וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קארים בנזמה: "קיליאן אמבפה לריאל מדריד? עניין של זמן"

החלוץ הצרפתי התראיין במולדתו וסיפר: "הוא אמר בעצמו שהוא רוצה לחוות משהו אחר. לא יודע מתי, אבל הוא יגיע". עוד אמר: "כדור הזהב אינה אובססיה, לא יכול להשוות את עצמי לזידאן ורונאלדו"

תקציר הניצחון של צרפת 0:2 על פינלנד - מוקדמות המונדיאל/ספורט 1

נבחרת צרפת נמצאת בפתחה של פגרת נבחרות אותה היא עשויה לסיים עם תואר ביד. אלופת העולם תפגוש בחמישי הקרוב את נבחרת בלגיה בחצי גמר ליגת האומות, כאשר המנצחת תתמודד בגמר נגד המנצחת בין ספרד לאיטליה.

לקראת צמד המפגשים, ב"לאקיפ" המקומי ראיינו את הכוכב המתקמבק של הנבחרת, קארים בנזמה, ששב לסגל הטריקולור אחרי היעדרות ממושכת לקראת יורו 2020. חלוצה של ריאל מדריד התייחס לחברו לנבחרת, קיליאן אמבפה, שהקיץ היה קרוב לשתף איתו פעולה גם בבירת ספרד: "אמבפה אמר בעצמו, הוא רוצה לחוות משהו אחר".

חוזהו של אמבפה בפריז סן ז'רמן מסתיים בסיום העונה, וכאשר הוא עדיין מתבצר בעמדתו ומסרב להאריך חוזה, ריאל מקווה להגיע עימו לסיכום כבר בינואר לקראת מעבר בקיץ הקרוב. "יום אחד הוא ישחק בריאל מדריד", אמר בנזמה, "אני לא יודע מתי, אבל הוא יגיע, זה עניין של זמן".

קיליאן אמבפה שחקן פריז סן ז'רמן. Aurelien Meunier, GettyImages
עניין של זמן עד שילבש לבן אחר? אמבפה/GettyImages, Aurelien Meunier

בסגל הנוכחי של ריאל מדריד ישנם לא מעט שחקנים צעירים, כאשר אחד מהם הוא בן ארצו של בנזמה, אדוארדו קמאבינגה, שנרכש בקיץ האחרון מראן. "לא הכרתי אותו במיוחד", סיפר בנזמה, "הוא רק בן 18. הוא רק יכול להתקדם בעמדה שלו לצד קאסמירו, טוני קרוס ולוקה מודריץ'".

"ריאל מדריד הוא עדיין המועדון הגדול בעולם, בנייה מחדש או לא. זה כדורגל חדש, דור חדש, שחקנים חדשים. אנחנו צריכים להשקיע בצעירים כדי שיום אחד יהפכו לשחקנים גדולים, אני כאן כדי לעזור להם. אני מדבר איתם המון ורוצה לשפר אותם. כשאתה משפר אחרים, אתה משפר את הקבוצה וזה מספק אותך".

עוד בוואלה!

גז'ארדו שלל את מועמדותו לברצלונה: "אעמוד בחוזה שלי בריבר"

לכתבה המלאה
זינדין זינדאן, קארים בנזמה, ריאל מדריד. Denis Doyle, GettyImages
מדברים עד היום. זידאן ובנזמה/GettyImages, Denis Doyle

קארים בנזמה נמצא בכושר שיא, מולית טבלת הכובשים והמבשלים בליגה הספרדית, אך מבחינתו, כדור הזהב אינה אובססיה: "צריכים לחשוב על זה כשאפתניים, אבל זו לא צריך להיות אובססיה שמכריחה אותך להגיד שאתה צריך לפרוח מבחינה אישית ולהבקיע רק בשביל עצמך".

החלוץ גם שמר על צניעות כאשר נשאל על השוואות לבן ארצו, מאמנו בעבר, וכוכב גדול בהיסטוריה של הבלאנקוס, זינדין זידאן: "אף פעם לא אוכל להשוות את עצמי אליו ולהגיד שאני ברמה שלו. יש לי יותר מדי כבוד כלפיו וכלפי כריסטיאנו רונאלדו. אני רק יכול ללמוד ממה שהם עשו. עם זידאן הייתה לי הבנה טובה מאוד, אנחנו עדיין מדברים הרבה. הוא רק יכול לעזור לי, אבל אני לא יוכל להגיד שאני שווה ערך לזידאן בריאל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully