וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני הנבחרת: "יש תחושה של משהו גדול, משחק חשוב ומרגש מאוד"

5.10.2021 / 6:32

התרגשות ותכונה רבה במחנה הישראלי לאחר הנחיתה בגלזגו והאימון הראשון לקראת המשחק מול סקוטלנד: "לפני המשחק בפלייאוף ליגת האומות לא היה פה את הטירוף הזה". מי יפתח כבלם? "אבו עביד עמד בלחץ בחיפה, למה שלא יעשה את זה גם בהאמפדן פארק?"

וילי רוטנשטיינר מדבר לפני משחקי הנבחרת מול סקוטלנד ומולדובה/צילום וידאו: ניב אהרונסון עריכת וידאו: עמית שמחה

ארבעה ימים עד המשחק החשוב של נבחרת ישראל בסקוטלנד ובמחנה הנבחרת בגלזגו כבר מרגישים תכונה מיוחדת. מי שסימן את המטרה והגדיר את היעד היה המאמן וילי רוטנשטיינר, שאמר במסיבת העיתונאים שקיים ביום שישי האחרון כי מדובר במשחק הכי חשוב של הקמפיין הנוכחי והתחייב כי מי שתנצח בו, תסיים שנייה אחרי דנמרק ותזכה בכרטיס לפלייאוף העלייה לגביע העולם קטאר 2022.

אמש (שני) קיימה הנבחרת אימון ראשון בגלזגו כמה שעות בלבד לאחר שנחתה בעיר לקראת המשחק בשבת בהאמפדן פארק. אף שהאימון היה דליל ולא שותפו בו השחקנים ששיחקו שלשום בקבוצותיהם, ניתן היה להרגיש, בעיני רבים מהשחקנים, כבר את האווירה המיוחדת. "עצם זה שהגענו הנה לשבוע כמעט מלא לקראת המשחק החשוב כל כך, מוסיף להרגשה שמדובר במשהו גדול", מעידים בנבחרת. "כל הכרטיסים כבר נמכרו לאוהדים המקומיים וזה מלמד עד כמה הסקוטים מתייחסים למשחק הזה ברצינות. הטירוף שלהם מעלה את ההתרגשות שלנו והופך את המשחק בשבת לאחד הגדולים שהיו לנו בשנים האחרונות. המשחק ששיחקנו נגדם בפלייאוף ליגת האומות בדיוק לפני שנה היה בתקופת השיא של הקורונה וללא קהל, כך שלמרות שהוא היה מאוד חשוב, האווירה לקראת המשחק הייתה פחות מרגשת מאשר היום".

איאד אבו עביד שחקן הפועל באר שבע מונף על הכתפיים. מאור אלקסלסי
למה שלא יעמוד בלחץ גם בגלזגו? אבו עביד/מאור אלקסלסי

הערב באימון, שבו כבר יטלו חלק כל השחקנים, יתחיל וילי רוטנשטיינר לבחון את שלישיית הבלמים שהוא מתכוון להציב במרכז ההגנה. מקומו של ניר ביטון מובטח, אבל לצידו המאבק פתוח כאשר למאמן האוסטרי כמה רעיונות. רוטנשטיינר סומך מאוד על דור פרץ גם בקישור וגם כבלם, אבל הוא היה מעדיף ליהנות מהאיכות של קשר ונציה במרכז המגרש ולכן ייבדקו איאד אבו עביד, אדי גוטליב, עופרי ארד וג'ואל אבו חנא בטרם תתקבל ההחלטה להוריד את פרץ לשחק כבלם.

"אנחנו אמנם חסרים את הבלמים הוותיקים שלנו מכל מיני סיבות במשחק הזה, אבל אולי נקבל בהפתעה את מי שיקפצו למים העמוקים", אמרו אמש בנבחרת, "איאד אבו עביד למשל כבש בקור רוח בחיפה מול 30 אלף צופים שני פנדלים מכריעים. למה שלא יעמוד בלחץ של האמפדן פארק?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully