וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שחקן מדהים": שיתוף הפעולה המשגשג של קינדה עם הבן של שאלוי

הקשר ובנו של אקס בית"ר בישלו אחד לשני בניצחון קנזס סיטי: "תענוג לשחק יחד". פודגוראנו קיבל ציון 4.5 באיטליה: "לא בעניינים"

תקציר ה-2:4 של קנזס סיטי על יוסטון (בישול ושער לגדי קינדה)/ספורט1

רגע לפני צמד המשחקים של נבחרת ישראל מול סקוטלנד ומולדובה, גדי קינדה שוב נראה בכושר שיא. הקשר בן ה-27 כבש ובישל בניצחון 2:4 של קנזס סיטי אמש (ראשון) על יוסטון, ובנוסף היה חתום גם על המהלך שהוביל לפנדל ממנו נכבש השער הראשון של הקבוצה. ספורטינג מדורגת במקום השני בקונפרנס המערבי של ה-MLS, וקינדה מתחיל לספק מספרים אחרי פתיחת עונה לא תכליתית במיוחד.

מאמן הקבוצה פיטר ורמס סיפר בסיום שהציב לקינדה אתגר חדש לאחרונה. "אמרתי לו שאני רוצה לקבל ממנו תפוקה טובה יותר. לא הייתי אומר לו את זה אם לא הייתי חושב שהוא מסוגל. הוא צריך לכבוש, הוא צריך לבשל, הוא צריך לייצר מסירות מפתח. היום הוא עשה את זה", אמר ורמס. "אנחנו סומכים עליו שיספק לנו מספרים. הוא יודע שהוא יכול, ולקח את הדברים שלי בצורה הנכונה. הוא לא נעלב, אלא הוחמא. הוא היה בכושר מצוין ואחר כך קצת הלך לאיבוד, אבל אני מקווה שהמשחק הזה הוא עוד צעד בדרך הנכונה לקראת הדחיפה שייתן לנו בסוף העונה".

שחקן ספורטינג קנזס סיטי גדי קינדה. Fernando Leon/ISI Photos, GettyImages
המאמן רוצה ממנו מספרים. קינדה/GettyImages, Fernando Leon/ISI Photos

קינדה שוב בישל לדניאל שאלוי, בנו של שחקן העבר האגדי של בית"ר ירושלים סטפן שאלוי, שהופך לאחת מתגליות העונה ב-MLS. לאחר מכן שאלוי גמל לו עם בישול משלו, ונראה שהשניים נהנים מאוד לשחק יחד.

"אני מת על גדי ומאוד נהנה לשחק איתו. הוא שחקן מדהים", הילל אותו שאלוי אחרי הניצחון אמש. "אני מאושר שהוא משחק איתי, כי הוא בלתי ייאמן. המסירות שהוא מחלק לי אדירות, השילוב בינינו מצוין. אנחנו תמיד מסדרים אחד לשני מצבים טובים. איתו, אני יודע שאם ארוץ לשטחים פנויים אקבל את הכדור".

שאלוי הוסיף: "אני שמח שהוא כבש, במיוחד ממסירה שלי. סידרתי לי הרבה מצבים במשחקים קודמים והוא החמיץ, אמרתי לו שהוא חייב להפסיק עם זה ולהתחיל לדחוף את עצמו לכבוש יותר. אני שמח שזה נתחיל היום. אני מאוד אוהב לראות גם את החגיגה שלו (סלטה לאחור). זה אדיר".

עוד בוואלה!

לפני סקוטלנד: שער ובישול לגדי קינדה במדי קנזס סיטי

לכתבה המלאה
סוף פודגוראנו שחקן ספציה (משמאל) מול פאבל דוידוביץ' שחקן ורונה. Emilio Andreoli, GettyImages
טבילת אש לא קלה. סוף פודגוראנו/GettyImages, Emilio Andreoli

באיטליה לא חסו על סוף פודגוראנו, שערך אתמול הופעת בכורה בהרכב ספציה לראשונה. שחקן הכנף בן ה-19 ששיחק 59 דקות וראה את קבוצתו מובסת 4:0 על ידי ורונה, קיבל ציונים נמוכים בתקשורת האיטלקית. ב"יורוספורט" העניקו לו ציון 4.5 בלבד וכתבו: "הוא לא היה בעמדה שלו ולא היה בעניינים. הלך לאיבוד מול שחקני ההגנה והקישור החזקים של ורונה, נגע מעט מאוד בכדור, ודי נעלם".

ב"טוטומרקאטו" חילקו לפודגוראנו ציון 5: "זה היה המשחק הראשון בו הוא פתח בליגה האיטלקית ורק לאחרונה הוא זומן לראשונה לנבחרת ישראל, אבל ראינו ממנו מעט מאוד, מעט מדי. הוא לא השפיע על המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully