וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה גינתה את הקריאות לעבר שכטר, צרפתי הורחק משלושה משחקים

6.10.2021 / 18:26

הירוקים הגיבו לקריאות המכוערות לעבר חלוץ הפועל באר שבע במהלך המשחק בראשון האחרון: "מתנצלים בפני כל מי שנפגע ובפני איתי שכטר". עוזר המאמן הורחק ונקנס ב-1,500 שקלים בשל הפרת סדר והתנהגות בלתי הולמת באותו משחק

תקציר: מכבי חיפה - הפועל באר שבע 2:1/ספורט1

ראשי מכבי חיפה הוציאו היום (רביעי) הודעת גינוי כנגד הקריאות "ניאו נאצי" לעבר חלוצה של הפועל באר שבע, איתי שכטר. כזכור, בהמלך המשחק ביום ראשון קראו חלק מהאוהדים לעבר שכטר קריאות "ניאו נאצי" והיום פרסם החלוץ הודעה בה כתב שהוא מתבייש בקהל הירוק שקורא לישראלי "ניאו נאצי".

כעת גם ראשי מכבי חיפה הצטרפו לגינוי ובהודעה רשמית שהוציאו נכתב: "אנו מגנים בכל תוקף ולשון את הקריאות כלפי חלוץ הפועל באר שבע איתי שכטר במהלך המשחק ביום ראשון. לשימוש בביטוי הנורא ניאו נאצי אין מקום לא בביתנו, לא במגרשי הכדורגל ובכלל.

יעקב שחר בעלי מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
גינוי ברור וחד משמעי. שחר/מאור אלקסלסי

"אנו קוראים להימנע מקריאות אלו הפוגעות בזכר הנספים והשואה. אנו במועדון הכדורגל מכבי חיפה, המאמצים את ארגון יד עזר לחבר - ארגון המסייע לניצולי שואה ומספר את סיפורם - רואים בנושא חשוב זה, ערך עליון. אנו מתנצלים בפני כל מי שנפגע מקריאות אלו וכמובן מהשחקן עצמו וקוראים לחדול מקריאות אלו".

בעניין אחר, שני שחקניה הזרים של האלופה חוסה רודריגס ובוגדן פלאניץ' עזבו את הארץ ויצאו לחופשות קצרות. פלאניץ' נסע לכמה ימים לארץ מולדתו סרביה, בעוד רודריגס נסע עם המשפחה לחופשה בדובאי. מי שנשאר בארץ הוא ריאן סטריין, שממשיך בשיקום כשבחיפה מקווים שהמגן האוסטרלי כמו גם נטע לביא יוכלו להיכלל בסגל למשחק מול הפועל ירושלים.

עוזר מאמן מכבי חיפה גיא צרפתי הושעה משלושה משחקים וספג קנס בגובה 1,500 שקל. צרפתי, שהורחק מעט לפני סיום המשחק מול הפועל באר שבע, זוכה מעבירת העלבת שופט בשל חמת הספק, אולם הורשע בהפרת סדר והתנהגות בלתי הולמת. הדיין אף ציין: "צפיתי במשחק והאירוע הנדון הונצע במצלמות. תוכן הדברים שנאמרו על ידו לא נשמע, אך כל יתר המיוחס שלו (יציאה מהתחום הטכני ומחאה אגרסיבית לעבר השופטים) אירע ללא ספק".

צרפתי העלה פוסט אינסטגרם בתגובה לעונש וכתב: "אני שמח שהובהר שלא הכפשתי את השופט, לא זו דרכי. הבעתי מחאה עניינית ותו לא. אני אוהב את המקום שאני עובד ולויאלי אליו, הכל מהמקום הזה. אני מבין שטעיתי, התנהגתי לא כפי שאני מצפה עצמי, הרצון לנצח חשוב ולא פחות הדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully