וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי מודאג: "זה היה המשחק הכי גרוע שלנו"

מאמן ריאל מדריד לא אהב את מה שראה בהפסד 2:1 לאספניול: "נצטרך לשנות את הגישה". וגם התלות הגדולה של הבלאנקוס בבנזמה

שחקני ריאל מדריד נראו המומים וכעוסים בתום ההפסד 2:1 מול אספניול במחזור השמיני בליגה הספרדית. הבלאנקוס נראו לא חדים מספיק, ולמרות משחק דומיננטי מאוד של בנזמה, הצרפתי רשם החמצות רבות. מנגד, העולה החדשה המתינה בסבלנות והצליחה לעקוץ בשתי התקפות מתפרצות, כאשר אם הייתה מרוכזת יותר, הייתה יכולה אספניול להכריע את המשחק מוקדם יותר ולכבוש את השלישי.

באשר לבנזמה. הוא רשם במחצית הראשונה שתי בעיטות לא טובות ממצבים בהם הוא בדרך כלל כובש, כאשר במחצית השנייה היה מעורב בשני שערים שנפסלו (אחד כבש ואת השני בישל). למרות מספר פעולות לא טובות, המשחק האחרון המחיש את התלות של משחק ההתקפה של הבלאנקוס בצרפתי.

בנזמה נגע 68 פעמים בכדור במהלך המשחק, מסר 50 פעמים ב-92 אחוז דיוק. בנוסף הוא בעט שמונה פעמים לשער, כשארבע בעיטות הלכו למסגרת. בנוסף יצר החלוץ שלוש הזדמנויות מסוכנות, וכמובן - כבש את השער היחיד של ריאל במשחק.

במארקה הביעו דאגה מהירידה המשמעותית בכיבוש השערים במשחקיה של ריאל: "שני שערים בשלושה משחקים אמורים להדליק את נורות האזהרה בקבוצה, כשנראה שהרוח של חוסר המחץ שוב מרחפת מעליה. נראה שחזרתו של וינסיוס עשויה לפתוח חלק מהבעיה, אך הברזילאי לא מנפק את הסחורה כרגע, והכל שוב נופל על קארים בנזמה, שהיה היחיד שיצר מצבים מסוכנים בשני המשחקים האחרונים".

מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי אמר בסיום ההפסד: "שיחקנו רע מאוד, אין יותר מידי דברים להגיד. התחלנו את המשחק עם תכנית מסוימת ולא הצלחנו להישאר רגועים ולהישאר במסגרת התכניות שלנו. אחרי השער היינו מאוד מבולבלים. זה היה המשחק הכי גרוע שלנו. עכשיו אנחנו צריכים לנתח ולראות איך הקבוצה משנה את הגישה לקראת המשחק הבא".

מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי. רויטרס
לא אהב את הגישה של שחקניו. אנצ'לוטי/רויטרס

המספרים

* ראול דה תומאס הוא שחקן אספניול הראשון שכובש באותה עונה גם נגד ריאל מדריד וגם נגד אתלטיקו מאז ראול טמודו בעונת 2007/8.

* ריאל מדריד רשמה את הפסד החוץ הראשון שלה בליגה לראשונה מאז נובמבר 2020, אז הובסה 4:1 מול ולנסיה. מדובר ב-18 משחקים רצופים - שווה ערך לשני הרצפים הטובים ביותר של המועדון (הושג קודם ב-1997 ו-2016).

* קארים בנזמה היה מעורב ב-16 שערים בשמונה משחקי לה-ליגה העונה (כבש תשעה ובישל שבעה). מדובר בפתיחת העונה הטובה ביותר בכל הנוגע למעורבות בשערים בליגה הספרדית במאה ה-21 לאחר כריסטיאנו רונאלדו בעונת 14/15 (17 שערים).

משחקה הבא של ריאל מדריד ייערך לאחר פגרת הנבחרות יהיה במסגרת ליגת האלופות, כשהבלאנקוס יארחו את שחטאר דונייצק ומנור סולומון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully