וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום אומלל לכוכבי פריז סן ז'רמן, מסי עדיין בלי שער בליגה, פוצ'טינו מתרץ

עודכן לאחרונה: 3.10.2021 / 19:00

פריז סן ז'רמן לא בעטה למסגרת וספגה הפסד ראשון בליגה אחרי 2:0 בראן, המאמן הודה: "אנחנו עצובים, יש לנו שבועיים כדי להיטען מחדש". המנצחת חגגה: "שמנו אותם תחת לחץ, עשינו הישג"

ליאונל מסי מתאמן עם פריז סן ז'רמן לקראת מנצ'סטר סיטי/מתוך טוויטר

אחרי שמונה משחקים, סוללת הכוכבים של פריז סן ז'רמן נעצרה לראשונה בליגה הצרפתית, כאשר ראן הכניעה היום (ראשון) את סגנית האלופה 0:2 והנחילה לה הפסד בכורה העונה.

לפריז סן ז'רמן היו 13 בעיטות לשער, אך אף אחת מהן לא מצאה את המסגרת. ניימאר וקיליאן אמבפה רשמו החמצות גדולות ואפילו ליאו מסי זעזע את המשקוף עם בעיטה חופשית מסוכנת, אך על שני השערים היחידים במשחק אחראים גאיטן לאבורד ופלביאן טט, שהבקיעו עבור האורחת בדקה האחרונה לפני ההפסקה ובדקה הראשונה לאחריה. ואומנם בשבוע שעבר מסי כבש שער ראשון בליגת האלופות, אבל בליגה הוא עדיין ללא שערים, והמאזן של כוכבי פ.ס.ז' אומלל מאוד.

ניימאר שחקן פריז סן ז'רמן עם ליאונל מסי. רויטרס
לא מצאו את המסגרת. מסי וניימאר/רויטרס

מאמן המפסידה, מאוריסיו פוצ'טינו, אמר בסיום: "אנחנו עצובים, שיחקנו 25-30 דקות ברמה גבוהה מאוד והחמצנו. אחרי זה ספגנו בפעולה האחרונה לפני ההפסקה ובפעולה הראשונה במחצית השנייה, זה היה קשה מאוד עבור הקבוצה. ייצרנו מצבים, אך לשערים הייתה השפעה מנטלית. אנחנו לא שמחים, צריכים להישאר חיוביים ולעבוד. יש לנו שבועיים כדי להיטען מחדש".

עבור ראן, מדובר בעונה השלישית ברציפות בה היא לא מפסידה לפ.ס.ז' בבית. בעונת 2019/20 המפגש הסתיים ב-1:2 למקומיים, בעוד אשתקד הקבוצות נפרדו ב-1:1. עבור המאמן שהגיע הקיץ, ברונו ג'נסיו, מדובר בניצחון הרביעי בקריירת האימון על פ.ס.ז' (שלושת הקודמים היו בתקופתו בליון), ומדובר בכמות הכי גבוהה עבור מאמן נגד הפריזאים בעידן הקטארים.

עוד בוואלה!

כבר לא מושלמת: ראן הדהימה 0:2 את פריז סן ז'רמן

לכתבה המלאה
שחקני ראן חוגגים שער מול פריז סן ז'רמן. רויטרס
"עשינו הישג". שחקני ראן חוגגים/רויטרס

שחקן המנצחת, המארי טראורה, התלהב וקבע: "עשינו הישג. פתיחת המשחק הייתה טובה, שמנו אותם תחת לחץ, היו לנו הזדמנויות שלא נוצלו היטב. אחרי זה התקשנו אבל הצלחנו להבקיע לפני המחצית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully