וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק אימון: הפועל חולון ניצחה בירושלים, 30 נקודות לרפי מנקו

26.9.2021 / 22:27

הפורוורד להט עם 7 שלשות מ-8 ניסיונות נגד האקסית, והסגולים גברו על הפועל ירושלים 87:89, לא לפני ששמטו 19 נקודות יתרון. בשבוע הבא: שתי הקבוצות פותחות את שלב הבתים בליגת האלופות

שחקן הפועל חולון רפי מנקו. דני מרון
התפוצץ על האקסית, גם אם זה רק משחק אימון. רפי מנקו/דני מרון

לכדורסלנים ברחבי העולם יש נטייה מובנת לככב נגד האקסיות שלהם. הערב (ראשון) התברר כמה זה נכון גם במשחקי אימון. הפועל חולון ניצחה בחוץ את הפועל ירושלים 87:89, כשאת רוב נקודותיה קולעים שני שחקנים שהופיעו בעבר בבירה - רפי מנקו עם 30 (7 מ-8 לשלוש) וכריס ג'ונסון עם 20 (3 מ-3 לשלוש).

שתי הקבוצות קבעו את המשחק בעקבות הדחתן מגביע ווינר, כדי לצבור מעט יותר קילומטראז' לפני פתיחת ליגת האלופות בשבוע הבא: ירושלים תארח בעוד תשעה ימים את קרשיאקה, ולמחרת חולון תתארח בברינדיזי.

ירושלים הופיעה לראשונה בסגל מלא, כשקייזר גייטס מסיים את משחק הבכורה הלא רשמי שלו עם ארבע נקודות וחמישה ריבאונדים, ופוגע רק ב-2 מ-10 מהשדה.

עמית גרשון, כדורסלן הפועל ירושלים. דני מרון
16 נקודות במחצית השנייה. עמית גרשון/דני מרון

הסגולים התפוצצו בהתקפה במחצית הראשונה, וקלעו בה 60 נקודות לעומת 44 של יריבתם, כשיתרון השיא הגיע ל-19. המארחת התאוששה לאחר ההפסקה, ובהנהגתם של ג'יילן אדאמס (20 נקודות במשחק, 13 מהן במחצית השנייה) ועמית גרשון (16 נקודות, כולן במחצית השנייה) הצליחה אף להשוות את התוצאה, לפני שהניפה דגל לבן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully