וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א מתלבטת אם לרשום את לסור לליגה. ברנדווין חתם ל-3 חודשים

4.10.2021 / 10:56

הצהובים מנסים לשלב את הסנטר במהירות ומקווים לקבל ממנו דקות איכותיות מול הכוכב האדום: "יש לנו חיסרון בצבע, הוא יכול לתרום"

יאניס ספרופולוס אחרי הניצחון של מכבי תל אביב על באיירן מינכן/צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

שחקנה הצרפתי החדש של מכבי תל אביב מתיאס לסור הגיע אתמול (ראשון) ליד אליהו אחרי שסיים את הבידוד הקצר אליו נדרש לאור העובדה שעבר את החיסונים לקורונה עוד לפני הגעתו ארצה. לסור לקח חלק במדיה דיי של הצהובים, ובקבוצה יחלו להכניס אותו לקצב לקראת המשחק נגד הכוכב האדום בלגרד ביום חמישי.

בקבוצה מעריכים כי לסור יקבל דקות כבר במשחק הקרוב בו יפגוש את הקבוצה בה שיחק בעבר, אלא שלא ברור בשלב הזה בכמה דקות מדובר. בקבוצה גם קיימת התלבטות גדולה האם לרשום אותו למשחקי הליגה או לא והנטייה בשלב זה היא לא להכניסו לרשימה, לאור המגבלות שמאפשרות לרשום שמונה שחקנים בכל זמן נתון.

"הדבר החשוב הוא שמתיאס בריא", סיפרו במועדון אתמול, "איך הוא ישתלב? זה תלוי בו, בחברים שלו ובצוות המקצועי. הוא יכול לתרום לנו כי אנחנו מאוד חסרים בתוך הצבע וראו את זה במשחק נגד באיירן מינכן". כזכור, לסור חתם במכבי על חוזה לחודשיים עם אופציית הארכה עד לסיום העונה כשבמקביל אנטה ז'יז'יץ' צפוי לשוב לפעילות רק בסוף החודש הקרוב או בתחילת חודש נובמבר.

שחקן באיירן מינכן מתיאס לסור מול שחקן שחקן אולם דיאן אוסטוקובסקי. Matthias Balk, GettyImages
לא יקבל אפשרות להשתפשף בליגה? לסור בפעולה/GettyImages, Matthias Balk

בתוך כך, מכבי תל אביב החתימה את הרכז הישראלי הוותיק עודד ברנדוויין (1.79 מטר, בן 33) על חוזה לשלושה חודשים והוא מצטרף באופן רשמי לסגל הקבוצה. ברנדוויין לקח חלק באימוני הקבוצה בשבועות האחרונים ואף שותף במשחקי גביע ווינר. בעונה שעברה הגארד שיחק בהפועל חולון, עימה זכה בליגה הבלקנית. הוא ילבש את הגופיה מספר 10.

עוד בוואלה!

זוסמן מתחיל להרגיש בנוח: "רואים ששמר על ווילבקין באימונים"

לכתבה המלאה
ורד קימל-אס, אתי אברמוב כץ, בהיכל מנורה במשחק של מכבי תל אביב. יחצ,
ורד קימל-אס, אתי אברמוב כץ, בהיכל מנורה במשחק של מכבי תל אביב/יחצ

בנושא אחר, חברת עמינח (ספונסר של מכבי תל אביב בכדורסל) יצאה במיזם משותף עם קבוצת מכבי תל אביב בכדורסל להגברת המודעות "לסרטן השד". במסגרת משחק היורוליג של קבוצת מכבי תל אביב מול באיירן מינכן עלתה למגרש אתי אברמוב כץ, שהחלימה מסרטן השד קלעה לסל תוך ישיבה על מזרון של עמינח ותרמה את המזרון לאישה מקבוצת "גמאני רצה" שמורכבת כולה מנשים שמתמודדות ומחלימות מסרטן השד.

את הפעילות הנ"ל יזמה ורד קימל-אס, מאמנת מיזם "גמאני רצה" ראשל"צ (עובדת עמינח) לכבוד חודש המודעות לסרטן השד. "גמאני רצה" הוא מיזם חברתי של קבוצות ריצה וכושר לנשים שמתמודדות ומחלימות מסרטן השד. את הקבוצות מובילים בהתנדבות מאמני ריצה וכושר בכירים מהשורה הראשונה של אנשי המקצוע בישראל. כיום יש מעל 50 קבוצות "גמאני רצה" בכל רחבי ישראל עם 90 מאמנות ומאמנים מתנדבים ומעל 1,000 נשים מנהרייה ועד אילת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully