וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי תל אביב מחו ושרקו בוז. ואן לוון: "לא שיחקנו רע"

3.10.2021 / 22:23

מכבי תל אביב גברה 0:1 על הפועל ירושלים, אבל הקהל מחה והביע תסכול. ההולנדי: "לא קיבלנו החלטות נכונות". גולסה חזר מפציעה ממושכת: "מרגש, אין מילים"

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל ירושלים 0:1/ספורט1

במכבי תל אביב נשמו לרווחה בתום ה-0:1 הערב (ראשון) על הפועל ירושלים. הקבוצה של פטריק ואן לוון הגיעה למשחק כשהיא עם ניצחון אחד באמתחתה בליגה, כשהיא סופגת בכל מחזור עד כה. במשך 85 דקות התקשו שחקני המארחת להגיע למצבים מסוכנים מול העולה החדשה, ואפילו לא בעטו למסגרת. כשהגיעה הבעיטה הראשונה למסגרת - גם הגיע השער. המחליף ברנדלי קובאס מצא את אדוארדו גררו בתוך הרחבה, והחלוץ כבש מתוך הרחבה את שער הניצחון של הצהובים הלחוצים.

אוהדי מכבי תל אביב איבדו את סבלנותם בכמה חלקים של המשחק, שרקו בוז לעבר הספסל במהלך החילופים שערך ואן לוון, וכמו כן נשמעו שריקות בוז מהיציע במהלך הוצאות החוץ הארוכות של הרננדס, שמסמלות עבור האוהדים חוסר יצירתיות. מנגד, הפועל ירושלים עמדה היטב, אך שוב נכנעה, סיימה עוד משחק ללא שער זכות וירדה למקום האחרון.

מאמן מכבי תל אביב פטריק ואן לוון. ברני ארדוב
ואן לוון/ברני ארדוב

מאמן מכבי תל אביב פטריק ואן לוון: "לא חושב ששיחקנו רע היום, התאמנו את עצמנו ליריבה. הם הקשו עלינו מאוד עם הרבה שחקנים מאחורי הכדור, אני חושב שאם היינו מבקיעים מוקדם כמו שרצינו זה היה משנה את המשחק. הם רצו לשמור על ה-0:0 כמה שזה אפשרי מבחינתם. היינו צריכים להישאר רגועים ולהגיע מוכנים, לא קיבלנו את ההחלטות הנכונות והיינו צריכים לעשות את זה".

על ההבדל בין המשחק מול מכבי חיפה לבין המשחק הערב: "מדובר בשתי יריבות שונות. כשקבוצות נותנות לך לשחק, אז המשחק מתפתח בצורה מסוימת. כשהיריבות באות לסגור את המשחק אתה צריך לכבוש מוקדם, ואם לא עושים את זה, אז המשחק נהיה קשה".

אייל גולסה, שחזר למגרשים אחרי תקופה ארוכה: "תמיד מרגש לחזור. אני תמיד רוצה להיות על המגרש. לפעמים סובלים מחוסר מזל, היה לי קשה מאוד להיות בחוץ. הקהל קיבל אותי בתשואות ואין לי מילים".

על היכולת של מכבי תל אביב: "לא הולך לנו כמו שאנחנו רוצים. ב-20 דקות הראשונות שלטנו בקצב של המשחק, אבל זה לא מספיק לקצב של המשחק. נעבוד קשה ונשפר את מה שאנחנו צריכים. אני חושב שיש לנו סגל מצוין, יש כמה שחקנים חדשים, אני בטוח שאחרי הפגרה נחזור להיות מכבי שכולנו רוצים לראות".

עוד בוואלה! ספורט

מכבי חיפה - הפועל באר שבע 0:1 (מחצית 2)

לכתבה המלאה
מאמן הפועל ירושלים זיו אריה. ברני ארדוב
זיו אריה/ברני ארדוב

זיו אריה: "לא יודע אם מגיעות לנו מחמאות, נלחמנו אבל לא ככה רצינו להראות. היה לנו קשה, למכבי תל אביב יש עוצמות ויש לנו הרבה מאוד תירוצים - אבל אף אחד מהם לא מוצדק". על העובדה שקבוצתו עדיין לא כבשה: "זה מבאס, כולם מדברים על זה - אבל בסוף זה ייכנס".

על ההמשך: "עכשיו פגרה, אני מקווה שהשחקנים הפצועים יחזרו. אני מאמין שיגיעו הניצחונות בסוף. אנחנו מאמינים בקבוצה. באנו לפה להוציא נקודות, וננסה להוציא נקודות גם במשחקים הבאים".

רוסלן ברסקי: "אין ספק שאנחנו מתקשים במשחקים האחרונים. אנחנו לא מגיעים למצבים שאנחנו רוצים להגיע אליהם. הדברים שאנחנו עושים במהלך השבוע באימונים אנחנו צריכים ליישם אותם במשחקים. אני מקווה שבמשחקים הבאים זה כבר יגיע. זה מתסכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully