וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לסור נבחר בזכות הניסיון ביורוליג. שכרו: 40 אלף דולר בחודש

27.9.2021 / 12:15

במכבי תל אביב התלבטו בין ג'ארד סאלינג'ר לסנטר הצרפתי שהוצע מספר פעמים בעבר, אבל הרזומה באירופה הכריע. אם ימשיך עד סוף העונה, לסור ירוויח כ-400 אלף דולר. ולמה הוא נשאר בשוק?

תקציר: ריאל מדריד - אוברדוירו 68:78/ספורט 1

אופטימיות במכבי תל אביב אחרי ההחתמה של מתיאס לסור על חוזה זמני. הסנטר שהצטרף לחודשיים עם אופציה להארכה בעקבות הפציעה של אנטה ז'יז'יץ', יוסיף לצהובים מימד הגנתי שלא היה קיים בקו הקדמי, ואמור להשתלב יחסית במהירות בזכות ניסיונו העשיר באירופה, כולל ביורוליג.

במכבי תל אביב מעריכים שהסנטר הצרפתי (2.05, 26) יישאר בקבוצה עד לסיום העונה אם יציג יכולת סבירה. בקבוצה רוצים לתת לאנטה ז'יז'יץ' זמן להחלים מהפציעה שלו ולא להעמיס עליו במהלך העונה בשל העובדה כי מדובר בפציעה שנוטה לחזור על עצמה.

בקבוצה התלבטו לפני שבחרו בלסור. בין השמות שהוצעו למכבי תל אביב בימים האחרונים היה גם ג'ארד סאלינג'ר, שחקן בוסטון וטורונטו לשעבר שבעונה שעברה זכה בפרס ה-MVP של הליגה הקוריאנית, אבל בקבוצה העדיפו שחקן שמכיר את היורוליג ויכול להיכנס לעניינים באופן מיידי.

מתיאס לסור במדי נבחרת צרפת. Di Yin, GettyImages
הניסיון הכריע. לסור בנבחרת צרפת/GettyImages, Di Yin

לסור יכול היה להצטרף למכבי תל אביב במספר הזדמנויות בשנים האחרונות. הוא הוצע לקבוצה בשני הקיצים האחרונים, אבל הצהובים העדיפו לוותר עליו ובקיץ האחרון העדיפו את ג'יילן ריינולדס.

השכר של לסור יעמוד על כ-80 אלף דולר במהלך החודשיים הקרובים, ואם האופציה להשאירו עד סוף העונה תמומש, הוא ירוויח קרוב ל-400 אלף דולר.

השאלה הגדולה היא מה הוביל את לסור להישאר בשוק בשלב כל כך מאוחר, כשמרבית הליגות באירופה כבר יצאו לדרך. לסור סיים עונה אישית וקבוצתית טובה עם מונאקו, זכה איתה ביורוקאפ והעמיד ממוצע נקודות דו ספרתי, ובכל זאת נשאר חופשי.

אבל לא מדובר בהתנהלות חריגה מצידו של לסור: בשנים האחרונות הוא "מותח" את הקיץ עד כמה שניתן, מתוך שאיפה להשיג חוזה ב-NBA. גם בקיץ שעבר חתם במונאקו רק בשלהי ספטמבר. "לקראת העונה הבאה, היעד העיקרי שלי הוא להגיע ל-NBA. אם לא אצליח, אסתפק בקבוצת יורוליג", הצהיר לפני סיום העונה בצרפת.

עוד בוואלה!

מחליף זמני לז'יז'יץ': מתיאס לסור חתם במכבי ת"א לחודשיים

לכתבה המלאה
שחקן באיירן מינכן מתיאס לסור מול שחקן שחקן אולם דיאן אוסטוקובסקי. Matthias Balk, GettyImages
חלם עם ה-NBA, הסתפק בחוזה זמני במכבי תל אביב. לסור/GettyImages, Matthias Balk

לסור הבין כבר לפני מספר שבועות שגם הפעם האמריקאי שלו לא יתגשם, והתמקד בהצעות מאירופה. לצערו, בעיתוי שבחר מרבית הסגלים של קבוצות היורוליג היו סגורים או כמעט סגורים. אנאדולו אפס שהביעה בו התעניינות במהלך העונה החולפת, כבר לא חיפשה סנטר. הכוכב האדום בלגרד ניסתה להחזיר אותו וניהלה איתו מו"מ מתקדם, אולם בסופו של דבר הוא נפל בשל פערים כלכליים ו"מסיבות אישיות" של לסור - כך על פי דיווחים בסרביה.

לסור כמעט שיתף פעולה עם ים מדר, אבל גם המשא ומתן שניהל עם פרטיזן בלגרד לא צלח בסופו של דבר, שוב בשל דרישות שכר גבוהות. כעת הוא מגיע למכבי תל אביב, בתקווה לקחת את ההזדמנות בשתי ידיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully