וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת ברצלונה דנה במעמדו של קומאן: "שחקנים תומכים בי"

לאפורטה הנשיא ערך פגישת חירום, כאשר על הפרק: פיטוריו המידיים של המאמן ההולנדי. צ'אבי, מרטינס ופירלו המועמדים הסופיים. בוסקטס: "אנחנו במצב קריטי". וגם: הנתון הסטטיסטי המחריד של הקטלאנים

ברצלונה המשיכה להתבזות אמש (רביעי) כשהובסה 3:0 על ידי בנפיקה במחזור השני בבית ה' של ליגת האלופות. הקבוצה של רונאלד קומאן, שחזר אל הקווים אחרי שנעדר ממשחק הליגה מול לבנטה בשל השעיה, נראתה רע, ספגה מוקדם ושוב הייתה חסרת יצירתיות וברק.

ברצלונה, שהובסה 3:0 על ידי באיירן מינכן במחזור הפתיחה, נותרה ללא אף בעיטה למסגרת בליגת האלופות העונה. כדי לעלות לשמינית הגמר, היא חייבת לנצח בכל ארבעת המשחקים שנותרו לה או לקוות לתוצאות שיתאימו לה במשחקים של באיירן ובנפיקה. נזכיר לכם שבארסה עוד צריכה לשחק במינכן נגד באיירן.

התבוסות הגדולות של ברצלונה בליגת האלופות:

פריז סן ז'רמן - ברצלונה 0:4
יובנטוס - ברצלונה 0:3
רומא - ברצלונה 0:3
ליברפול - ברצלונה 0:4
ברצלונה - באיירן מינכן 8:2
ברצלונה - יובנטוס 3:0
ברצלונה - פריז סן ז'רמן 4:1
ברצלונה - באיירן מינכן 3:0
בנפיקה - ברצלונה 0:3

פגישת ההנהלה הלילית

רוברטו מרטינס מאמן נבחרת בלגיה. רויטרס
ייכנס לסיר הלחץ של ברצלונה? מרטינס/רויטרס

אלא שהפעם, לא בטוח שההפסד הזה יעבור בשקט אצל הנהלת ברצלונה, שהתכנסה לפגישת חירום אל תוך הלילה שנמשכה עד 4 בבוקר כשעל הפרק: הפיטורים המידיים של קומאן. הפגישה, שהתקיימה בניהולו של הנשיא לאפורטה, הייתה סוערת ועל פי הדיווחים יש מספר חברי הנהלה שדורשים את פיטוריו של ההולנדי כבר היום. חלק מהם מעדיפים לתת לקומאן עוד צ'אנס במשחק הקשה מול אתלטיקו מדריד ביום שבת ואז, במקרה של הפסד, הם ייתכנו שוב כדי לדון במעמדו של המאמן שצפוי להיות משוחרר מתפקידו.

על פי הדיווחים לאפורטה עומד מאחורי מינויו של צ'אבי לתפקיד, אך גם אנדראה פירלו ורוברטו מרטינס מועמדים ושלושתם כבר הביעו הסכמה עקרונית להגיע. ג'ורדי קרויף תומך במינויו של מרטינס, אבל יש חילוקי דעות לגבי סגנון המשחק שלו. פירלו בעדיפות שנייה אצל לאפורטה, למרות שכשל כמאמן יובנטוס ולא החזיק מעמד בתפקיד.

עוד בוואלה!

ברצלונה הושפלה 3:0 על ידי בנפיקה, רונאלדו כבש שער ניצחון בדקה ה-95

לכתבה המלאה
מאמן ברצלונה רונאלד קומאן מאוכזב, לצידו סרג'י רוברטו. Eric Verhoeven/Soccrates, GettyImages
ימשיך לאמן את ברצלונה? קומאן/GettyImages, Eric Verhoeven/Soccrates

סרג'יו בוסקטס אמר אחרי המשחק: "הדבר הכי קל הוא לבעוט במאמן החוצה, אבל יש גם עלינו אחריות. אנחנו במצב קריטי, באמת". קשר ברצלונה פרנקי דה יונג אמר: "הפתרון הוא לא להחליף מאמן. המשחק היה פתוח מאוד ואז הוא הסתבך. היינו מרוכזים מההתחלה, אבל דברים כאלה יכולים לקרות, כמו השער הראשון. זה מזל רע, אבל זה קורה. התחלנו את העונה רע מאוד בליגת האלופות, אבל נותרו לנו עדיין משחקים והזדמנויות. אם יש הזדמנויות אנחנו נילחם. עדיין יש לי ביטחון".

מאמן ברצלונה רונאלד קומאן אמר: "הקבוצה שיחקה היטב עד ה-2:0. ההבדל הגדול הוא שהם כבשו ואנחנו לא. היו לנו ארבע הזדמנויות גדולות לשער וזה ההבדל הגדול. קשה לקבל את התוצאה הזו, אני חושב שזה לא משקף את מה שקרה במשחק. אנחנו צריכים להגן טוב יותר. יש קבוצות שנראות חזקות מאיתנו מבחינה פיזית וזה אולי גורם לכך שאנחנו נראים רכים".

קומאן התייחס לעובדה שהוציא את ג'רארד פיקה כבר בדקה ה-33 ואמר: "הוא כמעט ספג כרטיס צהוב שני ועם פרנקי דה יונג כבלם היה לנו שחקן עם יכולת הנעת כדור טובה יותר מאשר פיקה". לגבי עתידו אמר ההולנדי: "אני מרגיש שהשחקנים שלי תומכים בי וגם הגישה שלהם כזו. לגבי האחרים? אני לא יודע. אני לא הולך לדבר על הרמה של הקבוצה. אני לא יודע מה סרג'י רוברטו אמר, כולם יודעים שהבעיה של ברצלונה היא היום. אי אפשר לדבר על הקבוצה כאילו זו אותה קבוצה מהעונה שעברה. מבחינתי זה שקוף כמו מים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully