וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרופולוס מחכה לאוהדים: "מתרגשים לשחק שוב מול אולם מלא"

29.9.2021 / 16:12

מכבי תל אביב תארח משחק יורוליג ללא מגבלת קהל לראשונה אחרי קרוב לשנתיים. באיירן תופיע ללא שישה שחקנים, אבל המאמן מזהיר: "טעות לחשוב על זה"

תקציר: ריאל מדריד - אוברדוירו 68:78/ספורט 1

כחצי שנה לאחר הסיום המאכזב אשתקד, תחל מחר (חמישי, 21:05) מכבי תל אביב את עונת היורוליג 2021/22 במשחק ביתי בהיכל מנורה נגד באיירן מינכן. הצהובים מגיעים למשחק אחרי הזכייה בגביע ווינר, וזה יהיה המשחק הרשמי הראשון שלהם העונה. באיירן פתחה את הליגה הגרמנית ביום ראשון עם הפסד ביתי לאולם.

יאניס ספרופולוס אמר לקראת המשחק: "אנחנו מתרגשים שוב לשחק ביורוליג אחרי שנתיים מול אולם מלא. אנחנו מתרגשים שהקהל שלנו יהיה איתנו למשחק יורוליג, הקהל שלנו יתמוך בנו עד הסוף מחר במשחק הזה. זה יהיה טעות אם נחשוב על החסרונות של באיירן. הם ישחקו עם מי שיש להם, אנחנו לא יודעים איך הם ישחקו, אבל אנחנו מכבדים אותם מאוד. זאת קבוצה טובה מאוד עם מאמן טוב, יש להם חסרונות, אבל העבודה שלנו לא הייתה קלה עד עכשיו. היו לנו את הבעיות שלנו, אבל הבעיות הללו הן לא תירוצים. שיחקנו כבר שלושה משחקי גביע ווינר בתנאים הללו, זכינו בתואר ובנינו את המשחק שלנו. אנחנו צריכים זמן כדי לשחק את הכדורסל שאנחנו רוצים, אבל אנחנו רוצים לראות תמונה אחרת על המגרש, בניגוד למה שראינו בעונה שעברה".

המאמן הוסיף: "התאמנו טוב בימים שאנחנו ביחד, וגם במשחקים ששיחקנו עד עכשיו התחלנו להשיג תיאום. אנחנו צריכים לעבוד על הפרטים הקטנים, ולא היה לנו זמן. נשתפר תוך כדי המשחקים, כל ניצחון הוא חשוב כאן. אני רוצה לראות שיפור בקבוצה בשני צידי המגרש".

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. דני מרון
יחל את עונת היורוליג ברגל ימין? ספרופולוס/דני מרון

בכמה מילים: הצהובים סיימו רק לאחרונה את גל הקורונה שפקד את הקבוצה, וחלק מהשחקנים עדיין רחוקים מאוד מכושר משחק. מכבי תל אביב איבדה בשבוע שעבר את אנטה ז'יז'יץ' לחודש וחצי, והחתימה במקומו את מתיאס לסור שיגיע לישראל במקרה הטוב מחר בשל עיכובים בירוקרטים. הקו הקדמי למשחק יכלול את ג'יילן ריינולדס, אקס באיירן, רומן סורקין שהצטיין בגביע ווינר וג'ייק כהן עם תמיכה של אנג'לו קלויארו ודריק וויליאמס שדקות המשחק שלו צפויות להיות מועטות. יפתח זיו, שלא שיחק בגמר גביע ווינר בשל פציעה, צפוי לשחק. הצהובים נחושים לפתוח את העונה ברגל ימין מול הקהל הביתי שרכש את כל הכרטיסים להתמודדות.

במוקד ההתמודדות: סקוטי ווילבקין. האגדה מספרת שהגארד של הצהובים מאוד אוהב לפגוש את באיירן, זכר לזכייה ההיא של דרושפאקה על חשבון הגרמנים ביורוקאפ. אלא שווילבקין לא יציב במדי מכבי תל אבב נגד הגרמנים - בשלושה משחקים הוא קלע 20.6 נקודות, ובשלושה אחרים רק 9.6.

הנתונים: לכל אחת מהקבוצות יש שני שחקנים ששיחקו בעבר אצל היריבה - הצהובים מחזיקים את ג'יילן ריינולדס ודריק וויליאמס, באיירן את אות'לו האנטר ודשון תומאס. אנדראה טרינקיירי ניצח ב-6 מ-10 מפגשים את מכבי תל אביב, כולל בשניים מתוך חמישה ביקורים ביד אליהו. זוהי עונת היורוליג ה-21 של הצהובים, וב-20 משחקי פתיחת העונה בהיכל הם עומדים על מאזן של 17 ניצחונות ו-3 הפסדים. שתיים מבין שלושת הקבוצות שניצחו במשחק הפתיחה של מכבי בתל אביב, הגיעו לפיינל פור באותה עונה.

שימו לב ל: דארון היליארד. בגיל 28 ואחרי שנתיים טובות בצסק"א מוסקבה הגארד-פורוורד האמריקאי מגיע על תקן שחקן משמעותי ומוביל בבאיירן והוא צפוי להיות הקלע המוביל של הבווארים לאורך כל העונה.

עוד בוואלה!

סקוטי ווילבקין: "השנה אנחנו רוצים להגיע לפחות לפלייאוף"

לכתבה המלאה

היריבה: באיירן מינכן הגיעה לתל אביב ותערוך אימון בהיכל מנורה. הגרמנים חוו גם הם גל של קורונה והקפידו לא לפרסם את שמות השחקנים שלא יהיו במשחק, אך הגיעו לישראל ללא ולדימיר לוצ'יץ', לאון רדושביץ', פאול ציפסר, ניהאד דג'דוביץ, אנדראס אובסט וגאווין שילינג. אנדראה טרינקיירי נחוש לשחזר את העונה הקודמת הנפלאה של קבוצתו שהסתיימה בעלייה לפלייאוף היורוליג וכמעט הפתעה בסדרה נגד מילאנו. קורי וולדן ואותלו האנטר שפספסו את משחק הליגה נגד אולם, צפויים להתלבש.

"ברור שאני מתרגש", אמר אותלו האנטר לקראת המפגש. "כל משחק הוא חשוב, אבל כן, אני מחכה למשחק מול מכבי תל אביב. יש לי זיכרונות טובים משם ואני מתרגש. אני חושב שאנחנו קבוצה טובה ובטוח שנשתפר ככל שתחלוף העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully