וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוסמן מתחיל להרגיש בנוח: "רואים ששמר על ווילבקין באימונים"

בגרמניה שיבחו את היכולת של הגארד בשני צידי המגרש בניצחון הדחוק של אלבה ברלין: "יוצא מהכלל". מה המפתחות לעונת פריצה שלו?

דני אבדיה בפעולה במחנה האימונים של וושינגטון וויזארדס/מתוך טוויטר

יובל זוסמן מתחיל למצוא את מקומו באלבה ברלין, למרות שהקבוצה מקרטעת. אלופת גרמניה עלתה אמש (ראשון) לרבע גמר הגביע הגרמני בקושי רב, אחרי שניצחה 80:83 את בון במשחק שנגרר להארכה, ובו הגארד הישראלי רשם שיא קריירה של 20 נקודות.

זוסמן השווה את שיא הקריירה שלו גם בשלשות (4) וזרק 9 פעמים מחוץ לקשת, הכי הרבה שלו בקריירת הבוגרים - עוד הוכחה לרישיון והאמון שהוא מקבל מהמאמן ישראל גונסאלס. זה היה המשחק השני תוך שבוע שזוסמן בולט נגד בון, אחרי שקלע מולה 14 נקודות גם במשחק הליגה.

במחזור הפתיחה של עונת היורוליג הוא אמנם קצת יותר התקשה, אבל ככל שעובר הזמן הקרדיט לו הוא זוכה הולך ומתרחב. מלבד התרומה ההתקפית המרשימה אתמול, זוסמן עשה את שלו גם בהגנה כשהופקד במשך דקות ארוכות ברבע האחרון ובהארכה על הגארד המוביל של היריבה פארקר ג'קסון-קרטרייט.

יובל זוסמן שחקן אלבה ברלין. רויטרס
מקבל רישיון לירות. זוסמן/רויטרס

"היום היה אפשר לראות שזוסמן מתורגל היטב לשמור על גארדים דומיננטיים. רואים שהוא שמר על סקוטי ווילבקין באימונים והופקד על כמה מהרכזים הטובים באירופה בשנים האחרונות", ציין העיתונאי לוקאס פלדהאוס. "היום הוא שיתק את ג'קסון-קרטרייט במחצית השנייה. זה היה משחק פנטסטי שלו".

באתר Talkbasket פרסמו אמש רשימה של מועמדים לפריצה בליגה הגרמנית והכלילו את זוסמן. "הוא יהיה חייב להתרגל באלבה לתפקיד אחר מזה שדרשו ממנו במכבי תל אביב", הסבירו. "הוא יהיה חייב לתרום יותר בהתקפה. עד עכשיו הוא לא זורק הרבה בהתקפה, אבל מדייק באחוזים גבוהים. אם אלבה תמצא דרך לנצל את הסייז שלו ותהפוך אותו יותר אקטיבי בהתקפה, הוא בהחלט יהיה במסלול של עונת פריצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully