וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעזרת מדי הטיגריס וההיכרות המוקדמת: הפועל חולון פותחת עונה בברינדיזי

5.10.2021 / 19:24

הסגולים חוזרים לאולם שבו ניצחו אשתקד בפעם היחידה על אדמת איטליה, והפעם הם חמושים במאמן איטלקי. אחרי קריירה ארוכה בכל המפעלים האירופיים, ג'ו רגלנד יהיה איש המפתח שינסה להוכיח שההצלחה בימי סטפנוס דדאס לא הייתה מקרית

מאוריציו בוסקאליה. ברני ארדוב
משחק רשמי ראשון כמאמן זר, ועדיין - באיטליה. מאוריציו בוסקאליה/ברני ארדוב

עונה חדשה, מאמן חדש, שישה שחקנים חדשים, מדים חדשים - ותקוות ישנות. הפועל חולון תפתח מחר (רביעי, 21:30) את הקמפיין שלה בליגת האלופות כשתתארח בברינדיזי. עבור מאמנה מאוריציו בוסקאליה זה יהיה ספתח מעניין: במשחקו הראשון כמאמן זר, הוא עדיין יעמוד על הקווים בארצו, איטליה.

בכמה מילים: חולון עזבה את ישראל כבר ביום ראשון, ואחרי לילה במילאנו ואימון במדיולנום פורום הגיעה בטיסת פנים לברינדיזי. "סוף סוף אנחנו מגיעים לתחילתה של העונה, ומתחילים את הדרך שלנו מול קבוצה טובה מאוד", אמר בוסקאליה.

"העובדה שאנחנו פותחים את העונה קודם כל באירופה מחייבת אותנו לשמור על ריכוז גבוה בכל רגע נתון ולהיות מוכנים לכל התפתחות. לשחקנים שלנו יש רוח לחימה, רצון ומוסר עבודה, ותהיה חשיבות גדולה ליכולת שלנו להביא את זה כל זה לפרקט".

המדים החדשים של חולון. הפועל חולון, אתר רשמי
אם כבר פנים חדשות, אז עד הסוף. מנקו, ג'ונסון ופניני מציגים את מדי הטיגריס/אתר רשמי, הפועל חולון

עד כמה חולון התחדשה לקראת העונה הקרובה, יעידו אפילו מדי המשחק הסגולים שעוצבו בדוגמת טיגריס על ידי חברת ההלבשה הספרדית "קלמה". רשת המסעדות "אושי אושי" הצטרפה למעגל הספונסרים של הקבוצה.

במרכז ההתמודדות: משחק ההתקפה החולוני בעונה שעברה היה תלוי בראש ובראשונה בצמד הגארדים, טיירוס מגי וסי ג'יי האריס. שניהם כבר לא כאן, והסגנון ההתקפי והמהיר מימיו של סטפנוס דדאס יוחלף בשיטה מובנית, פיזית והרבה יותר טקטית תחת בוסקאליה, אבל התלות במנהל המשחק נותרה כשהייתה. ג'ו רגלנד שיחק כבר ביורוליג, ביורוקאפ ובליגת האלופות, והופיע במשך שלוש שנים בליגה האיטלקית; בגיל 31, אחרי עונה נדירה שבה היה רק במסגרת אחת, הוא חוזר לזירה האירופית ויהיה איש המפתח של קבוצתו החדשה.

הנתונים: אחרי ההעפלה הראשונה לפיינל אייט בעונה שעברה, חולון שילמה את מחיר ההצלחה, וכוכביה התפזרו לכל עבר. עזיבתו של דדאס כפתה על הסגולים לשנות פאזה ולהמציא עצמם מחדש. מוקדם יותר הזכרנו את מעמדה של הפועל ירושלים בעיני המהמרים באירופה, אבל בוסקאליה ושחקניו לא נהנים מכבוד דומה: באתר bwin הם מדורגים בין המקום ה-19 למקום ה-22 בסיכויי הזכייה.

עוד בוואלה!

כמו לפני המלחמה: פרומיטיי מחזירה את הכדורסל האוקראיני למפה

לכתבה המלאה
שחקן ברינדיזי ניק פרקינס. ליגת האלופות, אתר רשמי
יפגוש יריבה שונה מזו שהכיר. ניק פרקינס נגד חולון בעונה שעברה/אתר רשמי, ליגת האלופות

היריבה: אם יש קבוצה שמכירה היטב את הגירסה הקודמת של החולונים, הרי שזו היא ברינדיזי. הסגולים גברו עליה פעמיים בטופ 16, בתום שני משחקים צמודים ומותחים, ורשמו מולה את ניצחונם היחיד בהיסטוריה על אדמת איטליה. מאז היא הספיקה להפסיד לאלופה וירטוס בולוניה בחצי גמר הפלייאוף, ואת העונה הנוכחית פתחה עם הפסד וניצחון בליגה המקומית.

שימו לב ל: ניק וג'וש פרקינס. בניצחון הביתי שלשום על דינמו ססארי ירתה ברינדיזי 15 שלשות ב-53.5%, ומי שלהט במיוחד היה רפאל גספארדו (7 מ-8, 29 נקודות). אלא שהשם שחזר על עצמו בוודאי בתדרוכים של בוסקאליה, והרבה יותר מפעם אחת, הוא פרקינס. יש שניים כאלה בקבוצה, והם לא קשורים זה לזה: שחקן הפנים ניק פרקינס (24, 2.03) ממשיך לעונה שנייה במועדון והיה שווה אשתקד 12.6 נקודות ו-5.9 ריבאונדים למשחק בליגת האלופות, והרכז ג'וש פרקינס (26, 1.91) סיים את העונה שעברה בפרטיזן בלגרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully