וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וילי רוטנשטיינר יחפש בלם לנבחרת אצל הישראליות באירופה

עודכן לאחרונה: 28.9.2021 / 9:16

ביטון וארד צפויים לפתוח בגלזגו בעוד כשבוע וחצי והמאמן מחפש את הבלם השלישי בצל חיסורים רבים במרכז ההגנה. פרץ עשוי לרדת למרכז ההגנה, אבל הופעות טובות של בלטקסה ודהן בקונפרנס ליג, עשויות לסדר להם מקום ב-11

תקציר התבוסה 5:0 של נבחרת ישראל מול דנמרק - מוקדמות המונדיאל/ספורט1

שבוע וחצי ללפני המשחק החשוב של נבחרת ישראל בסקוטלנד והמאמן וילי רוטנשטיינר שובר את הראש בעיקר בכל מה שקשור למרכז ההגנה. אחרי התיקו מול סקוטלנד בארץ והניצחון על אוסטריה, יהיו לנבחרת סיכויים טובים לסיים במקום השני בבית אחרי דנמרק אם תנצח בגלזגו בשבת הבאה.

רוטנשטיינר מכוון לשם ורוצה שלוש נקודות כאשר גם בעיית הבלמים לא מורידה את מצב רוחו. חאתם עבד אלחמיד מורחק, אוראל דגני ואיתן טיבי פצועים וגם ניר ביטון ועופרי ארד לא בשיאם מבחינה גופנית, אבל נראה שהמאמן הלאומי לא יזנח את שיטת שלושת הבלמים שלו ויחפש בלם שלישי מבין קאדר השחקנים הישראלים בליגה.

רוטנשטיינר יעקוב אחר שחקני מכבי תל אביב ומכבי חיפה במשחקיהם מחרתיים בקונפרנס ליג. מדובר בשני משחקי חוץ קשים ואם מתן בלטקסה ממכבי תל אביב או אורי דהן ממכבי חיפה ישותפו וירשימו מול לאסק לינץ ואוניון ברלין, יהיה להם סיכוי טוב להיות מוזמנים ואולי אף לשחק.

מאמן נבחרת ישראל, וילי רוטנשטיינר. ברני ארדוב
שורה ארוכה מאוד של חסרונות בהגנה. רוטנשטיינר/ברני ארדוב

אופציה ריאלית נוספת היא הסטת דור פרץ לעמדת הבלם לצד ניר ביטון ועופרי ארד. במקרה כזה דן גלזר או בירם כיאל שצפוי לחזור לסגל עשויים לשחק לצד ביברס נאתכו במרכז השדה. פרץ כזכור, תופקד כבלם במכבי תל אביב בעיקר בתקופתו של פאקו אייסטרן.

ג'ואל אבו חנא לא מרבה לשחק במדי לגיה ורשה. בחודש האחרון הוא צבר 3 דקות בלבד בליגה כמחליף והשלים 90 דקות במשחק הגביע נגד ויגרי סובאלק מהליגה השלישית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully