וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק העונה: 2:2 מרתק בין ליברפול למנצ'סטר סיטי

סלאח בישל למאנה (59), ראה את פודן משווה (69) עם בעיטה נהדרת והגיב עם שער בתום מבצע אישי נפלא (76). התכולים לא אמרו נואש ודה בראונה (81) השיב את האורחת למשחק פעם נוספת. 1:2 לטוטנהאם על אסטון וילה, ברנטפורד ניצחה ולסטר שמטה יתרון כפול

ליברפול - מנצ'סטר סיטי 2:2/ספורט1

המפגשים בין ליברפול למנצ'סטר סיטי בשנים האחרונות סיפקו לא מעט מפגשים נהדרים ומלאי שערים, והמשחק ביניהן היום (ראשון) ללא ספק עמד בציפיות. המחזור השביעי באנגליה ננעל הערב (ראשון) עם ארבעה משחקים, כאשר האלופות בארבע העונות האחרונות נפרדו ב-2:2 מרתק באנפילד. קודם לכן, טוטנהאם שבה למסלול הניצחונות בליגה עם 1:2 ביתי על אסטון וילה, בעוד קריסטל פאלאס ולסטר נפרדו ב-2:2. במשחק נוסף, ברנטפורד הפתיעה 1:2 את ווסטהאם עם שער ניצחון בתוספת הזמן.

קווין דה בראונה, מנצ'סטר סיטי, ג'ואל מאטיפ, ליברפול. Michael Regan, GettyImages
קרב צמרת באנפילד. דה בראונה מול מאטיפ/GettyImages, Michael Regan

ליברפול - מנצ'סטר סיטי 2:2

שתי הקבוצות הגיעו למפגש הענק אחרי שבוע של תחושות מעורבות. בעוד ליברפול התפוצצה באמצע השבוע עם 1:5 בפורטו, מספר ימים קודם לכן היא נעצרה עם 3:3 בברנטפורד. לעומתה, מנצ'סטר סיטי החלה נהדר עם 0:1 בחוץ על צ'לסי, אולם לאחר מכן הפסידה 2:0 לפריז סן ז'רמן בעיר האורות.

אלופות אנגליה בארבע העונות האחרונות היו זקוקות למעט זמן כדי להתעורר, וברנרדו סילבה היה הראשון שסיפק ניצוץ של יכולת אישית. הקשר הפורטוגלי לא התקשה מול יריביו ופרץ לאזור הרחבה. לאחר מכן הוא העביר מסירה לפיל פודן, אך הבעיטה של האנגלי נעצרה אצל אליסון. על סף ההפסקה השניים הגיעו לדו קרב נוסף, אך הברזילאי מנע מהאנגלי לעקוף אותו.

עוד בוואלה!

סערה בממלכה: "חמישה שחקני נבחרת אנגליה מסרבים להתחסן"

לכתבה המלאה
ברנרדו סילבה, מנצ'סטר סיטי. פאביניו, וירג'יל ואן דייק, ליברפול. Michael Regan, GettyImages
מבצע אישי שכמעט והסתיים בשער. ברנרדו סילבה/GettyImages, Michael Regan

אחרי שהמחצית הראשונה לא הייתה מלאת אירועים, במחצית השנייה אנפילד חווה בתצוגת כדורגל נפלאה. בדקה ה-59 שעט מוחמד סלאח על האגף הימני ושלח מסירת עומק לסאדיו מאנה, והסנגלי שלח את הכדור לרשת של אדרסון וקבע 0:1 בדקה ה-59. הסיטיזנס שבו למשחק כעבור עשר דקות, כאשר בעיטה נפלאה של פיל פודן הלכה לפינה הרחוקה של אליסון.

בימים האחרונים דווח בממלכה כי מוחמד סלאח אינו מרוצה מגישת המועדון בנוגע לסוגיית הארכת החוזה שלו, שכן הוא ציפה לקבל יחס דומה לזה שקיבל קווין דה בראונה ממנצ'סטר סיטי, שחוזהו הוארך ללא עיכובים. בדקה ה-76, המצרי הוכיח מדוע הוא ראוי ליחס של כוכבים, אחרי שעבר את שחקני ההגנה של היריבה והשיבה לאדומים את היתרון בתום מבצע אישי מופלא. עם זאת, המילה האחרונה הייתה של קווין דה בראונה, שבעט מחוץ לרחבה בדקה ה-81 וכבש לאחר שהכדור פגע בג'ואל מאטיפ.

המארחת כמעט ועלתה ליתרון בפעם השלישית כאשר פאביניו נותר מול שער ריק, אך רודרי גלש לכדור ומנע מהברזילאי שער ניצחון. בעקבות התוצאה ליברפול צמצמה את הפער מצ'לסי המוליכה לנקודה אחת, בעוד הסיטיזנס נמצאים במקום השלישי עם נקודת אחת פחות מהקבוצה של יורגן קלופ.

פיל פודן מנצ'סטר סיטי נגד אליסון ליברפול. רויטרס
המצב המסוכן הראשון במשחק. אליסון עוצר את פודן/רויטרס

הרכבים

ליברפול: אליסון, ג'יימס מילנר (ג'ו גומז, 78), ג'ואל מאטיפ, וירג'יל ואן דייק, אנדרו רוברטסון, ג'ורדן הנדרסון, פאביניו, קרטיס ג'ונס, מוחמד סלאח, דיוגו ז'וטה (רוברטו פירמינו, 68), סאדיו מאנה.

מנצ'סטר סיטי: אדרסון, קייל ווקר, רובן דיאש, איימריק לאפורט, ז'ואאו קאנסלו, רודרי, קווין דה בראונה, ברנרדו סילבה, פיל פודן, גבריאל ז'סוס, ג'ק גריליש (ראחים סטרלינג, 66).

מהלך המשחק

דקה 21: ברנרדו סילבה רץ עשרות מטרים, חלף בדרך על פני מספר שחקנים אדומים ושלח כדור עומק לפיל פודן, האנגלי הגיע לאחד על אחד מול אליסון אך השוער הברזילאי הדף את ניסיונו.

דקה 45: אדרסון שלח כדור עומק על פני מגרש שלם לפיל פודן, האנגלי ניסה לעקוף את אליסון אך השוער מנע זאת עם הרגל.

דקה 50: דיוגו ז'וטה קיבל מסירה על סף הרחבה ושיגר בעיטה, אך היא הלכה למרכז המסגרת ואדרסון הדף אותה ללא קושי.

סאדיו מאנה, וירג'יל ואן דייק, ליברפול. Michael Regan, GettyImages
כובש השער הראשון במשחק. מאנה חוגג עם ואן דייק/GettyImages, Michael Regan

דקה 59: גול! מוחמד סלאח שעט על האגף הימני ומסר לסאדיו מאנה שרץ לעומק. הסנגלי לא התבלבל ושלח בעיטה מצוינת של אדרסון. 0:1 לליברפול.

דקה 69: גול! גבריאל ז'סוס העביר כדור לפיל פודן, ששחרר בעיטה נהדרת לפינה הרחוקה של אליסון וקבע שוויון באנפילד. מנצ'סטר סיטי חוזרת ל-1:1.

פיל פודן מנצ'סטר סיטי חוגג עם גבריאל ז'סוס. רויטרס
השווה זמנית. פודן חוגג עם ז'סוס/רויטרס

דקה 76: גול! מוחמד סלאח הטעה שלושה שחקנים וחדר לרחבה. לאחר מכן המצרי חלף על פני שני צהובים נוספים ובעט לפינה הרחוקה של אדרסון. 1:2 לליברפול.

דקה 81: גול! איזה משחק באנפילד! בעיטה נפלאה של קווין דה בראונה מחוץ לרחבה פגעה בג'ואל מאטיפ ונכנסה לרשת של האדומים. מנצ'סטר סיטי שבה מפיגור פעם נוספת. 2:2.

ליברפול מוחמד סלאח חוגגים. רויטרס
אחרי מבצע נהדר. שחקני ליברפול חוגגים עם סלאח/רויטרס

דקה 87: מוחמד סלאח הגביה לרחקה, אדרסון יצא רע והשאיר את פאביניו מול שער ריק. הברזילאי גלגל למסגרת, רודרי גלש לכדור והציל שער בטוח.

לוקאס מורה, טוטנהאם. Marc Atkins, GettyImages
טוטנהאם חזרה לנצח. לוקאס מורה חוגג/GettyImages, Marc Atkins

טוטנהאם - אסטון וילה 1:2

אחרי שלושה הפסדים רצופים, טוטנהאם שבה לנצח ולחייך במסגרת המקומית. פייר אמיל הויביירג העלה את התרנגולים ליתרון בדקה ה-27, אך אולי ווטקינס השווה עבור האורחת בדקה ה-67. הקבוצה של דין סמית' חלמה על סנסציה דומה לזו שרשמה בשבוע שעבר, כאשר גברה 0:1 בחוץ על מנצ'סטר יונייטד, אך היא יצאה מלונדון בידיים ריקות. יונג מין סון חגג באגף השמאלי והעביר כדור רוחב, אליו הגיע מאט טארגט שניסה למנוע כיבוש מלוקאס מורה אך דחק את הכדור לשערו הוא וקבע את תוצאת המשחק בדקה ה-71.

תקציר: טוטנהאם - אסטון וילה 1:2/ספורט1
יואכים אנדרסן, מייקל אוליסה, קריסטל פאלאס. Warren Little, GettyImages
חזרו מפיגור כפול. שחקני קריסטל פאלאס חוגגים/GettyImages, Warren Little

קריסטל פאלאס - לסטר 2:2

השועלים של ברנדן רודג'רס סופרים כבר ארבעה משחקי ליגה ללא ניצחון, ואחרי שנכנעו ללגיה ורשה בליגה האירופית, אפשר לקבוע כי מדובר בפתיחת עונה מאכזבת עבור מחזיקת הגביע. קלצ'י איהנאצ'ו (31) וג'יימי וארדי (37) סידרו לאורחת יתרון כפול לפני המחצית, הם היא הצליחה לשמוט אותו כאשר מייקל אוליסה (61) והאקס ג'פרי שלופ (72) חילצו נקודה יקרה עבור הקבוצה של פטריק ויירה.

יואן וויסה, ברנטפורד. Julian Finney, GettyImages
סידר לברנטפורד ניצחון דרמטי. יואן וויסה/GettyImages, Julian Finney

ווסטהאם - ברנטפורד 2:1

ברנטפורד הצנועה ממשיכה להרשים בעונה הראשונה שלה בפרמיירליג, והפעם היא השיגה ניצחון חוץ מפתיע על הפטישים. בריאן אמבואמו העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-20, וג'רוד בוון השיב את המארחת למשחק עשר דקות לסיום. יואן וויסה, שבשבוע שעבר קבע את תוצאת המשחק ב-3:3 מול ליברפול, עשה זאת שוב, כאשר הפעם הוא סידר לקבוצתו שלוש נקודות עם שער ניצחון בדקה ה-94.

צפו ב-1:2 של ברנטפורד על ווסטהאם

תקציר: ווסטהאם - ברנטפורד 2:1/ספורט1

משחקי המחזור השמיני באנגליה

ווטפורד - ליברפול
אסטון וילה - וולבס
לסטר - מנצ'סטר יונייטד
מנצ'סטר סיטי - ברנלי
נוריץ' - ברייטון
סאות'המפטון - לידס
ברנטפורד - צ'לסי
אברטון - ווסטהאם
ניוקאסל - טוטנהאם
ארסנל - קריסטל פאלאס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully