וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: קומאן יאמן גם מול אתלטיקו. סוארס: "המלחמה שם פוגעת בשחקנים"

עודכן לאחרונה: 30.9.2021 / 15:33

בקטלוניה מדווחים שהנהלת ברצלונה החליטה לא לפטר בינתיים את ההולנדי: "לא לקבל החלטות 'חמים'". סוארס: ממליץ לצ'אבי לא להגיע

אוהדי קאדיס מקניטים את ברצלונה/מתוך טוויטר

ייתכן שהתבוסה של ברצלונה אמש (רביעי) 3:0 מול בנפיקה חרצה את גורלו של רונאלד קומאן, אבל בינתיים נראה כי הוא יישאר בתפקיד. לא ברור אם הסיבה היא בגלל שיקולים תקציביים, בגלל שטרם נמצא לו מחליף הולם או כי באמת עדיין מנסים לתת לו הזדמנות - אבל היום ב"ספורט" מדווחים כי קומאן יישאר בתפקידו, ימשיך לאמן את הקבוצה וידריך את חניכיו גם למשחק המסקרן מול אתלטיקו מדריד בשבת (22:00, ערוץ 50). על פי הדיווח, "ברצלונה לא רוצה לקבל החלטות בצורה 'חמה', ותשאיר את המאמן... הנשיא עדיין מקווה שהקבוצה תשתפר, והמטרה היא ללכת משחק אחרי משחק".

כידוע, מעמדו של המאמן התערער מאוד כבר אחרי התבוסה הביתית לבאיירן מינכן, אך ההפסד בפורטוגל בשילוב של היכולת הלא טובה בליגה, הביאו את ראשי המועדון להתכנס אמש עד השעות הקטנות של הלילה כדי לדון בעתיד המאמן והמועדון.

בפגישה שנערכה עד 4 לפנות בוקר בהשתתפות לאפורטה הנשיא, ראפה יוסטה, מתאו אלמאני ואנריק מאסיפ, הוחלט באופן עקרוני לפטר את ההולנדי, אך כאמור, ההחלטה נדחתה לבינתיים. קומאן בכל מקרה לא יעמוד על הקווים מול אתלטיקו בגלל עונש ההשעיה שקיבל.

רונאלד קומאן מאמן ברצלונה. Soccrates Images, GettyImages
פתרון זמני? קומאן/GettyImages, Soccrates Images

כך או כך, בברצלונה מעריכים שפיטוריו של קומאן הם למעשה עניין של זמן. שני הפייבוריטים הגדולים להחליפו על פי כל הדיווחים הם צ'אבי, אגדת המועדון לשעבר, שעושה חיל כמאמן אל סאאד הקטארית והמועמד השני הוא רוברטו מרטינס מאמן נבחרת בלגיה, למרות שיש לו ניסיון דל מאוד באימון מועדונים.

אחרי המשחק מול אתלטיקו מדריד ייצאו הקבוצות לפגרת הנבחרות, מה שייתן להנהלה זמן לדון בצעדים לעתיד ולבחון היטב את האפשרויות.

עוד בוואלה!

אחרי התבוסה, הנהלת ברצלונה דנה במעמדו של קומאן: "שחקנים תומכים בי"

לכתבה המלאה
צ'אבי מאמן אל סאאד. Simon Holmes, GettyImages
המחליף של קומאן? צ'אבי על הקווים/GettyImages, Simon Holmes

כזכור, לאפורטה לא היה זה שמינה את קומאן ושקל האם לתת למאמן להמשיך אחרי שזה נבחר לנשיא החדש ישן בינואר. ובינתיים, ב"אס" מדווחים שאחרי ההפסד בליסבון, לאפורטה נכנס לחדר ההלבשה להתייעץ עם השחקנים וכל זה כשקומאן לא נמצא במקום באותו הזמן. אחד השחקנים הכי משפיעים בחדר ההלבשה, אם לא המשפיע מכולם הוא ג'רארד פיקה, שכזכור הוחלף כבר בדקה ה-30 באותו משחק ולא בטוח שיעמוד על הרגליים האחוריות לטובת קומאן, בניגוד לשחקנים ההולנדים - פרנקי דה יונג, ממפיס דפאי ולוק דה יונג.

לואיס סוארס שחקן אתלטיקו מדריד. Marc Atkins, GettyImages
עוד מפגש מול בארסה. סוארס/GettyImages, Marc Atkins

לואיס סוארס, שחקן העבר של ברצלונה שיפגוש אותה שוב בשבת, התייחס למצב בקבוצתו הקודמת, ואמר על המתח שבין קומאן לנשיא לאפורטה: "בברצלונה יש מלחמה שפוגעת בשחקנים". על צ'אבי אמר סוארס: "הוא חכם, הוא מודע לקשיים במועדון, הוא חייב לחכות לרגע הנכון. אני חושב שהוא מאמן עם הרבה יכולות, אבל כרגע הוא יצטרך לעשות המון פשרות וזה יקשה עליו". על העזיבה שלו את ברצלונה: "זו הייתה האחריות של קומאן שהתנהג אליי כמו לילד בן 15 ושל ברתומאו שהדליף שאני פוגע בחדר ההלבשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully