וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה בממלכה: "חמישה שחקני נבחרת אנגליה מסרבים להתחסן"

רגע לפני פגרת הנבחרות, באנגליה נטען כי חמישה חברי סגל, ששלושה מהם שיחקו ביורו, מתנגדים לחיסונים. בין הנימוקים: הגיל הצעיר, קונספריציות ולחץ של בנות הזוג. בקטאר מאיימים להשעות מהמונדיאל שחקנים לא מחוסנים

תקציר: פולין - אנגליה 1:1/ספורט2

סערת מתנגדי החיסונים ממשיכה להעסיק את עולם הספורט בענפים השונים, ועל פי דיווח שפורסם הבוקר (שבת) ב"סאן", כעת הסוגייה הגיעה גם לנבחרת אנגליה. בידיעה שפורסמה בממלכה נכתב כי לא פחות מחמישה שחקנים שזומנו לסגל לקראת פגרת הנבחרות הקרובה מסרבים להתחסן, כאשר שלושה שחקנים מאותה רשימה היו חלק מסגל שלושת אריות ביורו 2020, שהסתיים בהפסד כואב לאיטליה בגמר בתום דו קרב פנדלים.

המארגנים של המונדיאל בקטאר, שיצא לדרך בנובמבר 2022, מאיימים כי ישעו שחקנים שאינם מחוסנים, אך את כמה מחברי נבחרת שלושת האריות זה לא מבהיל. על פי הדיווח, שחקן אחד הסביר כי הוא לא מתחסן מכיוון שהוא "צעיר ובכושר טוב מדי בשביל שהקורונה תשפיע עליו", זאת למרות שישנם מקרים בהם בריאותם של צעירים נפגעת מהנגיף, ושגם אם הוא לא יחלה בצורה קשה, הוא עדיין יכול להעביר את הנגיף ולסכן אחרים.

שחקני נבחרת אנגליה חוגגים עם הארי קיין. Michael Regan, GettyImages
מתנגדי החיסונים יושעו מקטאר? שחקני נבחרת אנגליה/GettyImages, Michael Regan

שחקן אחר "מאמין לתיאריות קונספירציה שלפיהן החיסון הינו אמצעי כדי לרגל אחרי אנשים", בעוד אחרים נמצאים תחת לחץ מצד בנות הזוג המתנגדות לחיסונים.

מאמן הנבחרת, גארת' סאות'גייט, הביע לא אחת את תמיכתו בתכנית החיסונים ואף השתתף בקמפיין לקידומו במהלך הקיץ: "אין ספק שזו הדרך הטובה ביותר לצאת מהבעיה הזו". סאות'גייט אף סיפר כי "חשבתי שזה דבר אחראי לעשות, אך מכל הדברים עליהם ספגתי גידופים הקיץ, והיו לא מעט, על זה קיבלתי הכי הרבה גידופים".

עוד בוואלה!

טוכל נגד זימונו של ג'יימס לנבחרת אנגליה: "זה לא יקרה"

לכתבה המלאה
גארת' סאות'גייט מאמן נבחרת אנגליה. רויטרס
תמך פומבית בקמפיין החיסונים. סאות'גייט/רויטרס

באנגליה מדווחים כי חדרי ההלבשה וקבוצות הווטסאפ מוצפים בקונספירציות של מתנגדי חיסונים, אשר מסרבים לשנות את דרכם. רופא באחת הקבוצות חשף: "יש לנו שחקנים בקבוצה הראשונה, אנשים אינטיליגנטיים, שפשוט מדברים שטויות. שחקן אחד אמר לי שהוא לא צריך להתחסן כי הוא יכול להגדיל את החסינות שלו על ידי נטילת ויטמינים".

"חלק מהדברים שהם קוראים באינטרנט ומאמינים להם זה מדהים. הבעיה האמיתית היא שהם מנחילים את הדעות הללו לצעירים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully