וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישלים עשור ביובנטוס: פאולו דיבאלה סיכם על הארכת חוזהו

דיווח ב"גאזטה דלו ספורט": הארגנטינאי בן ה-27 יחתום בשבוע הבא על חוזה חדש עד 2025, ישתכר שמונה מיליון יורו בכל עונה לפני מענקים

תקציר: ארגנטינה - בוליביה 0:3/ספורט1

פאולו דיבאלה הודה בריאיון לפני כשלושה שבועות שהוא ויובנטוס נמצאים בעיצומו של מו"מ מתקדם להארכת חוזהו, והבוקר (שלישי) פורסם שחסרה רק החתימה שתהפוך את הישארותו לרשמית. לטענת "גאזטה דלו ספורט", הארגנטינאי בן ה-27 יחתום לארבע שנים נוספות בשורות הביאנקונרי ובכך ישלים עשור בטורינו.

פאולו דיבאלה, שחקן יובנטוס. Emilio Andreoli, GettyImages
צפוי להשלים עשור ביובנטוס. פאולו דיבאלה/GettyImages, Emilio Andreoli

אחרי עזיבת כריסטיאנו רונאלדו הקיץ, הפך דיבאלה לכוכב הגדול של יובנטוס. עם זאת, הארגנטינאי בן ה-27 עבר שנה לא פשוטה שכללה מספר פציעות והידבקות בקורונה, כשגם בימים אלו הוא מושבת זכר למשחק נגד סמפדוריה לפני כעשרה ימים, בו כבש ומיד נפגע והוחלף.

לפי "גאזטה", דיבאלה ישתכר בחוזהו החדש כשמונה מיליון יורו בכל עונה לפני בונוסים שיכולים להגיע לשווי של כשני מיליון יורו בכל עונה. סוכנו של דיבאלה, חורחה אנטון, עזב את טורינו אחרי חודש בעיר ונראה כי הביאנקונרי יכריזו רשמית על הארכת החוזה בשבוע הבא, לקראת המשחק נגד רומא ב-17 באוקטובר אליו צפוי דיבאלה להיות כשיר.

כזכור, דיבאלה הגיע ליובטוס מפאלרמו ב-2015 ובשנתיים האחרונות סירב למספר הצעות מעבר לים במטרה להישאר ביובנטוס, כולל מטוטנהאם וממנצ'סטר יונייטד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully