וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בברצלונה חוגגים עם פאטי, "שחקני הרכש הצילו את קומאן"

התקשורת בקטלוניה הרעיפה שבחים על מספר 10 החדש ששב מפציעה ארוכה וכבש ב-0:3 על לבנטה, ההולנדי המורחק נהנה מהתא הפרטי בקאמפ נואו הודות לדפאי, דה יונג ודסט

אוהדי קאדיס מקניטים את ברצלונה/מתוך טוויטר

כמעט שנה, מאז נובמבר 2020, מחכה ברצלונה שהכוכב הצעיר אנסו פאטי ישוב מפציעה. ליתר דיוק, לקחו לו 323 ימים כדי לשוב לכר הדשא - ואפילו שעלה בסך הכל ל-9 דקות מהספסל בניצחון על לבנטה, הוא הספיק למצוא את הרשת ולמעשה קבע 0:3 בסיום כדי לקטוע רצף של שני משחקים ללא ניצחון.

פאטי לא סתם מסומן כמושיע של ברצלונה, בוודאי אחרי שלקח את חולצה מספר 10 שהייתה שייכת לליאונל מסי, אבל למירב המחמאות זכו שחקני ההרכב ובראשם המצטרפים החדשים, שחקני ההתקפה ממפיס דפאי ולוק דה יונג, וכן המגן סרג'יניו דסט שנרכש בשנה שעברה.

אנסו פאטי שחקן ברצלונה עם רופא המועדון. David Ramos, GettyImages
רגע מרגש. אנסו פאטי חוגג עם רופא המועדון שטיפל בו לאורך השנה/GettyImages, David Ramos

"הם הצילו את רונאלד קומאן", נכתב ב"מונדו דפורטיבו" על כובשי השערים ועל המגן שבישל בהתייחס למאמן ההולנדי שמעמדו לא יציב בלשון המעטה, "הוא ישב בתא הפרטי בקאמפ נואו בעקבות ההרחקה, הרחק מהספסל, ולשמחתו ראה את קבוצתו משחקת כדורגל חיובי וכובשת שני שערים מהירים מאוד".

בקאמפ נואו צפו אתמול במשחק כ-35,000 צופים בלבד וכבר אחרי 14 דקות הם זכו לראות שני שערים ולחוות לקצת נחת, אבל עם כל הכבוד לפנדל המדויק של דפאי ולשער הבכורה של דה יונג, הם התרגשו בעיקר מחזרת פאטי שמיד לאחר השער רץ לחבק את רופא הקבוצה ואת פיזיותרפיסט הקבוצה ששיקם אותו מהפציעה. מלבד פאטי, שיחקו אתמול עוד שישה נציגי "לה מאסיה", בהם גאבי וניקו גונסאלס הצעירים: "הם שיחקו ברמה גבוהה ואלו חדשות נפלאות עבורנו", אמר גם המנהל הטכני רמון פלאנס.

עוד בוואלה!

קאמבק מושלם: פאטי חזר וכבש, ברצלונה הביסה 0:3 את לבנטה

לכתבה המלאה
אנסו פאטי על שער העיתון הקטלאני "ספורט". שער העיתון "ספורט", אתר רשמי
"אנסו, אנסו, אנסו". גם בתקשורת בברצלונה התרגשו מהקאמבק/אתר רשמי, שער העיתון "ספורט"

עוזרו של קומאן, אלפרד שרודר שעמד על הקווים אתמול, סיכם: "כולם שמחים, חדר ההלבשה חי ויש לנו המון מצב רוח ומוטיבציה. היום התמסרנו היטב, החזקנו בכדור ובסך הכל אנחנו מרוצים מההופעה. זה היה משחק נפלא והיה בו רגע מיוחד כשפאטי עלה לדשא. כמו שקומאן כבר אמר, אנחנו לא מסתכלים על הגיל - מי שיהיה טוב, ישחק. אלו שחקני העתיד של ברצלונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully