וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון וייסמן הבקיע ובישל, שער ליגה שלישי לליאל עבדה בסקוטלנד

חלוץ ויאדוליד שבר את הבצורת וקבוצתו עצרה את רצף ההפסדים, שחקן ההתקפה של סלטיק נגח לרשת ב-1:1 המאכזב נגד דאנטי יונייטד. קליימן שגה וספג חמישה שערים, ניצחון לנאתכו, תיקו לרפאלוב

תקציר: ווילם II - פ.ס.וו איינדהובן 1:2/ספורט1

שון וייסמן לא הצליח למצוא את הרשת בספרד מאז ה-29 באוגוסט, אז גם רשמה ויאדוליד את ניצחונה האחרון, אבל הערב (ראשון) החלוץ בישל לאלברו אגואדו בדקה ה-19, בדקה ה-86 גם הבקיע את שערו השני העונה וקבוצתו עצרה רצף של שלושה הפסדים והכניעה 0:2 את אלקורקון במסגרת המחזור השביעי בליגת המשנה בספרד.

בסקוטלנד, ליאל עבדה לא עוצר. שחקן הכנף, שרק הקיץ עבר ממכבי פתח תקוה לסלטיק, כבש היום את שער הליגה השלישי שלו בשבעה מחזורים והשישי בכל המסגרות במשחק הבית של הירוקים נגד דאנדי יונייטד. לצערם של הירוקים, עבדה מצא את הרשת בנגיחה כבר בדקה ה-16, אבל דאנדי השוותה כעבור שתי דקות בלבד ושמרה על ה-1:1 עד הסיום. מדובר במעידה הרביעית העונה של סלטיק, עבדה וניר ביטון שישב על הספסל ולא שותף.

ליאל עבדה שחקן סלטיק כובש בנגיחה מול דנדי יונייטד. Craig Williamson - SNS Group, GettyImages
נגח פנימה. ליאל עבדה/GettyImages, Craig Williamson - SNS Group

בליגה היוונית, וולוס ושוערה בוריס קליימן איבדו את המאזן המושלם כשהובסו 5:1 באתונה על ידי פנאתייניקוס. וולוס החלה את העונה עם שלושה ניצחונות, אבל היום נקלעה לפיגור כפול כבר בדקה הרביעית, כשקליימן עצמו ביצע טעות קשה כשלא הצליח להרחיק כדור מול הלחץ שהפעיל פוטיס יואנידיס והוציא כדור שני מהרשת תוך 240 שניות. וולוס ירדה למחצית בפיגור 3:0 ורק צימקה בהמשך.

צפו בטעות הקשה של בוריס קליימן בהפסד 5:1

לפני כן, עילאי אלמקייס שב לסגל אדמירה אחרי שהתאושש מפציעה שהשביתה אותו כחודש וחצי וגם עלה מהספסל, אבל לא הצליח לסייע לקבוצתו לשמור על רצף המשחקים ללא הפסד. אלמקייס נכנס בדקה ה-67, כחלק מחילוף משולש בו ירד מכר הדשא הליגיונר השני של אנדי הרצוג, ג'וזף גנדה, אך אדמירה נכנעה 3:1 ללאסק לינץ, יריבת מכבי תל אביב ביום חמישי בקונפרנס ליג.

קבוצתו של הרצוג עוד הוליכה בהפסקה, אבל שבה לסורה אחרי שלושה מחזורים רצופים ללא הפסד בעקבות מהפך מקומי והיא כעת עם 9 נקודות במאזנה בתום משעה מחזורים באוסטריה לאסק, שתארח את פטריק ואן לוון והצהובים בעוד ארבעה ימים, ניצחה לראשונה מאז מחזור הפתיחה וברחה מהמקום האחרון כשלזכותה 10 נקודות, חלפה גם על פני אדמירה.

ג'וזף גנדה שחקן אדמירה. Guenther Iby, GettyImages
פתח בהרכב והוחלף בהפסד ללאסק. גנדה/GettyImages, Guenther Iby

בבלגיה, יונס מלדה עלה מהספסל בדקה ה-60 וסייע לגנט להשלים מהפך ולנצח 1:2 את סרקל ברוז'. המארחת נקלעה לפיגור במחצית הראשונה מבעיטת עונשין מ-11 מטר, אבל הפכה את הקערה על פיה עם שערים בדקות 64 ו-73 - הישראלי אמנם לא בישל או כבש, אבל היה שותף בכיר למהפך שהשיב את גנט למסלול הניצחונות אחרי שלושה משחקים.

ליאור רפאלוב לא הצליח לכבוש משחק שלישי ברציפות, כשאנדרלכט שלו חזרה מפיגור 2:0 וחילצה 2:2 ב-10 שחקנים בחוץ מול אוסטנד. הקשר הישראלי הוחלף בדקה ה-59, בניטו רמאן שנכנס במקומו השווה בדקה ה-82 והשאיר את אנדרלכט במקום החמישי בליגה הבלגית.

ביברס נאתכו שיחק 64 דקות בהרכב פרטיזן בלגרד, שהביסה ללא בעיות 0:5 את ספרטק סובוטיצה וממשיכה להוביל את הליגה הסרבית עם 28 נקודות מ-30 אפשריות.

בליגת המשנה באיטליה, יונתן כהן לא זכה לשחק נגד פארמה ושוערה ג'אנלואיג'י בופון. הקשר ישב על הספסל לאורך 90 הדקות ב-1:1 באצטדיון טרדיני בפארמה וראה את חבריו מאבדים נקודות ראשונות העונה.

דור חוגי שיחק 45 דקות כמחליף בהפסד הביתי של ויסלה קרקוב 1:0 לפוגון שצ'צין בליגה הפולנית.

יהב גורפינקל ישב על הספסל של נורשפינג ולא שותף בניצחון הביתי 1:2 על וארברגס במחזור ה-21 בליגה השבדית. קבוצתו במקום הרביעי, מרחק שמונה נקודות מהפסגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully