וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה במכבי חיפה: "לא הופענו מבחינת ניסיונות התקפיים"

עודכן לאחרונה: 1.10.2021 / 13:37

האלופה לא הצליחה להוות יריב לאוניון ברלין והובסה ללא תנאי. שחקן: "לא הצלחנו לייצר את הכדורגל שלנו". בכר: "זו אחת הקבוצות הטובות באירופה במצבים נייחים". פלאניץ' שנפצע בקרסול צפוי להיות כשיר לבאר שבע, עופרי ארד ודולב חזיזה צפויים לחזור להרכב. מחמאות לקהל

תקציר: אוניון ברלין - מכבי חיפה 0:3/ספורט1

1.

אכזבה גדולה במכבי חיפה אחרי ההפסד 3:0 לאוניון ברלין במסגרת המחזור השני של הקונפרנס ליג. עוד יותר מהתוצאה, הירוקים היו מאוכזבים מהעובדה שלא הצליחו באמת לייצר מהלכים שסיכנו את השער של המארחים מגרמניה. "החלק הבולט שלנו זה הפן ההתקפי ואתמול פשוט לא הופענו מבחינת ניסיונות התקפיים", הודה שחקן בקבוצה, "ראו כמה כל שחקן רץ והשקיע ובאמת שרצינו, אך לא הצלחנו לייצר את הכדורגל שאנחנו מסוגלים ויודעים להציג".

במהלך השבוע האחרון, הסברה אצל אנשי המועדון ובעיקר אצל השחקנים, הייתה שברק בכר יערוך רוטציה משמעותית כדי לאפשר חלוקת עומסים. אלא שבבוקר המשחק המאמן הבהיר לשחקניו שהוא לא מתכוון לשמור כוחות. "לא יודעים מה הייתה התוכנית של ברק מלכתחילה, אבל אחרי הביקור באנדרטת השואה ואחרי שרואים שבאים מעל אלף אוהדים, אז ברור שצריך לעשות הכל כדי לשמח את כולם ולרשום הישג למועדון", הסביר גורם בקבוצה, "חבל שזה לא הצליח אבל נכון עשו בצוות המקצועי שניסו עם כל הכוחות".

"שיחקנו מול קבוצה מאוד עוצמתית ופיזית, אבל קצת מאכזב הגול הראשון שספגנו" אמר בכר בעצמו, "הגול הזה נבע מחוסר עירנות, טעויות שלנו, זה לא שהם ישבו לנו על השער והגיעו למצבים. במחצית השנייה שינינו שיטה, ניסינו אבל זה לא הספיק. זו אחת הקבוצות הטובות באירופה במצבים נייחים". בחיפה אכן התייחסו גם להבדלים הפיזיים בין הקבוצות והסבירו עד כמה היה קשה גם לשחקנים שנחשבים לחזקים בקבוצה להתמודד מול העוצמות של הגרמנים.

שחקני מכבי חיפה סאן מנחם, דין דוד. Martin Rose, GettyImages
לא היוו יריב. סאן מנחם ודין דוד/GettyImages, Martin Rose

2.

במכבי חיפה הבינו מלכתחילה שההגרלה שזימנה להם בית שמזכיר יותר את שלב בתים בליגה האירופית יקשה עליהם לרשום הישג מיוחד. כעת, אחרי שני מחזורים בלבד, הירוקים במקום האחרון עם נקודה אחת. בעונה שעברה הרבו פעמים רבות לומר שהעובדה שבחיפה אין כמעט שחקנים שזכו באליפות, משפיעה לרעה במשחקי המפתח. הסברה בעיקר של הפרשנים הייתה שהיעדר ניסיון בזכייה בתארים, מביא לנפילות מתח פעמים רבות. כעת, כשבזירה המקומית מרבית הקבוצה זכתה באליפות, הירוקים מתחילים לפתח מסורת של אירופה. "אין ספק שחסר ללא מעט מאיתנו ניסיון במעמדים האלה", אמר שחקן בקבוצה, "אבל זה משהו שנרכוש גם ובפעם הבאה לא נפסיד בכזו קלות". הירוקים יפגשו את סלביה פראג במשחק הבא ולמרות ההפסד אתמול, הירוקים משוכנעים שלא אמרו את המילה האחרונה בבית. "המטרה היא להשיג כמה שיותר נקודות במיוחד בבית", קבע אותו שחקן, "אנחנו לא נתבטל מול אף קבוצה. גם אתמול למרות ההפסד הגדול לא התבטלנו".

נשיא המועדון, יעקב שחר, הודה לאוהדים המסורים שליוו את הקבוצה לברלין ואמר לאתר הרשמי: "רגע לפני ההמראה חזרה לישראל, אני מוצא לנכון לציין את תמיכת האוהדים שלנו, שהגיעו לאצטדיון האולימפי בברלין וליוו אותנו למשחק בגרמניה. אנחנו מקווים ומאמינים שבעזרתם נגיע בהמשך לתוצאות טובות יותר. תודה רבה לכם ושבת שלום"

עוד בוואלה!

מכבי חיפה הובסה 3:0 על ידי אוניון ברלין

לכתבה המלאה
שחקן מכבי חיפה, בוגדן פלאניץ', מול שחקן אוניון ברלין קווין מובאלד. Martin Rose, GettyImages
נפגע ביד וגם בקרסול, אבל יהיה כשיר לליגה. פלאניץ'/GettyImages, Martin Rose

3.

דקות של חרדה עברו על אנשי הקבוצה אתמול לפני שריקת הפתיחה, כאשר הבלם הסרבי בוגדן פלאניץ' נשכב שרוע על הדשא אחרי שספג כדור ישר אל ידו. פלאניץ' ירד לחדר ההלבשה, שם התברר שקיבל מכה חזקה באגודל אך נשללה אפשרות של שבר ואחרי קיבוע הוא עלה לשחק. גם במהלך המשחק הוא ספג מכה חזקה בקרסול, אך ההערכה הראשונית היא שמדובר רק במכות יבשות ביד ובקרסול והוא יהיה כשיר למשחק ביום ראשון נגד הפועל באר שבע. מי שעוד נראה תשוש בסוף המשחק הוא צ'ארון שרי, שבניגוד לשחקנים אחרים כמעט שלא זוכה למנוחה. בחיפה התאכזבו מהיכולת של שרי אמש, ובקבוצה מבינים שהשחקן יהיה צריך לקבל מנוחה במהלך חלק מהמשחקים.

שחקן אוניון ברלין, קווין בירנס, כובש בנגיחה נגד מכבי חיפה. רויטרס
מול באר שבע הם מקווים להיראות הרבה יותר טוב. מכבי חיפה סופגת בברלין/רויטרס

4.

בחיפה ינחתו היום אחר הצהריים בארץ, כשהמשחק מול באר שבע כבר יושב עמוק בראש. הירוקים הבהירו מיד לאחר המשחק שלא יהיו תירוצים והשחקנים יגיעו רעננים, כשגם חלק מהחילופים של בכר היו כדי לאפשר מנוחה לשחקנים דוגמת עומר אצילי. עופרי ארד ישוב להרכב, כמו גם דולב חזיזה שצפוי להיכנס ל11. "ברור שהמשחק מול באר שבע הוא עוד משחק עונה ובשלב מוקדם", קבע אחד מהשחקנים הבכירים, "הגיעו אתמול כל כך הרבה אוהדים שיחזרו מאוכזבים, אסור לנו לאכזב אותם גם ביום ראשון". ואכן, בחיפה התייחסו גם לקהל שרשם תצוגה אדירה אמש. ביחד עם זאת, בקבוצה צפויים לספוג קנס לאחר שאוהדים שלה הדליקו אבוקות בפתיחת המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully