18 המשחקים האחרונים בהם שותף.

היריבה: הכוכב האדום בלגרד פתחה את העונה עם הפסד חוץ לפנרבחצ'ה 61:57, כשהיא משחקת בסגל חסר, אך עדיין קרובה להפתיע קבוצה חזקה בביתה. הסרבים יקבלו למשחק השני של העונה את דיאן דבידובץ' ואוגניין דובריץ', שהחמיצו את המשחק הראשון, אך מי שימשיכו להיעדר הם צמד שחקני הפנים ארון ווייט ומאיק צירבס. דיאן ראדוניץ', המאמן שמצעיד את הכוכב האדום זו קדנציה שנייה, מתבסס על סגל מקומי בעיקרו כשרק ארבעה שחקנים זרים נמצאים בסגל - צירבס ו-ווייט, שיעדרו וצמד הגארדים אוסטין הולינס ואקס מכבי תל אביב נייט וולטרס. הכוכב האדום בלגרד צפויה להמשיך לשחק בקצב משחק נמוך שמאפיין אותה בשנים האחרונות.

שימו לב ל: לוקה מיטרוביץ'. פעם מיטרוביץ' נחשב לילד הפלא של הכדורסל הסרבי, אבל הפריצה מעולם לא הגיעה, ואפילו סיבוב קצר בהפועל ירושלים היה בעונה שעברה. ההיעדרות של ווייט וצירבס מעמידה אותו בעמדת מפתח מול הקו הקדמי של הצהובים, ואחרי שהיה חלש בטורקיה בשבוע שעבר, הוא יקווה לשחזר את המשחק הטוב שלו מתחילת השבוע נגד בודוצ'נוסט בליגה האדריאטית כשקלע 19 נקודות והוסיף 7 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully