וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני סקוטלנד: שער ובישול לגדי קינדה במדי קנזס סיטי

הקשר שנכלל בסגל הנבחרת בישל לדניאל שאלוי, שגמל לו בבישול משלו ב-2:4 על יוסטון. 65 דקות לסולומון מול דינמו קיייב, ניצחונות לדסה, נאתכו, עבדה וביטון

תקציר ה-2:4 של קנזס סיטי על יוסטון (בישול ושער לגדי קינדה)/ספורט1

שישה ימים לפני המשחק הגורלי של נבחרת ישראל בסקוטלנד, פתחו היום (ראשון) שני הישראלים של סלטיק, ליאל עבדה וניר ביטון, ורשמו 72 דקות במשחק מול אברדין, בו הוחלפו במצב של 1:1, לפני שז'וטה קבע 1:2 לירוקים בדקה ה-84. עבדה לא הצליח לסכן את השער של היריבה מהתחתית, ביטון נפגע קלות ואף ספג כרטיס צהוב לפני ששניהם ירדו ביחד מהמגרש בחילוף כפול.

* ליאור רפאלוב שיחק 73 דקות בהרכב אנדרלכט מול האקסית והאלופה קלאב ברוז', במשחק שהסתיים ב-1:1. בניטו רמאן, שנכנס במקום רפאלוב, השווה שתי דקות לאחר כניסתו ומנע הפסד ביתי. אנדרלכט בפיגור שלוש נקודות מקלאב ברוז', שנצמדה בפסגה הבלגית לאוניון סן ז'ילואה המפתיעה.

צפו בתקציר ה-1:1 בין אנדרלכט לקלאב ברוז'

אנדרלכט - קלאב ברוז' 1:1/ספורט1
שחקן סלטיק ניר ביטון. Mark Runnacles, GettyImages
בשבת הוא במשחק הגורלי של הנבחרת מול החברים. ניר ביטון/GettyImages, Mark Runnacles

* ביברס נאתכו נכנס בפתיחת המחצית השנייה והיה שותף ל-0:1 של פרטיזן בלגרד בחוץ מול נפרדק. מלך השערים ריקרדו גומש דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-13, חגג שער מספר 13 ופרטיזן עם 31 נקודות מתוך 33 בפסגת הליגה הסרבית.

* אלי דסה השלים 90 דקות טובות בניצחונה הביתי של ויטסה 1:2 על פיינורד, אצלה אופיר מרציאנו ישב על הספסל. לואיס אופנדה כיכב עם צמד (6 ו-46) מול שוויון זמני של חוס טיל (29) והעלה את ויטסה למקום השמיני בליגה ההולנדית עם 13 נקודות - שתיים פחות מפיינורד הרביעית. מאטוש ברו ותומאס באוטינק הורחקו משורות המנצחת בתוספת הזמן.

* יונס מלדה נכנס כמחליף ושיחק 9 דקות במדי גנט, שהפסידה בחוץ 1:0 מול החזקה.

* מנור סולומון פתח בהרכב שחטאר דונייצק ושיחק 65 דקות ב-0:0 במשחק העונה באוקראינה נגד דינמו קייב. שתי מוליכות הטבלה באוקראינה נפגשו לאחרונה בסופרקאפ המקומי בו דרסה שחטאר 0:3 את האלופה.

השער הנהדר של קינדה

הבישול היפה של קינדה

* לודוגורץ של מאוויס צ'יבוטה טיפסה לפסגת הליגה הבולגרית עם ניצחון 2:4 על לבסקי סופיה. צ'יבוטה בישל את השער הראשון והוחלף בדקה ה-62.

* רגע לפני יציאתו למשחק של נבחרת ישראל, גדי קינדה נראה מצוין עם שער ובישול במדי קנזס סיטי שניצחה 2:4 את יוסטון. הקשר הישראלי רשם בישול יפהפה לדניאל שאלוי, הבן של סטפן שאלוי, שסידר לקינדה את השער השלישי. קינדה שיחק 78 דקות ועשוי להיות אולי האס של רוטנשטיינר בהרכב הפותח בגלאזגו.

אלי דסה שחקן ויטסה גולש מול אורקון קוקצ'ו שחקן פיינורד. Soccrates Images, GettyImages
עצר את פיינורד. אלי דסה/GettyImages, Soccrates Images

* פאדי זיידאן פתח ושיחק 90 דקות בהפסד קבוצתו טורפדו קוטאסי 3:1 בחוץ נגד דינמו באטומי.

* ג'ואל אבו חנא לא שותף בהפסדה של לגיה ורשה 3:1 בחוץ ללכיה גדנסק. אלופת פולין, שהפתיעה את לסטר סיטי בליגה האירופית, נמצאת במקום ה-15, רק שתי נקודות מעל הקו האדום, אחרי פתיחת עונה רעה של חמישה הפסדים בשמונה משחקים.

* אחרי שפתח בקונפרנס ליג, אסף צור ראה מהספסל את ניצחונה של אנורתוזיס פמגוסטה 1:2 על אפואל ניקוסיה בליגה הקפריסאית. ניצחון שני בארבעה משחקים לאנורתוזיס, אפואל לפני אחרונה עם שלוש נקודות בלבד מתוך 15.

* יהב גורפינקל נותר על הספסל של נורשפינג, שהמשיכה את רצף הניצחונות שלה בליגה השבדית ועלתה למקום הרביעי בזכות 1:3 ביתי על האמרבי. הפער מהפסגה צומק לחמש נקודות בלבד.

* וולונטאר, ללא עידן גולן, ניצחה 0:1 את פארול קונסטנצה ועלתה למקום הרביעי בליגה הרומנית בזכות רצף של חמישה ניצחונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully