וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגון או לוחמה פסיכולוגית? קלופ: "סיטי הקבוצה הטובה באירופה"

מאמן ליברפול הילל את האלופה לקראת משחק העונה הראשון (א', 18:30, ספורט1). גווארדיולה: "בזכותו אני מאמן הרבה יותר טוב"

תקציר: מנצ'סטר סיטי מביסה 1:4 את ליברפול באנפילד/ספורט 1

המחזור השביעי בפרמיירליג ייפתח מחר (שבת) עם שישה משחקים, אבל אנגליה מחכה בעיקר למה שמסתמן כמשחק העונה הראשון שייערך למחרת בין ליברפול למנצ'סטר סיטי. האלופה תגיע למשחק באנפילד אחרי הפסד לפריז סן ז'רמן בליגת האלופות וכשהיא מסתכלת על המרסיסיידרס מלמטה, אבל זה לא מונע מיורגן קלופ להתייחס אליה כאל פייבוריטית במשחק, אולי בניסיון ללוחמה פסיכולוגית.

"מבחינתי, מנצ'סטר סיטי היא הקבוצה הכי טובה באירופה כרגע. היא גילתה עליונות מול צ'לסי ונראתה מצוין גם מול פ.ס.ז', למרות ההפסד", אמר מאמן ליברפול במסיבת העיתונאים לקראת המשחק. "הם יוצאים מהכלל, והאופן שבו הם שיחקו נגד פ.ס.ז' אומר הכל. כדי לנצח אותם נצטרך להיות ממש בשיאנו".

מנג'ר ליברפול יורגן קלופ עם מנג'ר מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. רויטרס
עוד פרק ביריבות על הקווים. גווארדיולה וקלופ/רויטרס

מנגד, גווארדיולה לא מסכים עם הקביעה שסיטי פייבוריטית מול ליברפול, הקבוצה הבלתי מנוצחת היחידה שנותרה בפרמיירליג. "אני שמח לשחק שוב מול ליברפול לעיני אצטדיון מלא באנפילד, למרות שזה בטח יקשה עלינו. אני מקווה שנוכל להתמודד עם זה", אמר.

גווארדיולה עידכן שלמעט אולכסנדר זינצ'נקו ואילקאי גונדואן שיחזרו אחרי פגרת הנבחרות, כל השחקנים כשירים להתמודדות. "מבחינתי, זה כבוד גדול לסיטי להיות ביריבות כזו עם ליברפול. לפני כמה שנים, זו לא הייתה יריבות בשום צורה. אנחנו מנסים להתמודד כאן עם מועדון אגדי, וזה לא יהיה קל", אמר.

עוד בוואלה!

שבת בפרמיירליג: ארבע קבוצות צמרת ינסו לעקוף את ליברפול

לכתבה המלאה

גווארדיולה החמיא לקלופ ואמר ש"המשחקים נגדו עזרו לי להפוך למאמן יותר טוב. הוא גורם לך לחשוב, הוא גורם לך להשתפר. קשה מאוד לנצח את הקבוצות שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully