וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: "ג'ורדי קרויף הוא זה ששכנע את לאפורטה לא לפטר את קומאן"

הנשיא כבר עמד לפטר את המאמן, ג'ורדי ביקש ממנו להשאיר והסביר למה הוא ראוי לעוד הזדמנות. בינתיים השחקנים "לא יודעים מה לעשות", פיאניץ' שוב עוקץ את קומאן

תקציר: אטאלנטה - מילאן 3:2/ספורט1

המשבר בברצלונה לא חולף, והביקורת על מאמן רונאלד קומאן נמשכת. על פי העיתונאי הספרדי לאיה טודל, הרוחות בחדר ההלבשה של ברצלונה עדיין סוערות, והשחקנים מרגישים אבודים על כר הדשא. "כשאנחנו על המגרש, אנחנו לא יודעים מה לעשות", טוען טודל שהשחקנים אמרו בימים שאחרי ההפסד לאתלטיקו מדריד, שהגיע אחרי התבוסה לבנפיקה.

בשבת, כזכור, הנשיא לאפורטה שינה גישה והצהיר שהוא תומך בקומאן, אחרי מתיחות גדולה בין המאמן לנשיא. "קומאן יישאר מאמן ברצלונה ללא קשר לתוצאה מול אתלטיקו", אמר נשיא המועדון, "קומאן ראוי לקבל אמון, הוא אגדה של ברצלונה ואוהב את המועדון. אני סומך על הקבוצה". היום מפרסמים בברצלונה שמי ששינה את דעתו של לאפורטה הוא ג'ורדי קרויף, המנהל הטכני, בן ארצו של קומאן. "ביום חמישי שעבר לאפורטה החליט לפטר את קומאן", נטען ב"רדיו קטלוניה", "אבל ג'ורדי היה זה ששינה את דעתו של הנשיא לפני המשחק מול אתלטיקו... הוא האיץ בנשיא לשוחח עם קומאן והציע לו לתת לו הזדמנות נוספת, לאור העובדה שעכשיו הוא יקבל בחזרה שחקני התקפה מרכזיים כמו אגוארו ודמבלה, וגם אנסו פאטי מתאושש ויוכל לשחק יותר".

רונאלד קומאן מאמן ברצלונה עם ג'ורדי קרויף. Soccrates Images, GettyImages
אחווה הולנדית. קרויף וקומאן/GettyImages, Soccrates Images

במקביל מיראלם פיאניץ' ממשיך לתקוף את מאמן ברצלונה. הקשר עזב את בארסה בקיץ, אחרי עונה שבה בעיקר יובש על הספסל על ידי המאמן ההולנדי. לפני מספר שבועות פיאניץ' קטל את קומאן, אחרי המעבר שלו לבשיקטאש הטורקית ("הוא לא כיבד אותי"), וכעת הוא ממשיך במגמה.

"בעונה שעברה היה מאמן שלא הבנתי את ההחלטות שלו, לא היה לי מזל", אמר פיאניץ', "יכולתי לשחק בברצלונה. הייתי צריך יותר דקות, אבל ככה החליט המאמן... עכשיו הם עוברים תקופה קשה, והתוצאות הן לא מה שהאוהדים מצפים. זה מייצר לחץ. ההנהלה והנשיא יודעים מה לעשות. יש שם שחקנים טובים, אבל הם צריכים מנהיג שירים את הקבוצה. נעשו שגיאות, אבל יש אנשים שיוכלו לקבל החלטות נכונות. ברצלונה עוד תחזור להיות אחת הגדולות".

עוד בוואלה!

פיקה כבר מיואש מברצלונה, סוארס עוקץ, קומאן עם "שיימינג מביך"

לכתבה המלאה
רונאלד קומאן מאמן ברצלונה. LLUIS GENE, GettyImages
לא רגוע. קומאן/GettyImages, LLUIS GENE

כזכור, פיאניץ' טען לאחרונה שקומאן לא כיבד אותו במהלך התקופה שהבוסני התאמן תחת ההולנדי. "אני זה ששאלתי מה הוא רוצה ממני, באיזו עמדה הוא רוצה אותי, מה אני עושה לא בסדר" אמר אז. "עשיתי את זה כדי לתקן דברים ולהשתלב כמה שיותר טוב. הוא לא נתן לי תשובות. ככל שהזמן עבר, הסיטואציה החמירה, אבל בלי סיבה נראית לעין". קומאן הגיב לביקורת ואמר: "אני מבין שיש תסכול מצד השחקן, ואני מבין את זה. עם זאת, במונחים של צורת המשחק שלנו וההתנהלות ללא הכדור הוא היה משמעותית פחות טוב משאר הקשרים שלנו".

* רוברטו פרננדס נשאל על המועמדות שלו לברצלונה, וענה: "אני לא מחשיב את עצמי כמועמד. לא חשבתי על זה בכלל. על מאמנים תמיד יש שמועות. כשהקבוצה שלך מנצחת רוצים אותך, וכשהיא מפסידה אתה מושמץ. אתה מתרגל לזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully