וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וייסמן התעורר: "נלחם על כל כדור כאילו הוא האחרון בקריירה"

ויאדוליד מקווה שהחלוץ ייצא לדרך חדשה אחרי ששבר בצורת של חודש. בספרד העניקו לו ציון 6.5 והעירו: "יש מחיר לרצון שלו לכבוש"

תקציר: ווילם II - פ.ס.וו איינדהובן 1:2/ספורט1

ויאדוליד מקווה ששון וייסמן יוצא לדרך חדשה, אחרי ששבר אתמול (ראשון) בצורת של יותר מחודש וכבש ובישל בניצחון 0:2 על אלקורקון בליגת המשנה בספרד. הקבוצה שסומנה כמועמדת מובילה לחזור לליגה הבכירה פתחה את העונה בעצלתיים, הגיעה למשחק אחרי שלושה הפסדים רצופים ולא קיבלה תפוקה מספקת מהחלוץ הישראלי, שאמור היה להיות אחד המנהיגים של הקבוצה, אבל ייתכן שאמש המגמה השתנתה.

"וייסמן לא הפסיק לסכן את השער של אלקורקון. הוא נראה רעב במיוחד, וזה מוערך על ידי הקבוצה שלו", ציינו ב"אס". וייסמן קיבל ציון 8 באחד האתרים המקומיים, ובאתר "אל דסמארקה" קיבל ציון 6.5, כשבשני המקרים מציינים לטובה את רוח הלחימה שלו.

שון וייסמן, ריאל ויאדוליד. Diego Souto/Quality Sport Images, GettyImages
הבלחה מקרית או שינוי מגמה? וייסמן/GettyImages, Diego Souto/Quality Sport Images

"וייסמן נלחם על כל כדור כאילו שמדובר בכדור האחרון בקריירה שלו", כתבו ב"אל דסמארקה", אבל גם העירו: "הוא מצא את הרשת, אבל לפעמים נראה שלרצון שלו לכבוש יש מחיר. הוא גם בישל והיה אקטיבי".

גם המאמן חוסה פאצ'טה היה מרוצה מהגישה של שחקניו. "נראינו מחוייבים מאוד, וזאת הדרך לשחק בליגה הזאת. בלי לחימה, לא נוכל לעמוד ביעדים שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully