וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוני נאור, סוף פודגוראנו ואדי גוטליב זומנו לסגל נבחרת ישראל

עודכן לאחרונה: 3.10.2021 / 9:35

קשר הפועל ירושלים ושחקן ספציה זומנו לראשונה לסגל של רוטנשטיינר לקראת המשחקים מול סקוטלנד ומולדובה במוקדמות המונדיאל. גם אדי גוטליב, גדי קינדה, עומר אצילי ועידן נחמיאס בפנים

תקציר התבוסה 5:0 של נבחרת ישראל מול דנמרק - מוקדמות המונדיאל/ספורט1

אחרי שהרשימה עם חמישייה נגד אוסטריה, אך חטפה לאחר מכן חמישייה בדנמרק, נבחרת ישראל תמשיך ביום שבת הבא את קמפיין מוקדמות המונדיאל שלה כשתתארח למשחק קריטי אצל סקוטלנד וכעבור שלושה ימים תארח את מולדובה. היום (שישי) וילי רוטנשטיינר פרסם את סגל נבחרת ישראל והפתיע עם זימונו של גוני נאור שחקנה של הפועל ירושלים. גם סוף פודגוראנו שחקנה החדש של ספציה קיבל זימון בכורה לסגל הבוגרת ואדי גוטליב נקרא לדגל כדי למלא את חוליית ההגנה החסרה.

לעומתם, מתן בלטקסה ואורי דהן המנוסים יותר, שכבר היו בסגל בעבר, נותרו בחוץ. גוטליב היה שחקן קבוע בצעירה (16 הופעות), אבל זה זימון ראשון לבוגרת. עיד נחמיאס זומן למרות שהוא בכלל פצוע, כך שלא ברור אם הוא באמת יעמוד לרשותו של המאמן. בהתקפה הנבחרת תמשיך להתבסס על הליגיונרים מנור סולומון, ערן זהבי, מונס דאבור וליאל עבדה.

בשעה 12:30 יערוך רוטנשטיינר מסיבת עיתונאים לקראת המשך הקמפיין ויתייחס בין היתר גם לסגל שזימן ולהכנות של הנבחרת. רוטנשטיינר רוצה שלוש נקודות בסקוטלנד, אך יצטרך להסתדר ללא הבלמים הבכירים שלו. חאתם עבד אלחמיד מורחק, אוראל דגני ואיתן טיבי פצועים וגם ניר ביטון ועופרי ארד לא בשיאם מבחינה גופנית, אבל נראה שהמאמן הלאומי לא יזנח את שיטת שלושת הבלמים שלו.

שחקן הפועל ירושלים גוני נאור מול שחקן בני סכנין גיא מלמד. ברני ארדוב
זימון בכורה מפתיע. גוני נאור/ברני ארדוב

הסגל המלא

שוערים: אופיר מרציאנו, אריאל הרוש, איתמר ניצן

הגנה: אלי דסה, אדי גוטליב, ג'ואל אבו חנא, עופרי ארד,עידן נחמיס, סאן מנחם, חאתם עבד אלחמיד, אופיר דוידזאדה

קישור: דור פרץ, ביברס נאתכו, דן גלזר, ניר ביטון, גוני נאור, מנור סולומון, גדי קינדה, עומר אצילי

התקפה: ערן זהבי, מנור סולומון, שון וייסמן, ליאל עבדה, סוף פודגוראנו, מונס דאבור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully