וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבאר שבע עקצו את אצילי, שכטר ספג נאצות: "שתקבל סרטן במוח"

4.10.2021 / 6:15

המהפך הדרמטי מול מכבי חיפה הפיח תקוות מחודשות לאליפות: "זה ניצחון שידברו עליו עוד הרבה שנים". בקבוצה חגגו: "אצילי נענש פעמיים". אשתו של שכטר חשפה הודעות נאצה שקיבלה ברשת: "שלא יקום מחר בבוקר". האבחנה הראשונית: הרוש לא סובל משבר

תקציר: מכבי חיפה - הפועל באר שבע 2:1/ספורט1

הפועל באר שבע טיפסה בעקבות הניצחון על מכבי חיפה אמש למקום הראשון וביחד עם הפועל חדרה שבמקום השלישי אין לה הפסד מתחילת העונה. ההעפלה לפסגה מגיעה אחרי שני ניצחונות תוך שמונה ימים על יריבותיה הגדולות לאליפות מכבי תל אביב ומכבי חיפה. הניצחון 1:2 אמש (ראשון) על האלופה בחיפה, מפיח תקוות אמיתיות שהקבוצה של רוני לוי יכולה להיאבק העונה עד הסוף על האליפות. בחדר ההלבשה של הקבוצה בסיום המשחק אמש אמרו שחקנים: "זה ניצחון שידברו עליו עוד הרבה שנים. ניצחון מדהים. ניצחנו אחרי שהיינו בנחיתות מספרית רוב המשחק ואחרי ששרקו לחיפה פנדל שלא היה. זה ניצחון של אופי. ניצחון של גברים".

בהפועל באר שבע היה גם מי שעקץ את עומר אצילי: "עומר צריך לזכור שאי אפשר כל הזמן להתל בכולם. הוא עשה הצגה ברורה בפנדל שהוא סחט ולבסוף הוא בעצמו עשה פנדל עם נגיעת היד וגם הורחק. הוא נענש פעמיים על ההתנהגות שלו".

השופט גל לייבוביץ' מוציא כרטיס אדום לשחקן מכבי חיפה עומר אצילי. מאור אלקסלסי
קיבל את מה שמגיע לו? אצילי סופג אדום/מאור אלקסלסי
שחקני הפועל באר שבע חוגגים עם הקהל. מאור אלקסלסי
"ידברו על המשחק הזה שנים". באר שבע חוגגת/מאור אלקסלסי

בהפסקת המשחק דיברו השחקנים בחדר ההלבשה על כך ששום דבר לא גמור. חאתם עבד אלחמיד אמר לשחקנים: "אנחנו חוזרים למשחק למחצית השנייה ואנחנו מנצחים את המשחק הזה. אין נאיביות ואין להיות נחמדים. אנחנו יכולים להפוך את התוצאה".

בקבוצה פירגנו לאיאד אבו עביד שלקח בקור רוח את שני הפנדלים ועשה מהם שני גולים מול ג'וש כהן שמחזיק ברזומה מרשים של עצירת פנדלים. "איאד יצא תותח", אמרו בקבוצה. "זה לא קל לקחת שני פנדלים כאלה עליך ולשים אותם בשקט ובקור רוח בפנים מול 30 אלף צופים. אנשים לא מכירים את איאד אבו עביד וכמה הוא חיובי לחדר ההלבשה".

גם איתי שכטר זכה למילים חמות מהצוות המקצועי על האופן שבו הוא נכנס לשחק ובמיוחד על סחיטת הפנדל השני. "איתי רץ לפני עפרי ארד והוציא את הפנדל הזה כמו גדול", אמרו בהפועל באר שבע. "איתי שכטר שהוא כבר לא ילד מקדים בלם נבחרת ישראל שעושה עליו פנדל כדי לעצור אותו. זה לזכותו של איתי. הוא כנראה לא ייגמר לעולם". שכטר אמר בסיום כי היה לו ולחבריו מאוד חשוב לא להפסיד כי הערב הם רוצים לשמוח ביחד עם דור מיכה בחתונתו.

אגב, שכטר קיבל איומים ונאצות מאוהדי מכבי חיפה ברשתות החברתיות. אשתו ליז שכטר שיתפה באינסטגרם הודעות אישיות שקיבלה וכוונו לעבר חלוץ הפועל באר שבע, בהן נכתב בין היתר: "נאו נאצי! שתקבל סרטן במוח, אתה, אשתך והילדים! שלא תקום מחר בבוקר יא שרמוטה! אשתך זונה וגם אמא שלך!".

איתי שכטר שחקן הפועל באר שבע מופל על ידי עופרי ארד שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
הסערה נמשכה ברשתות החברתיות. שכטר סוחט פנדל/מאור אלקסלסי
איאד אבו עביד שחקן הפועל באר שבע מונף על הכתפיים. מאור אלקסלסי
קור רוח יוצא דופן. אבו עביד מונף על הכתפיים בחגיגות/מאור אלקסלסי
שחקני הפועל באר שבע חוגגים/מאור אלקסלסי

מי שסיים את המשחק עם פציעה הוא אריאל הרוש שפרק את הכתף ולא ימריא היום עם נבחרת ישראל לסקוטלנד. הרוש עבר כבר אמש צילום ראשון בו לא נראה שבר בכתף. יחד עם זה הוא יעשה השבוע גם צילום MRI כדי לאבחן בצורה ברורה יותר את הפגיעה בכתף.

למאמן רוני לוי היה עימות מילולי עם גיא צרפתי עוזרו של ברק בכר וגם לעומר אצילי היה למאמן הפועל באר שבע מה לומר בגלל הפנדל שהשחקן סחט בתחילת המשחק ושלדעת רבים לא היה צריך להישרק. מול מאמן מכבי חיפה ברק בכר שמר רוני לוי על כבוד הדדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully