וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חאלד דוכי: "אייל סגל איבד פרופורציה. ההשוואה שעשה זו הסתה"

מנכ"ל בני סכנין הגיב לטענות של בעלי מכבי נתניה בתכנית הספורט של 103FM: "לא מתאים לו להשוות את אירועי המשחק לאירועי אוקטובר 2000. המשטרה מסרה שאוהדי נתניה החלו בקטטה"

תקציר: בני סכנין - מכבי נתניה 3:1/ספורט1

האירועים האלימים בסיום המשחק אמש (שבת) בו בני סכנין הפסידה בביתה 3:1 למכבי נתניה, ממשיכה לעורר הדים. אחרי הודעת המשטרה, לפיה אוהדי נתניה הם אלה שהיו הראשונים להשליך אבנים באצטדיון דוחא, ותגובתו החריפה של הבעלים אייל סגל, עלה הערב מנכ"ל סכנין חאלד דוכי לתכנית הספורט ב-103 FM והתייחס לכל ההתפתחויות.

האזינו לריאיון עם חאלד דוכי

"אני לא יודע מי התחיל את המהומה, מסרו לי מהמשטרה שאוהדי נתניה החלו בקטטה", טען דוכי. "עד לרגע זה לא חשוב מי התחיל את הדבר הזה, אלא חשוב שזה קרה וחשוב שזה לא יקרה יותר בשני הצדדים. זה דבר מסוכן ולא תרבותי שלא אמור לקרות. התקשרתי למנהל האצטדיון, בודקים את המצלמות. המשטרה אספה את החומרים, היא תסיק את המסקנות ואחרי שיהיו הנתונים המדויקים נוכל לקבוע מה בדיוק קרה. אם יש קביעת משטרה שאוהדי נתניה התחילו לזרוק אבנים זה יותר מסוכן".

על דבריו על אייל סגל אמר דוכי: "הוא איבד פרופורציה. הוא צריך לתת יותר כבוד למעמד שלו. מה שהוא אמר ומה שהטיח בסכנין ואבו יונס, ובכלל להשוות את האירועים של אתמול לאירועי אוקטובר 2000, זו הסתה. זה לא מתאים לו ולא מתאים למעמד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully