וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלקושצ'נקו יחזור לסגל של חדרה, קורצקי: "אשדוד ברמה של הגדולות"

הקשר התגבר על פציעה ויהיה לראשונה העונה בסגל, מאמן הפועל חדרה הרעיף שבחים לקראת המפגש (ראשון, 19:00): "כמות הנקודות לא תואמת את רמתה". סייף ובילו יפתחו אצל מ.ס. אשדוד, בן שמעון לא צפוי לערוך שינויים

מחזור 5הסתיים03/10/2021
מ.ס. אשדוד
  • מתאוסיניו (37)
2:1
  • (35) גאדיר
  • (64) לבאבידי
הפועל חדרה
תקציר ניצחונה של מ.ס. אשדוד 0:2 על בית"ר ירושלים/ספורט1

אחרי שהשיגו ניצחונות במחזור הרביעי של ליגת העל, מ.ס. אשדוד והפועל חדרה ייפגשו מחר (ראשון, 19:00) כששתיהן רוצות לצאת לפגרת הנבחרות עם מומנטום חיובי.

מ.ס. אשדוד

אחרי ניצחון הבכורה על בית"ר ירושלים והשגת הנקודות הראשונות בליגת העל, במ.ס. אשדוד מחפשים לשמור על מומנטום חיובי ולנצח מחר גם את הפועל חדרה. בקבוצה רוצים לנצל את החלפת הביתיות והעובדה שמשחק שני ברציפות ייערך באצטדיון הי"א, כדי לצבור עוד שלוש נקודות ולשפר מיקום בטבלה.

המאמן רן בן שמעון לא צפוי לערוך שינויים בהרכב והוא נוטה שוב להמשיך עם ה-11 שפתחו מול בית"ר ירושלים ועם אותו מערך של שלושה בלמים במרכז ההגנה. קני סייף שפתח לראשונה במשחק האחרון על הקו השמאלי אמור להמשיך באותה העמדה.

בקבוצה קיימו שיחות עם באיו פאהד שמאוד רוצה לכבוש ונמצא קצת בלחץ ובטוחים שהחלוץ האוגנדי יחזור לעצמו. עוז בילו שכבש שער נפלא מול בית"ר ירושלים, ימשיך לקבל אשראי ואחרי שגם זומן לנבחרת הצעירה של ישראל, במ.ס. אשדוד מקווים לראות אותו ממשיך להתקדם ולהוכיח את עצמו. מוחמד כנעאן עדיין לא כשיר לחזור לשחק, אבל הוא עושה צעדים בכיוון ומגביר אינטנסיביות באימונים.

שחקן מ.ס. אשדוד קני סייף עם פיראס אבו עקל. לירון מולדובן
צפוי להמשיך באגף. קני סייף/לירון מולדובן

הפועל חדרה

אחרי שגברה על מכבי נתניה במחזור הקודם, הפועל חדרה תנסה לשמור על מומנטום חיובי כשתצא למשחק חוץ לא פשוט. על פי לוח המשחקים המקורי, חדרה הייתה אמורה לארח את המשחק הזה, אולם המנהלת אישרה קבוצות להחליף ביתיות בשל שזרוע החורף שנערך באצטדיון בנתניה, בו מארחת חדרה את משחקי הבית שלה. חדרה טרם הפסידה מפתיחת העונה, כאשר בשלושה מתוך ארבעת המשחקים היא גם הצליחה לשמור על שער נקי. מקסים פלקושצ'נקו שהחלים מפציעה באיזור המפשעה, ייכלל בסגל לראשונה מאז פתיחת העונה.

"ברמת ההכנה, אנחנו מתכוננים למשחק סופר קשה", אמר המאמן מנחם קורצקי לקראת המשחק. "מבחינתנו מ.ס. אשדוד היא ברמת משחק של מכבי חיפה, הפועל באר שבע ומכבי תל אביב וחייבים לבוא מוכנים. אשדוד זה מקרה קלאסי של קבוצה שכמות הנקודות לא תואמת את רמת המשחק שלה. ראיתי את כל המשחקים שלהם, והם היו יכולים בקלות להיות עם 9-10 נקודות אבל דברים השתבשו להם במהלך המשחקים. מבחינת היכולת הם לגמרי שם ויש להם הרבה שחקנים כשרוניים ומאמן מהטופ שיש לנו בארץ. אנחנו מבחינתנו מגיעים למשחק סופר קשה".

על מצב הרוח אחרי הניצחון נגד נתניה: "היה חשוב מאוד לעשות את הנצחון הראשון, זה משהו שטיפה הרגיע את המערכת ונתן בטחון לשחקנים. מבחינתנו אנחנו בקו מסויים ורוצים להמשיך אותו. מתחיל להתחבר כאן משהו בריא, משהו נכון. כמובן שנרצה להשתפר במשחק ההתקפה שלנו, אבל כרגע אנחנו מאוד מרוצים".

שחקן הפועל חדרה עידו לוי. ברני ארדוב
הרצף נתן ביטחון לקבוצה. עידו לוי/ברני ארדוב

הבלם עידו לוי הוסיף: "אנחנו מגיעים אחרי הניצחון נגד נתניה, מגיעים עם ביטחון, אבל יחד עם זאת מודעים לעובדה שאשדוד זו קבוצה ביתית מאוד, מוכשרת ומצפה לנו משחק מאוד קשה ונעשה כל מה שאנחנו יכולים כדי לצאת עם הנקודות. השגנו את הניצחון הראשון שלנו במחזור הרביעי וברור שזה שחרר לחץ. אנחנו רוצים לייצר סוג של המשכיות".

על רצף המשחקים ללא הפסד: "עשינו רצף ללא הפסדים וזה היה משחק שלישי שאנחנו לא סופגים גול. זה נותן בטחון להגנה ולקבוצה, אבל יחד עם זה אנחנו יודעים שצריך להמשיך לעבוד קשה, כי כל משחק בליגה הוא שוויוני וקשה".

טריוויה

* בשבעת המפגשים בין הקבוצות בליגת העל: שלושה ניצחונות להפועל חדרה, שלוש תוצאות תיקו (כולן 1:1) ורק ניצחון אחד למ.ס. אשדוד.

* הפועל חדרה עדיין בלתי מנוצחת העונה, אחרי שלוש תוצאות תיקו וניצחון. גם את עונת החזרה שלה לליגה הבכירה (2018/19) פתחה ללא הפסד, רק שזה היה עם שלושה ניצחונות ותיקו, ואז היא הפסידה לראשונה במחזור השביעי.

* חדרה ברצף של שמונה משחקי חוץ ללא הפסד בליגת העל (שישה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו, כולל 1:1 באשדוד) מאז שמכבי תל אביב גברה עליה 1:3 בבלומפילד בפברואר האחרון.

* מנחם קורצקי לא ניצח את מ.ס. אשדוד בחמשת המפגשים האחרונים, אבל היא עדיין היריבה מולה יש לו את המאזן הטוב ביותר: תשעה ניצחונות, שמונה תוצאות תיקו ורק שני הפסדים.

* את רן בן שמעון, לעומת זאת, קורצקי עדיין לא ניצח: שלושה הפסדים ושלוש תוצאות תיקו.

הרכבי הקבוצות

שופט: דוד פוקסמן
אצטדיון: אשדוד
קהל: 557

משחקי המחזור החמישי:

שבת, 18:00: הפועל נוף הגליל - הפועל תל אביב (ספורט4)
שבת, 19:00: מכבי פתח תקוה - הפועל חיפה (ספורט3)
שבת, 20:30: בית"ר ירושלים - עירוני קרית שמונה (ספורט4)
שבת, 21:00: בני סכנין - מכבי נתניה

ראשון, 19:00: מ.ס. אשדוד - הפועל חדרה
ראשון, 20:15: מכבי תל אביב - הפועל ירושלים (ספורט3)
ראשון, 20:45: מכבי חיפה - הפועל באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully