וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל אנסו פאטי נמשך: "אפקט כמו של רונאלדיניו ב-2003"

התקשורת הקטלאנית ממשיכה להמליך את הכוכב הצעיר ליורש של רונאלדיניו ומסי: "התחושה בקאמפ נואו היא שהוא ראוי למספר 10"

אוהדי קאדיס מקניטים את ברצלונה/מתוך טוויטר

ההתרגשות בברצלונה אחרי השער של אנסו פאטי ביום ראשון נגד לבנטה לא שוככת. מועדון הפאר הקטלאני נמצא באחת התקופות החשוכות שלו במאה ה-21 ואף אחד לא מסתיר את הצורך העז בהכתרת גיבור חדש, במציאת מישהו שיסמל תקווה לעתיד טוב. על המשבצת הזו בדיוק יושב פאטי.

"יש כדורגלנים טובים, כדורגלנים מעולים וכדורגלנים מיוחדים. כל הסימנים מראים שאנסו פאטי שייך לזן האחרון", כתב הבוקר (שלישי) צ'אבייר מוניוס ב"אל מונדו דפורטיבו" שכה מזוהה עם המועדון, "במשחק נגד לבנטה האוהדים של ברצלונה רק קיוו לראות את פאטי ולהריע לו על חזרה למגרשים אחרי 323 ימים ארוכים, אבל לקחו לו 10 דקות, בדיוק 10 דקות, כדי לגרום לתגובה אמוציונלית בקאמפ נואו".

שחקן ברצלונה אנסו פאטי. Soccrates Images, GettyImages
התקוות על הכתפיים שלו. פאטי/GettyImages, Soccrates Images

מוניוס נזכר בשער הראשון של הגיבור שקדם למסי בברצלונה. "האפקט של השער של פאטי ביום שבת האחרון, היה דומה לאפקט אותו גרם רונאלדיניו בשעות המוקדמות של ה-3 בספטמבר 2003, כששער שלו נגד סביליה העיר את ההמונים ונתן להם תקווה לעתיד. אחרי חמש שנים בלי תואר, הוא גרם לבארסה להאמין שוב".

פאטי רק בן 18, אבל הוא לא חושש לקחת על עצמו הרבה מהלחץ, כפי שהוכח כשקיבל את החולצה מספר 10. "ברצלונה הייתה צריכה משהו שיגרום לה לשכוח מהדיכאון של עזיבת ליאו מסי והמשבר הכלכלי ועכשיו למספר 10 יש יורש ראוי. זו ההרגשה בקאמפ נואו", כתב מוניוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully