וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקוטי ווילבקין: "השנה אנחנו רוצים להגיע לפחות לפלייאוף"

עודכן לאחרונה: 27.9.2021 / 18:45

כוכב מכבי תל אביב ערך ריאיון נרחב ל"באסקט ניוז": "צריך ללמוד מהטעויות של העונה שעברה". וגם: הצניחה שלו בדירוג "יורוהופס"

תקציר: ריאל מדריד - אוברדוירו 68:78/ספורט 1

אחרי המתנה ארוכה, עונת יורוליג חדשה תיפתח ביום חמישי כשמכבי תל אביב היומרנית עם הסגל המחודש תפגוש את באיירן מינכן מוכת הקורונה. כמו בכל קיץ בשנים האחרונות, באתר "יורוהופס" המשיכו בפרויקט דירוג שחקני המפעל ומי שפותח את הטופ 20 הוא סקוטי ווילבקין, כוכבה של מכבי תל אביב.

ווילבקין, שהוביל את הצהובים עם ממוצעים של 13.8 נקודות ו-3.9 אסיסטים בעונה החולפת, ינסה לסחוף הפעם את מכבי תל אביב הרבה יותר רחוק עם הצוות המסייע שנבנה סביבו. בעונה שעברה הרכז האמריקאי דורג במקום העשירי בדירוג של "יורוהופס" וצנח בעקבות העונה הפחות טובה אשתקד.

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין. דני מרון
יוכיח שהוא עדיין בשיאו? ווילבקין/דני מרון

"מכבי תל אביב ביצעה הרבה החתמות בקיץ, אבל ווילבקין נותר הנשק העיקרי", כך נכתב על ווילבקין, "יש לו קילר אינסטינקט והוא יהיה השחקן שינהל את רוב ההתקפות וזה שכנראה יקבל את הכדור במשחקים צמודים, כפי שעשה פעמים רבות בעבר".

מי שמקדימים את ווילבקין בעשירייה השנייה בטיבה הם שחקנים כמו קוסטאס סלוקאס, טוקו שנגליה, ולדימיר לוצ'יץ', שבון שילדס, ווייד בולדווין, ניק קלאתיס, פייריה הנרי, ניקולה מילוטינוב ואלכסיי שבד, הסקורר הגדול שעבר הקיץ מחימקי מוסקבה לצסק"א.

עוד בוואלה!

לסור נבחר בזכות הניסיון ביורוליג. שכרו: 40 אלף דולר בחודש

לכתבה המלאה
סקוטי ווילבקין שחקן דרושאפקה (ימין) עם דיוויד בלאט מאמן דרושאפקה. ברני ארדוב
המאמן שקידם אותו באירופה. ווילבקין עם בלאט בדרושאפקה/ברני ארדוב

אגב, ווילבקין ערך ריאיון נרחב לאתר "באסקט ניוז" ובו הוא התייחס להתאקלמות שלו למכבי תל אביב בפרט ולישראל בכלל. "אני מרגיש שמכבי תל אביב היא הבית שלי", הוא אמר, "אני מרגיש נוח כאן, אני אוהב את העיר ואת האנשים בתל אביב, את האוהדים. אני נכנס לשנה מאוד חשובה".

ווילבקין סיכם את העונה המאכזבת אשתקד, שבה הקבוצה נחלה הרבה מאוד הפסדים צמודים של פחות מחמש נקודות: "צריך להוציא טוב יותר לפועל במשחקים צמודים. זה יהיה הפוקוס שלנו, במיוחד בתחילת העונה. אנחנו לא רוצים לחזור על אותן טעויות השנה".

הרכז התבקש לערוך השוואה בין המאמנים שלו (ספרופולוס ולפני כן דיוויד בלאט) ואמר: "קשה לבחור דבר אחד. שניהם עזרו לי להשתפר כשחקן. בלאט אימן אותי שנתיים, יאניס שנתיים וחצי. אני מנסה ללמוד כמה שיותר מהם".

על המטרות לקראת העונה הקרובה: "אני רוצה לעשות עונה טובה יותר מבחינה סטטיסטית, לשפר את האחוזים. כקבוצה, ברור שאנחנו רוצים לחוות הצלחה גדולה יותר ולהגיע לפלייאוף לפחות, ואז נראה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully