וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתן תבריזי: "השופטים הבכירים לא מספקים את הסחורה"

שופט העבר וחבר הוועדה המקצועית של איגוד השופטים התייחס לטעויות שביצע גל לייבוביץ' במשחק בין הפועל באר שבע למכבי חיפה: "הוא קרס מנטלית ויהיו לזה השלכות"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל באר שבע 2:1/ספורט1

סערת השיפוט במשחק בין מכבי חיפה להפועל באר שבע אמש (ראשון) לא יורדת מסדר היום. הבוקר איגוד השופטים גיבה את שופט המסך זיו אדלר וביקר את החלטותיו של השופט הראשי גל לייבוביץ', שמעל הכל העניק שלא בצדק פנדל למכבי חיפה כבר בפתיחת המשחק.

מי שהתייחס לאירועים בתכנית הספורט ב-103FM הוא חבר הוועדה המקצועית של איגוד השופטים ושופט העבר איתן תבריזי, שכמצופה הבהיר כי יהיו השלכות ליכולת של לייבוביץ' בניצחון האדומים מבירת הנגב 1:2 על האלופה.

השופט גל לייבוביץ' מוציא כרטיס אדום לשחקן מכבי חיפה עומר אצילי. מאור אלקסלסי
לייבוביץ' שולף כרטיס אדום לאצילי במשחק סוער/מאור אלקסלסי

"הייתה אכזבה מאוד גדולה מהשיפוט על הדשא של גל", הבהיר תבריזי מיד בפתיחת הריאיון, "הוא נכשל במשחק עם פרופיל מאוד גבוה, למרות שמדובר בשופט בינלאומי עם רזומה מרשים. גל יודע לשפוט, אבל הפעם הוא קרס מנטלית - דבר לא מתאים לשופט ברמות האלה, אבל אף אחד לא חסין מטעויות. אז נשב עם לייבוביץ', נפיק לקחים ונבין מה לא עבד. כרגע, אין ספק שהוא לא חוזר לשיבוץ - ברור שיהיו לזה השלכות".

על טעויות השיפוט הרבות העונה: "אנחנו לא בתקופה טובה - השופטים הבכירים שלנו לא מספקים את הסחורה. אני לא מטאטא מתחת לשטיח שום דבר. אני חושב שיש עוד הרבה מה לעשות, כי ברגע ששופט נקרא למסך הוא לא צריך להתחכם, אלא להבין את האירוע בכמה שניות ולקבל את ההחלטה הנכונה. הדברים האלה ברורים, לא צריך כל רגע להוציא הודעה לתקשורת. כשיש אירוע חריג, אז תפקידנו להוציא הודעה".

דוד פוקסמן שופט כדורגל ישראלי. מאור אלקסלסי
גם הוא היה תחת ביקורת קשה העונה. פוקסמן/מאור אלקסלסי

מדוע אין בישראל שימוש בטכנולוגיית קן השער: "במגרש אי אפשר לקבל החלטה על פי תחושה. אני אשמח מאוד שיהיו את כל הטכנולוגיות הנדרשות על מנת לקבל החלטות נכונות במגרש, אבל יש פה עניין של עלויות והמנהל יחד עם ההתאחדות צריכים לשבת ולהחליט האם הם רוצים את המוצרים האלה. כל שופט מסך וכל שופט במגרש רוצה להצליח ולשפוט בצורה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully