וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "מרוצה מהקבוצה שלנו, חבורת שחקנים יוצאת מן הכלל"

27.9.2021 / 14:18

מאמן הפועל תל אביב דיבר במסגרת יום פתוח לתקשורת והוסיף על השחקנים שצירף מקבוצות אחרות: "נצטרך לגרום להם להיראות כמו בדשא של השכן". על ים מדר: "מקווה שימשיך להיראות כמו שנראה עד עכשיו"

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס מדבר על הטרום עונה/דוברות מכבי תל אביב

הפועל תל אביב קיימה היום (שני) יום פתוח לתקשורת במסגרתו ערכו השחקנים צילומים וריאיונות לכלי התקשורת השונים. האדומים, שבנו השנה קבוצה שמאיימת להתמקם בצמרת הגבוהה של הליגה, מגיעים יום אחרי הניצחון במשחק הכנה 72:82 על מכבי ראשון לציון, כולל משחק בכורה טוב של הזר החדש דוואן הרננדס.

שחקן עירוני נס ציונה טל דן מול שחקן הפועל תל אביב יהונתן שולדבראנד. דני מרון
שולדבראנד מנסה לעצור את טל דן/דני מרון

"אני מרוצה מהרצון של השחקנים לבוא ולעשות את כל מה שאפשרי כדי להתחבר כמה שיותר מהר לכדי קבוצה", סיפר המאמן דני פרנקו, "גם בעבודה היומיומית והרצינות שלהם, יש פה חבורה של שחקנים שברמת המקצוענות וברמת בני האדם הם יוצאים מן הכלל. אני מרוצה מהקבוצה שלנו. אני מקווה שננצל את השבועיים הקרובים להדביק פערים עם שחקנים שמושכים פציעות, כאלו שלא סיימו את העונה הקודמת אז תחילת העונה הנוכחית תהיה משמעותית מבחינתם. ככל שנתקדם לתוך העונה נצליח להדביק פערים באספקט הזה. שם אנחנו חסרים".

על העובדה שבחר להביא שחקנים שכבר עברו תחתיו או בליגה: "בסופו של דבר יש לנו הרבה שחקנים שלא היו כשירים בשנה שעברה. אנחנו מכירים את השחקנים האלה כשהם 100 אחוז כשירים, כל אחד בקבוצה שלו. בסוף כדורסל זה חיבור בין בני אדם, היו לנו דוגמאות לקבוצות שחקנים שאם מעתיקים אותם ממאמן למאמן זו תוצאה אחרת לגמרי ולהיפך. החבר'ה האלה לא שיחקו ביחד, וצריך לגרום להם להראות כמו שהם היו בדשא של השכן".

ג'ייקובן בראון, שחקן הפועל תל אביב בכדורסל. דני מרון
גם הוא שוב בתלבושת אדומה על אדמת ישראל. ג'ייקובן בראון/דני מרון

פרנקו סיפר על סגנון המשחק של האדומים העונה: "הייתי שמח שתהיה לנו קבוצה שתרוץ ותשחק כדורסל מהיר, גם משהו שמתאים לזמן ולמקום פה. יש שחקנים מסוימים שצריך לבנות משהו שמתאים ונוח לכל אחד מהם. בטבע שלי הייתי מעדיף כדורסל מהיר עם משחקי מעבר, הגנתית אנחנו צריכים למצוא את הדרך שלנו. יש לנו כלים טובים של שחקנים, לכל אחד יש הרגלים, חוזקות וחולשות, לא בהכרח זה מתאים למה שאני רוצה לעשות. מאימון לאימון אנחנו לומדים למצות את המקסימום ממני ומהם. אין לנו פה כנראה קבוצה ל-70:70, ניבנה מההתקפה שלנו, אבל הריבאונד וההגנה יקבעו את הדרך לאן שנגיע".

עוד הוסיף המאמן על המטרות: "לא לשחק באירופה זה לא יתרון, בטח לא להפועל תל אביב. קבוצה שרואה את עצמה בצמרת של הכדורסל איכשהו. הדרך לשם עוברת במשחקים באירופה. המטרה בסופו של דבר למצוא את האיזון, לנצח כמה שיותר משחקים. לזרוק הצהרות באוויר זה קל, לא ראינו מה הקבוצה שלנו יכולה לעשות. נרצה להגיע הכי רחוק שאנחנו יכולים. להישאר בליגה זו לא המטרה שלנו".

שחקן פרטיזן בלגרד ים מדר. פרטיזן בלגרד, אתר רשמי
"הכדורסל הישראלי ירוויח". ים מדר במדי פרטיזן בלגרד/אתר רשמי, פרטיזן בלגרד

לבסוף התייחס לפתיחת העונה של ים מדר במדי פרטיזן בלגרד: "אני עוקב ורואה את המשחקים של ים, אנחנו בקשר מדי פעם. אני שמח שהוא התחיל ברגל ימין, זה לא הבית שלו, הפועל תל אביב הייתה הבית שלו, חממה, המקום יצא מגדרו לתת לו את הבמה. הוא הראה המון בגרות בעונה הקודמת ועם כל המורכבות וגילו הצעיר עשה עבודה פנטסטית, זה לא היה פשוט.

"אני שמח שהוא בא למקום שזר לו, וזה לא אותו דבר כמו להיות מקומי, זה נראה טוב מאוד במשחקים. זה קבוצה עם המון ציפיות ואנרגיות, יש הרבה לחץ מסביב, באספקט הזה הוא קיבל שיעור ראשון, שם הוא מקבל את האוניברסיטה. אני מקווה שזה ימשיך להראות כמו שזה נראה עד עכשיו. הוא ילמד שם הרבה, בזה אני בטוח והכדורסל הישראלי ירוויח מאיפה שהוא נמצא", סיכם פרנקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully