וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחזיקה בחוץ: נס ציונה הודחה מהיורופקאפ, גם הפועל חיפה בחוץ

עודכן לאחרונה: 1.10.2021 / 22:45

הכתומים הפסידו 79:70 לפורטו והודחו בגלל הפרשים. הקבוצה של אלעד חסין הפסידה 80:75 לביירוית וגם היא סיימה את דרכה

תקציר: ריאל מדריד - אוברדוירו 68:78/ספורט 1

עירוני נס ציונה סיימה עונה חלומית אשתקד עם גביע אירופי היסטורי בארון, אך הערב (שישי) סיימה מחזיקת היורופקאפ את העונה האירופית שלה כבר בשלב המוקודמות לאחר שהפסידה 79:70 לפורטו. הקבוצה של ליאור ליובין הודחה לאור העובדה שבשלב הקודם ניצחה בארבע הפרש, וכעת הפסידה ב-9. לשלב הלאקי לוזר, דרכו אפשר בכל זאת לעלות לשלב הבתים מגיעות שתי הקבוצות עם יחד ההפרשים הטוב ביותר, אך כבר יש יותר משתי קבוצות עם יחס טוב משל הכתומים, ולכן הם בחוץ.

נס ציונה פתחה דווקא לא רע, והחזיקה את היריבה על 6 נקודות בלבד ברבע הראשון, שהיה רע מבחינה התקפית והסתיים ב-6:14 לזכות הקבוצה של ליובין. ברבע השני מחקו הפורטוגלים את ההפרש וירדו למחצית ב-30:30. ברבע השלישי המשיכה פורטו במומנטום וברחה להפרש הנע בין 8 ל-10 נקודות, ושמרה עליו עד הסיום. פרנק בארטלי (20) ואייק אנוואמו (19) הוליכו את המפסידה.

מאמן עירוני נס ציונה ליאור ליובין עם שחקניו בפסק זמן. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
סיימו את דרכם כבר במוקדמות. ליובין עם שחקני נס ציונה/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

גם החלום האירופי של הפועל חיפה נגוז. הקבוצה של אלעד חסין שחזרה להתמודד במפעלים האירופיים אחרי 32 שנה והפתיעה את יניסיי הרוסית בחצי גמר מוקדמות היורופקאפ, נכנעה היום 80:75 לביירוית הגרמנית במשחק הגמר, אבל עדיין יכולה להעפיל לשלב הבתים בקונסטלציה מסוימת.

הקבוצה מהכרמל קיוותה שתהיה אחת משתי המפסידות הטובות ביותר בבועה בסיביר, מה שהיה מסדר להם בכל זאת כרטיס לשלב הבתים, אך בשל ניצחונה של בנפיקה בשמונה הפרש, היא תפסה את מקומה של הקבוצה מהכרמל.

עוד בוואלה!

וויל, בק, אין: בסוף זה שוב סקוטי ווילבקין נגד כל העולם

לכתבה המלאה
שחקן הפועל חיפה עמית שמחון. מתוך אתר פיב"א, אתר רשמי
הפעם זה פחות הלך. עמית שמחון/אתר רשמי, מתוך אתר פיב"א

בניגוד למשחק הקודם בו קאדים אלן שמר את חיפה בעניינים מהרגע הראשון, הפעם הוא נקלע ליום התקפי פחות טוב, וחיפה נקלעה לפיגור מוקדם. היתרון הלך ותפח במחצית השנייה וכבר עמד על יותר מ-20, אבל חיפה הצליחה לנגוס בהפרש בדקות הסיום ומזערה נזקים, אם כי ספק אם זה יספיק.

קלעו להפועל חיפה: גרגורי ורגאס 15 (6 אסיסטים), ג'יימס תומפסון 13 (12 ריבאונדים), קאדים אלן 12 (3 מ-11 מהשדה, 6 אסיסטים ו-3 חטיפות), עמית שמחון 10, ספנסר וייס 9, סקוטי ג'יימס 8, איגור נסטרנקו 6, אופק אביטל 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully