וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוטנשטיינר: "המשחק נגד סקוטלנד - מאבק ישיר על המקום השני"

1.10.2021 / 12:45

מאמן הנבחרת לא ניסה להנמיך ציפיות לקראת המשחק בגלאזגו: "אם ננצח, אני מאמין שנסיים במקום השני וגם להיפך, זה משחק קריטי". על זימונו של נחמיאס: "הרופא שלנו עדכן אותי שהוא יכול לשחק". על אי זימונו של כיאל: "הוא ברשימת ההמתנה"

וילי רוטנשטיינר מדבר לפני משחקי הנבחרת מול סקוטלנד ומולדובה/צילום וידאו: ניב אהרונסון עריכת וידאו: עמית שמחה

אחרי שהרשימה עם חמישייה נגד אוסטריה, אך חטפה לאחר מכן חמישייה בדנמרק, נבחרת ישראל תמשיך ביום שבת הבא את קמפיין מוקדמות המונדיאל שלה כשתתארח למשחק קריטי אצל סקוטלנד וכעבור שלושה ימים תארח את מולדובה. וילי רוטנשטיינר ערך מסיבת עיתונאים לקראת המשך הקמפיין ובה הוא התייחס בין היתר גם לסגל שזימן ולהכנות של הנבחרת. רוטנשטיינר רוצה שלוש נקודות בסקוטלנד, אך יצטרך להסתדר ללא הבלמים הבכירים שלו. חאתם עבד אלחמיד מורחק, אוראל דגני ואיתן טיבי פצועים וגם ניר ביטון ועופרי ארד לא בשיאם מבחינה גופנית, אבל נראה שהמאמן הלאומי לא יזנח את שיטת שלושת הבלמים שלו.

מאמן נבחרת ישראל וילי רוטנשטיינר. ניב אהרונסון
"המשחק בסקוטלנד הוא קריטי". רוטנשטיינר/ניב אהרונסון

רוטנשטיינר פתח בדברים ואמר: "אחרי המשחקים בספטמבר אני חושב שהנבחרת הביאה אותנו לסיטואציה מאוד חיובית. אנחנו מגיעים לסקוטלנד למשחק קריטי. מעבר לזה, מדובר בתהליך וראיתי הופעות טובות מהשחקנים שלה. אנחנו יודעים שזה משחק מכריע ולדעתי אם סקוטלנד תנצח, אני חושב שהם יהיו במקום השני, כי היא לא תפסיד מול איי פארו ומולדובה".

"אנחנו חייבים להיות במיטבנו כדי לנצח בגלאזגו. זו המטרה שלנו שעבורה עבדנו בשבועות האחרונים. אמרתי גם במסר וידאו ברור לשחקנים. זה המצב שאנחנו צריכים להתמודד איתו. כל הצוות חייב להיות במיטבו. זה אתגר גדול ואם נוכל לנצח שם, אני חושב שיהיה לנו סיכוי גדול לסיים במקום השני".

על זימונו של נחמיאס הפצוע: "הרופא עדכן אותי שהוא יכול לשחק. הוא התאמן ואין סיבה שלא נזמן אותו. יש סימן שאלה סביבו ונצטרך לבדוק את זה ביום ראשון. מעבר לכך, כל הסגל הוא דומה. החלטתי שעומר אצילי יזומן עם שחקנים צעירים כמו סוף פודגוראנו וגוני נאור. אני זוכר כשזימנו לראשונה את מנור (סולומון) וליאל (עבדה) הייתה ביקורת. אני מאמין בפוטנציאל של השחקנים האלה".

על הסגל החסר בהגנה: "הגנה היא עבודה קבוצתית. אנחנו צריכים לעבוד מבחינה קבוצתית ועשינו את זה פעמיים בסקוטלנד. השחקנים יודעים שזה אפשרי, אני מאמין בשחקנים ומבחינתי המטרה היא תמיד להוציא את המיטב מהשחקנים העומדים לרשותי".

עוד בוואלה!

גוני נאור, סוף פודגוראנו ואדי גוטליב זומנו לסגל נבחרת ישראל

לכתבה המלאה
שחקני מכבי תל אביב דניאל פרץ, עידן נחמיאס. דני מרון
"הרופא אמר שעידן נחמיאס יכול לשחק"/דני מרון

על הטענה של מכבי תל אביב שעידן נחמיאס לא כשיר: "אנחנו מוכנים לזה. הרופא שלי אמר לי אתמול שזה אפשרי שהוא ישחק. יש לנו את דהן, יש שחקנים אחרים שצפינו בהם ואנחנו מוכנים לאפשרות שהוא לא יוכל לשחק. ביום ראשון נחליט איזה בלם ישחק".

על אי זימונם של בירם כיאל ויונתן כהן: "הם ברשימת ההמתנה ויש גם משחקים ביום ראשון. יש לי אפשרות להזמין שחקנים נוספים ונחליט על זה ביום ראשון. אני מרוצה משני המשחקים. בירם משחק מצוין בסכנין, יונתן בתהליך התפתחות בפיזה. הוא לא משחק הרבה דקות, אבל אני אוהב אותו כשחקן. כרגע החלטתי שעבדה, אצילי וסולומון יהיו בסגל. בהתקפה יש לנו הרבה אפשרויות. זו לא החלטה נגד כהן, חזיזה או שחקן אחר. זה תהליך חיובי".

על התבוסה מול דנמרק: "לא הצלחנו להשתוות אליהם באינטנסיביות. הם היו בכושר טוב. האסטרטגיה שלנו עבדה ב-20 הדקות הראשונות. אפשר לקבל את הגול הראשון, אבל אסור לקבל גולים במתפרצות. סקוטלנד חזרה מאוד בכדורי הגובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully