וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילון אלמוג הושעה משלושה משחקים נוספים בשל העלבת שופט

עודכן לאחרונה: 6.10.2021 / 21:37

חלוץ מכבי תל אביב, שהורחק כבר מהמשחק מול הפועל ירושלים, ירצה עונש של שלושה משחקים נוספים. קנסות להפועל תל אביב ובית"ר

תקציר: הפועל נוף הגליל - הפועל תל אביב 2:2/ספורט1

כמו כל יום רביעי, גם היום מתקיימות העמדות לדין בהתאחדות לכדורגל. הפעם יש כמה שמות גדולים כמו הפועל תל אביב ובית"ר ירושלים, שעומדות לדין על התנהגות אוהדיהן, ואילון אלמוג, שהושעה לשלושה משחקים נוספים בשל העלבת שופט.

אילון אלמוג שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
יחסר למכבי תל אביב בשלושת המשחקים הקרובים. אלמוג/דני מרון

אילון אלמוג הושעה משלושה משחקים בנוסף להרחקה הישירה מהמשחק מול הפועל ירושלים. חלוץ מכבי תל אביב נענש על ידי הדיין גיורא לנדאו, שאמנם קבע כי הוא לא תקף את השופט או ניסה לפגוע בו במהלך המשחק מול הפועל באר שבע, אבל שכן בא במגע פיזי איתו ובכך הפר את קוד ההתנהגות הבסיסי הנדרש בין שחקן ושופט והוא הורשע בעבירת העלבת שופט.

אלמוג הביע חרטה ואמר: "אני מצטער שאני נמצא כאן, זה לא מתאים לי. בכל השנים שלי כשחקן לא קיבלתי אדום ואני ממעט בכרטיסים צהובים. גם הנגיעה הזו לא הייתה במקום. היה להט של הרגע עם המהלך והשופט הלך לפניי ורציתי להסב את תשומת ליבו. זה היה בדקה ה-90 והיו הרבה שחקנים סביב השופט ולכן נגעתי בו. לא דחפתי אותו, רק נגעתי בו. ריציתי כבר הרחקה ממשחק אחד וכל דקה במועדון חשוב לי. העונש הכי גרוע לי זו הרחקה ממשחקים".

מכבי תל אביב ספגה קנס של 7,500 שקל ועונש על תנאי של סגירת יציעים 11-10 למשחק אחד בכל הרשעה נוספת של השלכת חפצים לעבר תחומי המגרש.

עוד בוואלה!

מכבי חיפה גינתה את הקריאות לעבר שכטר, צרפתי הורחק משלושה משחקים

לכתבה המלאה
אוהדי הפועל תל אביב. מאור אלקסלסי
עלו לקבוצה ב-20 אלף שקל. אוהדי הפועל תל אביב בנוף הגליל/מאור אלקסלסי

הפועל תל אביב ספגה קנס של 20 אלף שקל בגין האירועים שהתרחשו במשחק הליגה האחרון שלה מול הפועל נוף הגליל בשבת האחרונה. הדיין ישראל שמעוני הרשיע את האדומים בסעיף של התפרעות אוהדים בשל השלכת גלילי נייר ומצתים על ידי אוהדיה לעבר כר הדשא. הוא עשה זאת על בסיס דו"ח השופט והודאת המועדון. הקבוצה גם עמדה לדין על התפרצות של שני אוהדים למגרש, אולם מנכ"לית המועדון אודליה פרידמן טענה כי שני האוהדים פשוט נפלו מעבר לגדר ברגע של התפרצות שמחה לאחר הבקעת שער ולכן מדובר בנפילה ולא ניסיון פריצה.

הדיין שמעוני הסכים איתה, זיכה את הקבוצה וכתב: "אשר לאישום בניסיון התפרצות למגרש, הרי באשר אין לאישום בניסיון להתפרצות למגרש לאחר שנתעוררו ספקות באיזו מידה מדובר אכן בניסיון כמיוחס ולא בכניסה/נפילה לא רצונית מעבר לגדר המפרידה בין היציע לכר הדשא וכאשר אין ספק כי לא הייתה חדירה של אוהדים לתחומי המגרש, אני מזכה את הקבוצה מעבירת ההתפרצות למגרש ומרשיע אותה בהתנהגות בלתי הולמת של קהל האוהדים".

אוהדי בית"ר ירושלים. דני מרון
קנס של 7,500 שקל לבית"ר. לאוהדים המצולמים אין כל קשר לנכתב/דני מרון

גם בית"ר ירושלים הגיעה היום לשולחנו של הדיין גיורא לנדאו, שדן אותה בנוגע לפריצת שני אוהדים לדשא. הקבוצה אמנם טענה שהיא מרחיקה את האוהדים הבעייתיים שלה וכי שני האוהדים האלה הם ילדים בני 11 ו-12 שנתפסו על ידי המאבטחים שלה, אבל גם כך לנדאו קנס את בית"ר ב-7,500 שקל על הפריצה של השניים.

בנוסף נקנסה ב-5,00 שקל על הדלקת אבוקות ביציע וב-10,000 שקל בגין קריאות גזעניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully