וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנסו פאטי: "לא יכולתי לדמיין חזרה כזו. המספר 10? גאווה"

עודכן לאחרונה: 26.9.2021 / 20:12

הכוכב הצעיר שב אחרי עשרה חודשי היעדרות וכבש ב-0:3 של ברצלונה על לבאנטה: "חשבתי על משפחתי שסבלה בחודשים האלה. המספר של מסי לא מלחיץ אותי, מודה על ההזדמנות"

מסיבת העיתונאים בה ליאונל מסי נפרד מברצלונה/עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

"לא הייתי יכול לדמיין חזרה כזו", כך פתח אנסו פאטי את דבריו אחרי שרשם קאמבק מרגש היום (ראשון) בקאמפ נואו. הכישרון הצעיר חזר למגרשים אחרי 323 ימי היעדרות עקב פציעה, נכנס בדקה ה-81 וכעבור 10 דקות הבקיע את השער האחרון ב-0:3 של ברצלונה על לבנטה, שקטע רצף של שני משחקים ללא ניצחון.

פאטי הנרגש זכה לתשואות מהקהל עם כניסתו, חיבק את רופא הקבוצה לפני העלייה לכר הדשא וחגג עימו לאחר כיבוש השער: "אני שמח על הניצחון. אני רוצה להודות לרופאים ולפיזיותרפיסטים שהיו איתי ולאוהדים. חשבתי על משפחתי שסבלה בחודשים האלה וגם על האנשים במועדון שתמכו בי בכל התקופה הזו".

אנסו פאטי שחקן ברצלונה עם רופא המועדון. David Ramos, GettyImages
חגג עם רופא הקבוצה. פאטי/GettyImages, David Ramos

עם סיום המפגש, העיתונאי המוערך פבריציו רומאנו דיווח כי חוזהו של פאטי יוארך בחודשים הקרובים, בעוד הכוכב הצעיר שמר על צניעות ואמר: "אני בסך הכל עוד שחקן, אנסה להוסיף את מה שאני יכול. אני אצטרך להרוויח את הדקות שלי."

לאחר עזיבתו של ליאו מסי לפריז סן ז'רמן, אנסו פאטי ירש את החולצה עם המספר 10 והבקיע כבר בהופעה הראשונה עם המספר המחייב: "עבורי, לרשת את החולצה עם הספרה 10 מליאו מסי זה לא מלחיץ, אלא מביא גאווה. אני רוצה להודות למועדון ולקפטנים שנתנו לי את ההזדמנות הזו. אנחנו הולכים להילחם על הליגה ועל ליגת האלופות. אנחנו ברצלונה ונצטרך להילחם ולעבוד בשביל זה".

ברצלונה תפגוש במחזור הליגה הבא את אתלטיקו מדריד, ושחקנה של הקולצ'ונרוס, ז'ואאו פליקס, שם את היריבות בצד והחמיא לכוכב ברשתות החברתיות.

עוד בוואלה!

קמאבק מושלם: פאטי חזר וכבש, ברצלונה הביסה 0:3 את לבנטה

לכתבה המלאה

ממפיס דפאי ולוק דה יונג כבשו את שני השערים הראשונים של ברצלונה ברבע השעה הראשונה, וזו הייתה הפעם הראשונה בקדנציה של רונאלד קומאן שהקבוצה מבקיעה פעמיים ב-15 הדקות הראשונות. למרבה האירוניה, המאמן ההולנדי נעדר עקב כרטיס אדום שספג במשחק הקודם.

צמד שחקני ההתקפה של האורנג' הפכו לשני ההולנדים הראשונים שכובשים באותו משחק בליגה הספרדית, כאשר הקודמים שעשו זאת היו קלאס יאן הונטלאר ואריאן רובן, שעשו זאת במדי ריאל מדריד נגד אתלטיק בילבאו במרץ 2009.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully