וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באוסטריה הזהירו מפני פריצה: "מכבי תל אביב הקבוצה החזקה בבית"

בתקשורת האוסטרית רואים בצהובים פייבוריטים מול לאסק לינץ (19:45, ספורט3). הקרואטי לצד קובאס וביטון הוצגו כאיומים העיקריים

הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 0:2/ספורט1

בתקשורת האוסטרית מתייחסים למכבי תל אביב בתור פייבוריטית ברורה לקראת המשחק הערב (חמישי, 19:45, ספורט3) מול לאסק לינץ. הקבוצה של פטריק ואן לוון מגיעה למשחק אחרי הפסד להפועל באר שבע וכשברקע פתיחת העונה הלא מרשימה, אבל מבחינת האוסטרים היא עדיין עדיפה על הקבוצה הביתית.

"מכבי תל אביב היא הקבוצה הכי חזקה בבית א'", חרצו ב"סקיי אוסטריה". "היא מוכשרת יותר מכולן, ויש לה את ההיסטוריה העשירה ביותר בכל מה שקשור להישגים באירופה".

שחקני מכבי תל אביב סטיפה פריצה, ברנדלי קובאס חוגגים. דני מרון
האוסטרים חוששים מהם. פריצה וקובאס/דני מרון

גם באתר "לאולה" נכתבו דברים דומים וצוין ש"מכבי תל אביב בהחלט מועמדת בכירה לסיים בראשות הבית". באחד האתרים הזהירו מפני סטיפה פריצה וכינו אותו "השחקן הכי מסוכן בסגל של הקבוצה".

"החלוץ הקרואטי הגבוה השתלב במהירות בקבוצה ויש לו רזומה מרשים בקבוצות גדולות. לאסק צריכה להיזהר ממנו, כמו גם מברנדלי קובאס ודן ביטון, עוד שני שחקני התקפה מרשימים".

עוד בוואלה!

לאסק לינץ - מכבי תל אביב: ואן לוון יסיט את קניקובסקי למרכז?

לכתבה המלאה

לאסק עדיין לא הפסידה תחת שרביטו של המאמן החדש אנדי וילמר, והבלם דריו מארשיץ' טוען שהשינוי אמיתי. "הוא קיבל החלטות מצוינות והקבוצה התייצבה איתו. מבחינה אישית, אני מרגיש שוב את האמון של המאמן, הרבה יותר מלפני כן. אני חושב שזה משפיע לטובה, ולא רק עליי".

על מכבי תל אביב אמר מארשיץ': "זאת קבוצה חדשה מאוד. לא יהיה לנו קל, אבל אם נביא את היכולות שלו למגרש אנחנו יכולים להקשות על כל יריבה. אנחנו בהחלט רוצים לקחת שלוש נקודות במשחק הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully