וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - הפועל באר שבע: ארד וחזיזה צפויים לשוב ל-11, ספורי מנגד

כ-27 אלף צופים כבר הבטיחו את מקומם באצטדיון בחיפה לקראת המשחק המסקרן, בכר יערוך שינויים בהרכב. רוני לוי מאמין ביכולת של שחקניו לנצח ולא צפוי לעלות עם שלושה בלמים (א', 20:45)

מחזור 5הסתיים03/10/2021
מכבי חיפה
  • חזיזה (13, פנדל)
2:1
  • (85, פנדל) עביד
  • (90, פנדל) עביד
הפועל באר שבע
תקציר: מכבי חיפה מנצחת 6:7 בפנדלים את הפועל באר שבע וזוכה בגביע הטוטו/ספורט1

מכבי חיפה

כ-27 אלף אוהדים הבטיחו את מקומם במשחק מחר (ראשון, 20:45) בין מכבי חיפה להפועל באר שבע כשהאצטדיון צפוי להית מלא לאחד הקרבות הישירים בין שתיים מהטוענות לכתר. בחיפה עדיין לא חזרו להתאמן, כאשר רק אתמול בשעות אחר הצהריים נחתה הקבוצה בארץ והיום לקראת הערב תקיים את האימון היחיד מאז המשחק מול אוניון ברלין ועד המפגש עם באר שבע.

ברק בכר צפוי לעשות כמה שינויים, כשעופרי ארד ודולב חזיזה ישובו להרכב וגם דין דוד בתמונת ה-11. נטע לביא וריאן סטריין עדיין פצועים ולא יהיו בסגל מחר, כמו גם מוחמד אבו פאני.

במועדון מבינים את המשמעות סביב המשחק לאור היריבה ותחילת העונה המגומגמת. "אין תירוצים מבחינתנו", אמר אחד השחקנים. "אנחנו מבינים את המשמעות ובאים כדי לשמח את הקהל שלנו אחרי שהתאכזב מההפסד בברלין".

בכר אמר לקראת המשחק: "יש עייפות אבל זה לא יהווה תירוץ מחר. חילקנו את הכוחות ועשינו את הרוטציות ויש לנו סגל מספיק טוב. הקהל נתן תצוגה אדירה בברלין וגם בשדה אחרי ההפסד הם עודדו אותנו. יהיה משחק גדול מחר ונעשה הכל כדי לשמח אותם". ארד הוסיף: "משחק קשה מול קבוצה מאורגנת. אנחנו מצפים לראות את כל הקהל דוחף אותנו ונעשה תוצאה טובה".

דין דוד שחקן מכבי חיפה בחימום. מאור אלקסלסי
גם הוא בתמונת ההרכב. דין דוד/מאור אלקסלסי

הפועל באר שבע

על אף שתרגל באימונים האחרונים מערך של שלושה בלמים, ההערכה בהפועל באר שבע לקראת המשחק נגד מכבי חיפה היא שרוני לוי ימשיך במערך דומה לזה שפתח מול מכבי תל אביב בשבת שעברה, עם שני בלמים בלבד, אבל יערוך חילוף אחד בוודאות בהרכב בשל העובדה שדור מיכה נפצע וקרע שריר. קרוב לוודאי שרמזי ספורי, שנכנס כמחליף במקום מיכה וכבש שער נפלא מול מחזיקת הגביע שביסס את הניצחון בטרנר, יעלה ב-11 וינסה לפטם את יוג'ין אנסה ודנילו אספרייה בכדורים ארוכים שינצלו את המהירות הגבוהה של צמד המתקיפים.

בעמדת המגן הימני קיימת התלבטות מסוימת בין אור דדיה שפתח מול מכבי תל אביב לבין איאד אבו עביד שכאמור תורגל באימונים האחרונים במערך של שלושה בלמים, אבל נראה כי לוי ייתן אשראי לדדיה שרשם משחק טוב מאוד נגד הצהובים.

בהפועל באר שבע יקיימו הערב את האימון המסכם בבירת הנגב ויצפינו לבית מלון בחיפה, שם יתכוננו למשחק מול האלופה. איתן טיבי עוד רחוק מלחזור לכשירות מלאה. שגיב יחזקאל שוב חש כאבים אחרי שכבר שב לשחק כמחליף בשבוע שעבר, וקרוב לוודאי שלא ייכלל בסגל מחר. ניקיטה רוקאביציה, שיחזור לאצטדיון בו כיכב, אמור להשתלב במשחק רק מהספסל.

עוד בוואלה!

אכזבה במכבי חיפה: "לא הופענו מבחינת ניסיונות התקפיים"

לכתבה המלאה
רוני לוי מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
מאמין שאפשר לנצח את האלופה. רוני לוי/ברני ארדוב

טריוויה

* מכבי חיפה חגגה שניים משלושת התארים שלה בעידן ברק בכר מול הפועל באר שבע: 2:3 במשחק האליפות במחזור הסיום בעונה שעברה וניצחון בפנדלים בגמר גביע הטוטו לפני שבוע וחצי.

* המאזן בין הקבוצות בליגה הבכירה בשנות ה-2000 עומד על 7:28 למכבי חיפה בניצחונות ועוד 12 תוצאות תיקו.

* הפועל באר שבע לא הצליחה לנצח את מכבי חיפה ב-11 מפגשי הליגה האחרונים והפסידה בכל חמשת הביקורים האחרונים אצל הירוקים בליגה.

* ניצחון החוץ האחרון של באר שבע היה 0:1 באפריל 2017 משער של אנתוני וואקמה ועם ברק בכר על הקווים, בדרך לאליפות השנייה.

* זה בעצם הניצחון היחיד שלה בחיפה מאז מרץ 1997, אז לירון בסיס קבע 0:1 ובהרכב הירוקים פתחו רוני לוי ואריק בנדו, כיום מאמן הפועל באר שבע ועוזרו.

* ניקיטה רוקאביציה כבש תשעה שערים לרשת הפועל באר שבע כשחקן מכבי חיפה ועכשיו נמצא בצד השני, בעוד בן שהר הבקיע שישה לרשת מכבי חיפה בימיו באדום של באר שבע.

הרכבי הקבוצות

שופט: גל לייבוביץ'
אצטדיון: חיפה
קהל: 26102

משחקי המחזור החמישי:

שבת, 18:00: הפועל נוף הגליל - הפועל תל אביב (ספורט4)
שבת, 19:00: מכבי פתח תקוה - הפועל חיפה (ספורט3)
שבת, 20:30: בית"ר ירושלים - עירוני קרית שמונה (ספורט4)
שבת, 21:00: בני סכנין - מכבי נתניה

ראשון, 19:00: מ.ס. אשדוד - הפועל חדרה
ראשון, 20:15: מכבי תל אביב - הפועל ירושלים (ספורט3)
ראשון, 20:45: מכבי חיפה - הפועל באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully