וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נולד לכם בן: פוטבול מנג'ר אחראי לתגלית המפתיעה של נבחרת צ'ילה

סקאוט של משחק המחשב הפופולרי גילה שלבן בררטון יש אזרחות צ'יליאנית בזכות תכניית משחק של בלקבורן ובתוך כמה חודשים מדינה שלמה התאהבה. עכשיו החלוץ הפך לתקווה הגדולה של מולדת אימו, שם לא שמעו עליו כלל עד לפני פחות משנה

תקציר ניצחונה של צ'ילה 0:1 על בוליביה בקופה אמריקה/ספורט1

למשחק המחשב הפופולרי FM (פוטבול מנג'ר) יש מאות סקאוטים שפרוסים ברחבי העולם. אחד מהם הוא מארק היצ'ן האנגלי, עוזר הוראה במקצועו שבין היתר הופקד על בלקבורן. בספטמבר בשנה שעברה, היצ'ן קרא את אחת מהתכניות שמחולקות לפני משחקים ובה ריאיון עם בן בררטון. בין היתר, סיפר החלוץ שאמו נולדה בצ'ילה ושמבחינה טכנית הוא רשאי לשחק בלה רוחה.

בררטון מיהר לעדכן את המידע ב-FM כשהוסיף לבררטון סעיף של "אזרחות שנייה: צ'ילה". הוא לא תיאר לעצמו באותו שלב איך ייראו התגובות כשהגרסה החדשה של המשחק הפופולרי יצאה.

FM21 יצא למכירה ב-10 בנובמבר ובאותו יום הפוסטים בדף האינסטגרם של בן בררטון החלו להיות מופצצים בתגובות שנשאו דגלים של צ'ילה והודעות בסגנון: "אתה חייב לשחק בנבחרת צ'ילה". הרוב המכריע של אוהדי הכדורגל במדינה הדרום אמריקאית לא שמעו על החלוץ לפני כן, אבל אחד מהם פתח תגית #BreretonALaRoja (בררטון לנבחרת צ'ילה) והיא תפסה.

בינתיים בכלי התקשורת גילו את הבאזז והחלו לגלות התעניינות. בתוך כמה ימים כבר לא היה אתר או עיתון ספורט שמכבד את עצמו, ולא פרסם איזשהו אייטם לגביו.

בן בררטון דיאס שחקן נבחרת צ'ילה חוגג שער, מעליו אדוארדו ורגאס. רויטרס
צ'ילה מאוהבת. בררטון עם אדוארדו ורגאס/רויטרס

במאי 2021, כחצי שנה אחרי יציאת משחק המחשב, בררטון הוזמן לנבחרת צ'ילה. הוא ישב על הספסל במשחקי מוקדמות המונדיאל נגד ארגנטינה ובוליביה, וכמה ימים לאחר מכן ערך בכורה בהרכב, נגד אותה בוליביה - הפעם בקופה אמריקה. זה הסתיים עם שער ניצחון.

בחודשים האחרונים בררטון טרח להוסיף לשם המשפחה שלו גם דיאס - שם המשפחה איתו גדלה אמו. הפוסטים שלו באינסטגרם נושאים כמעט תמיד גם גרסה בספרדית, עם עזרה מחברים, משפחה או גוגל טרנסלייט - כי רק עכשיו הוא לומד את השפה. האנרגיות שלו על המגרש גולשות גם לחדר ההלבשה ולאימונים ובצ'ילה מאוהבים. גם האוהדים וגם השחקנים.

זה הרגע לציין שעם כל הכבוד לסיפור הבלתי שגרתי, בררטון הוא הכול מלבד קוריוז. יש לו כדורגל, ולא מעט. ב-2017 הוא כבש שלושה שערים בטורניר בו אנגליה זכתה באליפות אירופה עד גיל 19 והוא שיתף פעולה במדים הלאומיים עם שחקנים כמו מייסון מאונט, רייס ג'יימס, ארון רמסדייל וטרבו צ'אלובה. העונה יש לו 10 שערים ב-11 משחקי צ'מפיונשיפ והוא מוליך את טבלת הכובשים בצוותא עם אלכסנדר מיטרוביץ' מפולהאם.

עוד בוואלה!

מסיבה עם נערות ליווי או ביקור של מעצב שיער? הגרסה של שחקני צ'ילה

לכתבה המלאה

בררטון לא נכלל בסגל לשלושת המשחקים של נבחרת צ'ילה בספטמבר בגלל הגבלות הקורונה שחלו על אנשים שמגיעים מהאי הבריטי. לסבב הנוכחי הוא הוזמן ובסנטיאגו מקווים שהוא יציל את המולדת.

צ'ילה תתארח אצל היריבה המרה פרו ולאחר מכן תארח את פרגוואי ו-ונצואלה. אם היא לא תשיג 6-7 נקודות (או במילים אחרות: תנצח לפחות שני משחקים), השאיפה להעפיל למונדיאל אמורה להתנפץ והמאמן מרטין לסארטה כנראה יפוטר.

במצב הנוכחי והעגום מאוד, כשאלכסיס סאנצ'ס בקושי משחק ואדוארדו ורגאס פצוע - בררטון שהתגלה במקרה, הוא החלוץ הכי חם של לה רוחה. ולחשוב שלפני שנה, כמעט אף אחד בצ'ילה לא שמע עליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully