וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד טוענים: קומאן כבר לא בוטח בפיקה - לא מקצועית ולא באופן אישי

מתיחות חדשה בברצלונה? המאמן "חושד" בבלם הוותיק על רקע יחסיו עם לאפורטה, וסבור שהירידה בכושר שלו פוגעת בקבוצה. המועדון הודיע על הפסד של 481 מיליון יורו נטו בעונת 2020/21

אוהדי קאדיס מקניטים את ברצלונה/מתוך טוויטר

מתיחות חדשה בברצלונה בין רונאלד קומאן לג'רארד פיקה? על פי דיווחים בספרד, המאמן "חושד" בפיקה לאור היחסים הקרובים שלו עם הנשיא ז'וטן לאפורטה, שכידוע, לא נהנה מיחסים קרובים עם קומאן ומאז ומתמיד ראה בו כ"נדוניה" שהונחתה עליו על ידי הנשיא הקודם. כעת קומאן חושד שפיקה לא מגן עליו בחדר ההלבשה, ולאור ההשפעה הגדולה שלו על ההנהלה, חושש לעתידו.

הדברים הללו מגיעים על רקע הירידה בכושרו של פיקה, שבקרוב יהיה בן 35. ברצלונה איבדה בשנים האחרונות שורה ארוכה של סמלים ושחקנים שייצגו את דור הזהב, ואחרי הפרישה של שחקנים כמו צ'אבי ופויול, והעזיבה של אינייסטה ומסי - פיקה הוא ללא ספק השריד האחרון של הימים היפים ההם.

רונאלד קומאן מאמן ברצלונה. רויטרס
מבחינת האוהדים ברור מי יותר פופולרי. קומאן/רויטרס

עם זאת, לאחרונה קומאן קולט שעם כל הכבוד לחשיבות הסמלית שלו ולחיבור שלו עם הקהל - פיקה מייצר בעיות בהגנה. מול בנפיקה הוא הוחלף אחרי חצי שעה, ונראה מתוסכל על הספסל. "הוא כבר מבין שמבחינה מקצועית הוא עוד שחקן, ולא הסלע שהיה בעבר והחוליה בטוחה בהגנה", נכתב עליו ב"אס". מול אתלטיקו הוא שוב לא הרשים, ואף ערך ויכוח די אמוציונלי עם סרג'יו בוסקטס אחרי השער הראשון. בסיום המשחק הודה שהבעיות בברצלונה "הן עמוקות", ואף טע ש"לא היינו כובשים גם עוד שלוש שעות", בביקורת מרומזת על המאמן הלחוץ. "הוא כבר לא מישהו שאי אפשר לגעת בו, לפחות מקצועית", סיכמו ב"אס" את מעמדו החדש של פיקה.

עוד בוואלה!

ברצלונה: "ג'ורדי קרויף הוא זה ששכנע את לאפורטה לא לפטר את קומאן"

לכתבה המלאה

יש לציין שפיקה היה מהשחקנים הראשונים שהסכימו לקיצוץ בחוזהו, אבל במקביל חוזהו הוארך עד 2024. בימים אלה ברצלונה בוחנת כיצד היא תוכל להיפטר מסמואל אומטיטי, כך שמלבד לבעיות בחדר ההלבשה והמתיחויות, היא תנסה לפתור את הבעיות המקצועיות בהגנה. פיקה מסמל את שתיהן.

בתוך כך, המועדון פרסם היום את הדו"חות הכספיים לעונת 2020/21 ואישר כי העונה שעברה הסתיימה עבורו בהפסד של 481 מיליון יורו נטו. הקבוצה אמנם הכניסה 631 מיליון יורו, אבל הוציאה סכום כמעט כפול, ולאור העובדה שרשמה ירידה של 26 אחוז בהכנסות לעומת הצפי, נקלעה לאותו בור כלכלי שעלה לה בשחרור רבים מכוכביה ובהם ליאונל מסי שחוזהו לא חודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully