וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקי דה יונג עונה לביקורת: "אנשים מגזימים, ברצלונה לא נמצאת בבור"

ההולנדי התייחס לתקופה הרעה של הקבוצה: "יש תחושה שלילית במועדון. אני מאוכזב אבל לא מדוכא". על הביקורות כלפיו: "מצפה מעצמי ליותר, אך אני לא שחקן שיבקיע 30 שערים בעונה"

ליברפול - מנצ'סטר סיטי 2:2/ספורט1

העונה המסויטת של ברצלונה הגיעה בשבוע האחרון לשיאה, כאשר הקטאלנים הובסו 3:0 בידי בנפיקה ליסבון בליגת האלופות, ולאחר מכן נכנעו 2:1 לאתלטיקו מדריד ולאקס לואיס סוארס במסגרת הליגה. כעת, כשרונאלד קומאן עדיין בתפקידו, נדמה שפגרת הנבחרות הגיעה בזמן הטוב ביותר עבור ברצלונה. הקשר ההולנדי של הקבוצה, פרנקי דה יונג, התראיין במולדתו לקראת משחקיה של נבחרת האוראנג' מול לטביה וגיברלטר במוקדמות מונדיאל 2022, וסיפר על פתיחת העונה הקשה בקטאלוניה.

"אנשים מגזימים, אנחנו לא נמצאים בבור", אמר הקשר למרות שקבוצתו מדורגת תשיעית בליגה ואחרונה בבית בליגת האלופות, "התוצאות רעות, אי אפשר להתעלם מזה. אתה רואה שיש תחושה שלילית במועדון וזה הגיוני כשיש תוצאות רעות במועדון כמו ברצלונה. אני מאוכזב אבל לא מדוכא".

פרנקי דה יונג שחקן ברצלונה מול רודריגו דה פול שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
הביקורות מוגזמות לטענתו. דה יונג נגד אתלטיקו מדריד/רויטרס

דה יונג אף התייחס לביקורות האישיות שספג מפתיחת העונה, וגם אותן הוא ניסה לצנן: "אני מצפה ליותר מעצמי, זה נכון, אבל אני לא מסוג השחקנים שיבקיעו 30 שערים בעונה. אני בכלל לא מכיר קשר שכובש בכמויות כאלה. אני לא חושב שצריך לשפוט על בסיס עונה אחת או על בסיס מספר שערים ובישולים".

הקשר ההולנדי "חגג" 100 הופעות בברצלונה בתבוסה לבנפיקה, אך כאמור מדובר בערב שהוא ירצה למחוק מהזיכרון כמה שיותר מהר. במהלך ההפסד בליסבון, הקשר הגיע למצב הבקעה אך בחר למסור לחברו ובן ארצו, לוק דה יונג, שהחמיץ: "הייתי יכול לבעוט בעצמי, אבל חשבתי שהסיכוי לשער יעלה אם אמסור. הייתי עושה את אותו הדבר עכשיו. אם זה היה נכנס, אף אחד לא היה אומר 'פרנקי, תסיים את המצבים האלה בעצמך'".

עוד בוואלה!

ברצלונה: "ג'ורדי קרויף הוא זה ששכנע את לאפורטה לא לפטר את קומאן"

לכתבה המלאה
פרנקי דה יונג, ברצלונה. Eric Verhoeven/Soccrates, GettyImages
ספג ביקורת אישית לאחר אותו משחק. דה יונג מול בנפיקה/GettyImages, Eric Verhoeven/Soccrates

"אני לא בכושר שיא, אבל אני לא עד כדי כך גרוע. אחרי בנפיקה ראיתי ביקורות על המשחק שלי. כשאתה מפסיד 3:0 אתה לא יכול להגיד שהיית טוב, אבל התוצאה הזו לא אומרת באופן אוטומטי שהייתי רע. הביקורות הללו מתבססות בדרך כלל על תוצאות לא טובות".

כאמור, כדורגל הקבוצות מפנה את מקומו לכדורגל הנבחרות בשבוע הקרוב, ומבחינתו של דה יונג, מדובר בתזמון מצוין עבור ברצלונה: "זה טוב שיש פגרה עכשיו. כשנחזור לברצלונה בסיום הפגרה אני חושב שהנורמליות תחזור. אנשים מגזימים כשהם אומרים שהכל אבוד. אנחנו לא עד כדי כך רחוקים מריאל ואתלטיקו מדריד בטבלה ועדיין נותרו עוד 30 משחקים. התחלנו רע מאוד בליגת האלופות, אך עדיין יש לנו הזדמנויות. יש לנו סגל טוב מאוד, במיוחד כשהפצועים יחזרו. בליגה עדיין הכל אפשרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully