וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: כריס באב סיכם את תנאיו, ג'ביון המלט יעזוב

4.10.2021 / 18:59

הקבוצה מהשרון מבצעת שינוי לפני תחילת העונה ומצרפת את הגארד הוותיק (31, 1.96) שהצטיין בבונדסליגה ובעל עבר במספר קבוצות חזקות ביבשת. עשוי לערוך את הבכורה שלו נגד הפועל תל אביב ביום שני

יאניס ספרופולוס אחרי הניצחון של מכבי תל אביב על באיירן מינכן/צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

בני הרצליה הודיעה הערב (שני) על החתמתו של הגארד האמריקאי כריס באב, שיחליף בקבוצה את ג'ביון המלט שאיכזב. באב צפוי לנחות בישראל בימים הקרובים ועשוי לערוך את הופעת הבכורה שלו במדי הקבוצה של אורן אהרוני כבר נגד הפועל תל אביב ביום שני.

כריס באב שחקן בני הרצליה. בני הרצליה, אתר רשמי
"ברוך הבאב". בני הרצליה מציגה את כריס באב/אתר רשמי, בני הרצליה

באב (31, 1.96), בוגר אוניברסיטת איווה סטייט, פילס את דרכו בעונת 2013/14 מליגת הפיתוח עד בוסטון סלטיקס ושיחק 14 משחקים בשורות הירוקים בליגה הטובה בעולם. הוא המשיך עונה נוספת בליגת הפיתוח לפני שיצא לאירופה וחתם באולם הגרמנית במדיה שיחק שנתיים והיה לאחר השחקנים הטובים בבונדסליגה.

ההצלחה של באב הובילה אותו לחוזה דו שנתי בלוקומוטיב קובאן, אך אחרי שנה אחת הוא עזב את הקבוצה. הוא המשיך במסע שלו והגיע לטורקיה שם חתם בבשקהיר. את עונת 2019/20 העביר הגארד במדי פרומיתאס היוונית, אך לא הרשים עם 9.8 נקודות בממוצע למשחק. בעונה שעברה היה מנקודות האור של טלקום בון במדיה רשם 17 נקודות למשחק.

כריס באב. Joe Robbins, GettyImages
מנקודות האור של טלקום בון בעונה שעברה/GettyImages, Joe Robbins

המנהל המקצועי, זופי אבדיה: "בתקופת ההכנה ראינו שהשינוי שנכפה עלינו עם קורטני פורטסון, מי שהיה אמור להיות השחקן היוצר העיקרי בקו הגארדים שלנו השאיר אותנו לא מאוזנים ונוכחנו שחסר לנו עוד שחקן יוצר בין הגארדים בשביל לכפות על זה. לשמחתי ההנהלה נענתה לבקשתנו לחיזוק והצלחנו בזמן קצר למצוא שחקן איכותי ומנוסה שאנחנו מאמינים שיוסיף לנו בדיוק את הדברים שחסרים לנו, ויהפוך את הקבוצה להרבה יותר מאוזנת ומגוונת ככה שנוכל לפתוח את העונה בצורה טובה ולהגיע למטרות שהצבנו לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully